|

بیوگرافی جواد عزتی و ازدواج‌اش با خانوم کارگردان / مالک زخم کاری چه تبحری داره تو تیپ

جواد عزتی بازیگر سریال زخم کاری است که این روزها در 43 سالگی به سر میبره و ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی پیدا کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستند که استعدادی فراوون دارند. این دست از افراد اغلب اینجورین که هم میتونن در ژانر کمدی خوش بدرخشند و هم در ژانر اجتماعی و جدی و حتی نقش های منفی. پژمان جمشیدی یکی از این دست افراد است و جواد عزتی هم بازیگری دیگر. بی شک این دو هنرمندان از دست چهره هایی هستند که اصلا انگار بازیگر به دنیا اومدن و نباید تو موضوع دیگری فعالیت می کردند. دیدین که پژمان خان فوتبالیست شد اما نه چندان مشهور، ولی از وقتی که شده بازیگر بی برو برگرد ابتدا در تلویزیون و بعد هم در سینما ترکوند. جواد عزتی اما از همون اول هم بازیگر بود. این بازیگر دهه شصتی که دقیقا در سال شصت چشم به جهان گشوده این روزها 43 سال سن داره و تا به حال فیلم و سریال های فراوونی در کارنامه کاری خود به ثبت رسونده. جواد عزتی رو این روزها در سریال نمایش خانگی "زخم کاری" می بینیم که خب نقش اصلی یعنی مالک رو ایفا میکنه. جالبه که خیلی از کاربران گفته بودند این سریال رو به خاطر جواد عزتی و نقش مالک می بینیم که خب این نشون از تبحر و بلدیت آقای بازیگر هستش.

524785

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی همونطور که بالاتر هم اشاره شد در دهه شصت به دنیا اومده که خب بخوایم دقیق تر بگیم میشه 20 دی ۱۳۶۰ و در تهران. وی این روزها از بازیگران جذاب سینما و تلویزیون است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد و در از ۱۵ سالگی هم وارد تئاتر شد.

5274758

علاقه فراوون جواد عزتی به کار هنری

جواد عزتی خاطرات جالبی تعریف میکنه و میگه مدرسه که میرفتم فیلم های کمدی جری لوییس مثل "بیماری قلابی" رو خیلی دوست داشتم که خب بعد تر هم دو برادر بزرگترم من رو با سینما آشنا کردند.

یادمه که فیلم "گلنار" رو هفت بار تو سینما و همچنین "اجاره نشین ها" رو توی ویدیو خونگی دیدم.

54654

تئاتر تو خیابون از ۱۵ سالگی

بار اول تو سال 1375 بود وقتی که 15 ساله بودم و در خانه فرهنگ حضور پیدا کردم و تست دادم و وارد یک گروه تئاتر شدم. از همونجا با نمایش های خیابونی و کودک کارم رو شروع کردم و پیش رفتم.

file

علاقه به مسافرکشی

جواد عزتی تو زخم کاری مثلا مسافرکشی میکنه و جالبه که در واقعیت نیز شیفته مسافرکشی هستش. جوا خان میگه انقدر این کار رو دوست داشتم که حتی چند وقت پیش رفت تاکسیرانی یه ماشین ثبت نام کنم ولی اونها تعجب کردن و ندادن. من عشق میکنم که آدم های مختلف بشینن تو ماشینم و باهاشون حرف بزنم.

9878

ازدواج جواد عزتی با خانوم کارگردان

جواد عزتی بعد از اینکه دیپلمش رو از هنرستان گرفت به جای اینکه بره دانشگاه، تصمیم گرفت شبانه روز تمرین کنه و بیشتر خودش رو محک بزنه.

خیلی از دانشجوهای رشته تئاتر تو سال های 78 تا 83 از همون سال ها جواد عزتی رو می شناسند تا اینکه یه روز در نمایش میلر به کارگردانی مه لقا باقری به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. اما این ارتباط تنها به همین اندازه باقی نموند و همین آشنایی ها باعث شد تا در نهایت این دو چهره در سال 1385 وقتی که هر دو 25 ساله بودند باهم ازدواج کنند.

637684

آشپزی هیئتی کردن برا تعداد بالا

جواد عزتی میگه من خیلی غذا درست میکنم که البته رستوران هم زیاد میرن و حتی سابقه پخت حجم بالای غذا رو هم دارم. مثلا به اندازه 300 یا 400 نفر غذا درست کردم و سر دیگ های هیئتی کار کردم و برای تعداد بالا نفر هم برنج بار گذاشتم.

591054_214

خیلی واسم مهمه چی میخورم

همیشه اینجوریه که غذا خوردن واسه من خیلی اهمیت داره. یعنی مهمه که چی میخورم و مثلا اگه بگم میگو دوست ندارم، یه صبح تا شب اونقدر میگو رو میخورم تا دوستش داشته باشم چرا که برای بدنم لازمه.

جواد+عزتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها