|

بیوگرافی و قبل و بعد نیکی کریمی / قصه بی نزاکتی ازدواجش و ستاره شدن بعد از انقلاب

نیکی کریمی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که طرفداران بسیاری دارد و اینبار با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که هزار سالی هست که دارن بازی میکنن و در این عرصه حضور دارند، اما همچنان هستن و اصلا انگاری تاریخ انقضا ندارن. یکی از این سبک هنرمندان نیکی کریمی می باشد. جالبه که مثلا روند میانسال شدن امین حیایی رو دیدیم و حس کردیم، اما برخی به مانند خانوم نیکی کریمی انگاری از اول همین شکلی بودن و هستن. نیکی کریمی هنرمند دهه پنجاهیست که اتفاقا لب مرز به دنیا اومد. البته که منظور از نظر جغرافیایی و لوکیشنی نیست، بلکه به منظور سال تولد است که نیکی کریمی درست در سال 50 متولد شد و چشم به جهان گشود. نیکی کریمی چهره ای بسیار پر طرفدار است که تا به در فیلم و سریال های بسیار ایفای نقش داشته و کارنامه کاری بسیار پر باری دارد.

نیکی کریمی

بیوگرافی جالب نیکی کریمی

نیکی کریمی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در 19 آبان و در سال 1350 در تهران متولد شد. این چهره جذاب به جز بازیگری سابقه فعالیت در کارگردانی، مترجمی و همچنین عکاسی نیز دارد که خب تا به حال در چند جشنواره جهانی فیلم هم به عنوان داور حضور داشته است. نیکی کریمی تا به حال چهار جایزه از جشنواره های مختلف بین المللی کسب کرده که یکی از موفق ترین بازیگران ایرانی در جایگاه تعداد جوایز جهانی محسوب می شود.

نیکی کریمی

نیکی کریمی و آقای بازیگر از ستاره های بعد انقلابی

خیلی از بازیگران هستند که از دوران کودکی عشق بازیگری رو داشتن و درش فعالیت میکردند. نیکی کریمی نیز به مانند نمونه های مثل خودش از دوران دبستان بازیگری در گروه های کوچیک تئاتری  رو شروع کرد. ولی خب نخستین حضور جدی اش به عنوان یک بازیگر، در فیلم "عروس" و در سال 1369 بود که به کارگردانی بهروز افخمی انجام شد. در واقع نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب رو به عنوان اولین ستاره های سینمای ایران بعد از انقلاب می شناسند. بعد از اون نیکی کریمی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام های "سارا" و"پری" ایفای نقش کرد.

نیکی کریمی

رفتن نیکی کریمی از ایران به آمریکا واسه طراحی لباس

نیکی کریمی در سال 1371 سارا رو بازی کرد و برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستین و نانت شد. همون سال نیکی خانوم به آمریکا رفت تا در رشته طراحی لباس تحصیل کنه و تا زمان فیلم "پری" داریوش مهرجویی به ایران برنگشت.

نیکی کریمی

اولین کارگردانی ممیزی نیکی کریمی

نیکی کریمی در سال ۱۳۸۳ بود که اولین فیلم بلندش به نام "یک شب" رو کارگردانی کرد. البته که این فیلم به دلیل شرایط ممیزی در ایران داشت اکران نشد ولی خب در عوض در جشنواره های معتبر خارجی خوش درخشید و در فستیوالی مثل فیلم کن مورد توجه قرار گرفت. نیکی کریمی فیلم بعدی خودش رو به اسم "چند روز بعد" در سال ۱۳۸۵ ساخت و این در شرایطی بود که هنوز تکلیف اکران یک شب در هاله ای تو ابهام بود. جالبه که نیکی کریمی در فیلم دومش هم بازی کرد که خب این فیلم رو قابل قبول و تحسین شده کارگردانی کرد. ولی این فیلم هم باز به دلیل مسائل ممیزی تو ایران هنوز هم اکران نشده.

نیکی کریمی

ازدواج نیکی کریمی؛ تا به حال ازدواج کرده؟

جالبه که نیکی کریمی با 53 سال سن هنوز ازدواج نکرده و زندگی مجردی دارد. وی همیشه در پاسخ درباره ازدواج نکردن یک جوای داره و میگه: این سوال ها به دور از نزاکت هستند.در حالی که ازدواج و طلاق چهره های مشهور همیشه برای مخاطب جالب بوده و از سوی چهره ها پاسخ داده شده. 

نیکی کریمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها