|

بهترین آرایشگاه های زنانه تهران / عروسای خارجی میان زیردست اینا دبی و ترکیه شعبه دارن

در این مقاله چندتا از بهترین آرایشگاه های زنانه در تهران رو بهتون معرفی کردیم تا برای مجالستون به زیباترین شکل ممکن بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ازدواج در فرهنگ های مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوداره چرا که کوچک ترین اجتماعی که در هر جامعه به وجود میاد خانواده هست که در وهله ی اول متشکل از دو نفره البته که درسته این دو نفر خانواده ی خودشون رو تشکیل میدن ولی موضوعی که وجود داره این هست که خونواده ی دو طرف هم میاد وسط و خب این وسط وصلت فقط بین دو نفر نیست بلکه بین دوتا خونواده هست و به همین دلیل صفر تا صد یعنی از اول آشنایی تا آخره عمر شما باید در حال هندل کردن روابط باشی که کفه ی ترازو بهم نخوره حالا یه موضوعی که اول خوشان خوشان عروس و دوماد وجود داره مراسم عروسی و دنگ و فنگ هاش هست که خب میشه گفت یکی از هفت خوان رستم هست که عروس و دوماد باید ردش کنن و شانس بیارن که مثل نود و نه درصد عروسی ها توش دعوا به وجود نیاد و به خیر و خوشی تموم بشه چرا که زوج خودشون یه عالمه استرس تدارکات رو دارن.

مثلا از رزرو تالار و هزینه هاش بگیر تا رزرو عکاسی و... که خب در این بین کارهای عروس خانوم خودش یه پروسه ی جدا داره مثلا در این شب خانوم میخواد که زیباترین لباس عروس دنیا رو داشته باشه و تک ستاره ی محفل باشه و بدرخشه چرا که به قول گفتی عروسی برای هر خانومی یکی از خاص ترین روزهای عمرش هست ولی کار به همین جا ختم نمیشه و ایشون باید به دنبال بهترین ارایشگاه هم برای خودش باشه که خب این موضوع هم خودش دردسرهای دیگه ای داره چرا که تعداد آرایشگاه ها تو یه شهری مثل تهران سر به فلک کشیده و خب میدونید که دست بالای دست هم بسیار هست و عروس خانوم باید از بین این همه میکاپ کار یکی رو که به نظرش بهترین هست رو انتخاب کنه که خب برای این که کار این افراد رو راحت کنیم میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین آرایشگاه های زنانه در تهران رو بهتون معرفی کنیم که در صورتی که بعد از ایام صفر عروسیتونه به سراغ اون ها برید و یا در صورتی هم که برای عروسی یکی از اطرافیان میخواهید میکاپ زیبا داشته باشید هم این سالن های زیبایی گزینه ی خوبی هستن براتون، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین آرایشگاه های زنانه تهران

سالن آرایشی لی لی رضایی (سعادت آباد)

یکی از بهترین آرایشگاه هایی که در سطح تهران میتونید پیدا کنید سالن لی لی رضایی هست که خانوم رضایی مدیریتش رو به عهده دارن و ایشون فارغ التحصیل رشته ی هنر هستن و از این رو میشه گفت یه هنرمند چیره دست و ماهر هستن و تخصص زیادی در زمینه ی میکاپ، گریم، کوتاه کردن مو و شینیون دارن و از این رو افراد زیادی مشتاق هستن که برای شب عروسی خودشون و یا اطرافیانشون توسط این آرایشگر میکاپ بشن که تونسته برای بیش از 250 نفر با وجود سالنش کارآفرینی کنه و خب پرسنل این مجموعه هم همگی جزء متخصصین در حوزه ی زیبایی هستن و همین موضوع هم به محبوبیت هر چه بیشتر این مجموعه اضافه کرده.

یه سری از خدماتی که شما رد این سالن میتونید دریافت کگنید عبارتند از:

گریم عروس و میکاپ

رنگ و مش مو و هایلایت

طراحی و کاشت ناخن

اکستنشن و کراتینه مو و...

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار فرهنگ، نبش خیابان بیستم شرقی، ساختمان دیبا، طبقه 5

شماره تلفن:  ۰۲۱۲۲۳۶۰۶۴۸ _ ۰۲۱۲۲۳۶۰۶۱۸‌ _ ۰۲۱۸۸۵۶۵۰۷۰ _ ۰۲۱۸۸۵۶۷۰۵۰

آدرس پیج اینستاگرام: lilirezaeemakeup@

بهترین آرایشگاه های زنانه تهران

سالن زیبایی رزا متین (زعفرانیه)

به جزئت میشه گفت که یکی از بهترین آرایشگاه ها در زمینه ی ارائه خدمات میکاپ و گریم در تهران سالن رزا متین هست که متخصصان حاضر در این مجموعه میتونن تلفیقی از گریم تخصصی عروس و و گریم سینمایی رو به شما ارائه بدن و به شکل کاملا ماهرانه ایرادات چهره رو کاور کرده و زیبایی های اون بولد کنن بدون این که کسی متوجه این موضوع بشه. تضمین این مجموعه برای مشتریان خودش ارائه بهترین خدمات در سطح بین المللی هست.

یه سری از خدماتی که در این سالن زیبایی ارائه میشه عبارتند از:

مشاوره و شینیون

گریم

میکاپ و...

آدرس : تهران، زعفرانیه، خیابان الف، بالاتر از میدان الف، نبش خیابان خرم نژاد، پلاک 20

شماره تماس : 02126808484

اینستاگرام: rozamatin@

بهترین آرایشگاه های زنانه تهران

سالن زیبایی ویس (ولنجک و سعادت‌ آباد)

بریم سراغ آخرین آرایشگاه که در لیست این مقاله که بهتون معرفی میکنیم که خب کمتر کسی هست که مدیر این مجموعه رو نشناسه یعنی آرایشگاه ویس با مدیریت خانوم شبنم نظیف که آموزش های حرفه ای هم در زمینه ی آرایش و زیبایی در سالنشون ارائه میکنن و از این رو میتونن پله ی پرتابی باشن برای اون دسته از افرادی که رویای آرایشگر بودن رو دارن. در کل این سالن زیبایی در فضای مجازی هم محبوبیت بسیاری داره و خب این میتونه به دلیل برخورد بینظیر پرسنل و صد البته ارائه ی خدمات حرفه ای باشه. این مجموعه همچنین خدمات VIP هم ارائه میده و شما در صورتی که در شهرهای دیگه مایل باشید که خانوم نظیف میکاپتون رو انجام بدین میتونید باهاشون وقت رزرو کنید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، نرسیده به میدان کاج، بین خیابان 15 و میرزایی، بین بانک ملل و شیرینی الف، طبقات 2 و 4

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۳۳۱۱۸۲

اینستاگرام: shabnamnazif

بهترین آرایشگاه های زنانه تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها