|

بیوگرافی جواد عزتی و عکس‌های جذابش / مالک نشون داد نه تنها تو نقش بلکه زندگیشم دلکشه

جواد عزتی بازیگر سریال زخم کاری می باشد که این روزها به شدت داره خوش میدرخشه و حالا با تصاویر قبل و بعتش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بی شک سریال "زخم کاری" یکی از جذاب ترین سریال های نمایش خانگی محسوب میشه که این روزها در پلتفرم ها در حال پخشه. خیلی کم پیش میاد سریالی اونقدر جذابیت داشته باشه که بتونه تا به این میزان مخاطب رو جذب خودش کنه و بره واسه ساخت فصل های بعدیش. قطعا وقتی بیننده یه کاری رو بپسنده کارگردان و تیم بازیگری و پشت صحنه تصمیم میگیرن دوباره وقت بزارن و ادامه اون سریال رو بسازن و زخم کاری دقیقا یکی از همین پروژه هاست. اما جدا از همه اینها وقتی یک سریال حول محور بازیگری همچون جواد عزتی بچرخه، اصلا مو لای درزش نمیره و قطعا اون کار پر بیننده خواهد شد. جواد عزتی چهره به شدت محبوب و جذاب ایرانیست که سالهاست در این عرصه فعالیت دارد و در زخم کاری نیز با قرار گرفتن در کنار هنرمندان همچون رعنا آزادی ور و بازیگریه بی نظیرش، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. 

جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که در سال 1360 و در تهران متولد شد. وی در بیستمین روز از دی ماه چشم به جهان گشود و در 18 سالگی فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره شد. 

جواد عزتی

علاقه مندی عجیب جواد عزتی به آشپزی و خوردن غذا

جواد عزتی بازیگر مشهور و کم حاشیه سینما و تلویزیون، به شدت علاقمند به آشپزی و غذا خوردن می باشد. این چهره 43 ساله به غذا خیلی اهمیت میده و سابقه طبخ غذا با حجم بسیار بالا رو هم داره. جواد عزتی در واقع چندین ساله که تو زمینه غذاهای فرنگی فعاله و جالبه که بدونید حتی مدیریت یکی از شعبات رستورانی را هم برعهده داره.

جواد عزتی به گفته خود فراوون به کارش علاقمنده و خیلی هم اهل فوتباله. وی به فضای مجازی خیلی اعتیاد داره و علاقمنده و از طرفی هم شیفته مسافرکشی و حرف زدن با تموم اقشار جامعه هستش. این موضوع براش تا جایی اهمیت داره که جهت ثبت نام به تاکسیرانی هم رفته بود. سوپراستار سینمای امروز کشورمون نجاری رو هم دوست داشته و در مصاحبه ای با مهران مدیری در برنامه دورهمی، یکی از تفریحات خود را کار با چوب اعلام کرده است.

جواد عزتی

آشنایی با مه لقا باقری و ازدواج با سر پایان نامه

جواد عزتی از دست بازیگران محبوب و طنزیست که البته از یه جایی به بعد پا به ژانر جدی هم گذاشت و انصافا خوش درخشید. وی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده و داستان آشنایی اونها به دانشگاه سوره برمیگرده. در واقع جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری که تئاتری رو کارگردانی میکرد حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر و البته ازدواج این دو چهره شد.

جواد عزتی

و اما مه لقا باقری

مه لقا باقری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون می باشد که متولد سال 1360 هستش و بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد. وی در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی همچون فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است و بازیگری بسیار موفق محسوب می شود.

جواد عزتی و مه لقا باقری فرزندی ندارند و در پروژه هایی همچون باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه همبازی بوده اند.

جواد عزتی

بابا اتی، اوج شهرت جواد عزتی 

جواد عزتی اولین بار وقتی که تنها 15 سال داشت تست بازیگری داد و وارد تئاتر شد. از اونجا بود که با نمایش های خیابونی و کودک آشنا شد و کارش رو با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرد. جواد عزتی بازیگر طناز کشورمون بعد تر در سریال های دیگری نیز ایفای نقش داشت اما اوج شهرت وی بعد از حضور در سریال "قهوه تلخ" و در نقش بابا اتی بود.

جواد عزتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها