|

زخم کاری مه لقا باقری به جواد عزتی / زوج معروف جدا شدند؟

مدتی است شایعه جدایی جواد عزتی و همسرش، مه‌لقا باقری به صورت جدی در رسانه‌ها مطرح است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چندی اخیر مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون تولد 40 سالگی خود را جشن گرفت و تبریکات فراوانی را از طرف هنرمندان و هوادارانش دریافت نمود و آنها را در استوری اش جواب داد.

​ اما جواد عزتی همسر مه لقا باقری به مناسبت تولد همسرش پست و استوری منتشر نکرد، همین امر باعث به راه اندازی موجی از شایعات در فضای مجازی شد و خبر جدایی این زوج هنر پیشه بر روی زبان ها افتاد.

البته نداشتن حلقه ازدواج در دستان مه لقا باقری و جواد عزتی و شرکت نکردن این دو هنرمند با یکدیگر در اکران فیلم هایشان به این گمانه زنی ها قوت بخشیده.

جواد+عزتی

مه لقا باقری و جواد عزتی تا کنون واکنشی به حواشی اخیر زندگی خصوصیشان نشان نداده و این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند. در سال‌های گذشته زندگی این دو بازیگر به عنوان نمادی از ازدواج موفق و عاشقانه در سینما ارزیابی می‌شد.

حال اما عکس هایی منتشر شده که باز هم  بازار شایعات طلاق آنها را داغ کرده.

تصاویری از بک استیج نمایش «ترو» با حضور مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور و جواد عزتی را مشاهده کنید. حضور تنهای جواد عزتی در این مراسم، با توجه به اخبار جدایی‌اش از مه‌لقا باقری، می‌تواند به نوعی تایید این شایعات باشد.

611441_434

120313_757

ازدواج مه لقا باقری و جواد عزتی

مه لقا و جواد عزتی کارگردان تمساح خونی از سال 1385 ازدواج کرده اند و مه لقا 6 ماه از همسرش بزرگتر است و این زوج فرزندی ندارند.

فیلم های مشترک مه لقا باقری و جواد عزتی

آنها در سریال هایی مانند باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه با یکدیگر هم بازی بوده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها