|

قوری کریستالی بخر / قوری های شیک و فاخر که هم چایی ممتاز تحویل میدن هم دیزاین میکنن

قوری های کریستالی از دست وسیله های مدرن و خوشگلی محسوب میشن که وجودشون تو هر خونه ای لازمه چرا که هم کاربرد دارن و هم زیبایی بی نظیر.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو وسایل خونه همه چیز اهمیت داره. البته که این مسئله به سلیقه افراد هم وابسته هستش که چه مواردی رو دوست داشته باشند و چه مواردی رو چندان نه. مثلا خیلی از خونواده ها هستن که به شدت علاقمند به چای هستند. اصلا اگه میل نکنن اون روزشون شب نمیشه و شبشون هم به خواب نمیرسه. به همین دلیل به قوری کتری که استفاده می کنن هم خیلی اهمیت میدن. و یا اینکه دلشون میخواد وقتی مهمون میاد یه قوری شیک و خوشگل رو گاز در حال دم کشیدن چای باشه که خب این هم برمیگرده به دکوراسیون اون منزل. سلیقه در انتخاب و چیدمان نشون دهنده کدبانویی یک زن در منزل هستش که خب خیلی از خانوم ها چندان به ریز جزئیات اهمیت نمیدن و خیلی از خانوم ها هم هستند که براش ارزش زیادی قائل‌اند.

قوری های کریستالی که شیک و فاخر هستند از دست وسایل پر طرفداری محسوب میشه که در بین علاقمندان به چای و دکوراسیون داخلی خیلی وجود داره. در واقع این قوری‌ ها با طراحی‌ های بسیار زیبا و مواد با کیفیتی که دارند، ترندی جذابی در میون لوازم خونه تو بازار شده اند. شفافیت و درخشندگی که کریستال داره، میتونه جلوه‌ ای بسیار متفاوت و دلبرانه به این محصولات هدیه بده و در نهایت هم تجربه نوشیدن یک چای دبش و لذتبخش رو به شما ببخشه.

قوری کریستالی مجلسی

زیباسازی آشپزخونه و سالن پذیرایی

طراحی که این سبک از قوری های کریستالی دارند اینجوریه که علاوه بر کارایی شون، یه زیبایی مدرن و خوشگلی هم به فضا و دیزاین اضافه می کنند. خیلی از طراحان داخلی هستند که از این سبک قوری ها به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون منزل استفاده کرده و آشپزخونه و حتی سالن پذیرایی رو زیباسازی می کنند. تنوع در طرح و اندازه، این امکان رو برای شما فراهم میکنه که هر کسی بتونه بر اساس سلیقه و خواسته ای که داره، قوری مناسب خواسته خودش رو پیدا کنه. 

قوری کریستالی مجلسی

قوری کریستالی مجلسی

مواد و متریال مورد استفاده در قوری کریستالی

مواد و متریالی که در ساخت این قوری های کریستالی به کار رفته اغلب از بهترین نوع کریستال هستش، چرا که قوری قراره کار مهمی رو انجام بده و نباید بشکنه. این دست از کریستال ها به دلیل خلوص بالایی که دارند، از شفافیت و درخشندگی ویژه یا هم برخوردار هستند که همین مسئله باعث شده تا زود کدر نشن. انتخاب و استفاده از این سبک کریستال ها نه فقط به خوشگلیه قوری اضافه میکنه، بلکه دوام و موندگاریش رو هم تضمین میکنه.

قوری کریستالی مجلسی

حک نقش و نگار جذاب روی قوری

ساخت قوری های کریستالی فرایند خاصی داره که خب باید به خوبی تراشیده بشه تا بتونه به شکل نهایی خودش برسه. در واقع قوری ها نیازمند دقت و مهارت بالایی هستند تا بتونن به خوبی تراشیده بشن و به شکل نهایی خودشون برسند. چنین دقتی در ساخت باعث میشه تا سرانجام هر قوری تبدیل به یک اثر هنری شود. خیلی از این سبک قوری ها از نقوش و طرح های ظریفی ساخته میشن همراه با دقت و هنر خاصی که سازنده داره و بر روی قوری ها حک میکنه.

قوری کریستالی مجلسی

ست کردن قوری کریستالی با دیگر عناصر

البته که فکر نکنید کاربرد این قوری ها تنها در سرو و ریختن چای محدود میشه، بلکه اتفاقا خیلی از افراد هستند که از ایم سبک قوری ها به عنوان ظروف تزیینی جهت دیزاین استفاده می کنند. مثلا اینکه می تونید یک قوری کریستالی شیک و زیبا رو در نظر گرفته و بر روی میز پذیرایی قرار دهید تا به همین راحتی جلوه ای ویژه به فضای داخلی ببخشه و مهمونا رو هم تحت تاثیر قرار بده. این قوری ها خیلی راحت و آسوده میتونن با دیگر عناصر دکوری ست و هماهنگ بشن و خوشگلی رو در کل فضا افزایش دهند. 

قوری کریستالی مجلسی

قوری کریستالی برای هدیه 

در نهایت میشه گفت قوری هایی که کریستالی هستند ، چون کیفیت بالایی دارند همراه با طراحی زیبا و کاربردهای متعدد، میتونن گزینه بسیار جذابی هم برای هدیه دادن باشند. این سبک از قوری ها برای خانوما یخونه دار جوون و یا تازه عروس ها و حتی سن بالاتر ها به شدت جذاب هستند و میتونن هدیه ای منحصر به فرد باشند. از طرفی هم هدیه دادن چنین وسیله ای میتونه نشونه از سلیقه و دقت شما به جزئیات باشه.

قوری کریستالی مجلسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها