|

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای / کدومش به چه پوستی میاد؟ تنوع و خوشگلی همجوار هم

اگر شما هم به رنگ موی روشن و استخوانی هستید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با انواع استخوانی ها آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ مو یکی از بخش های اصلی در استایل یک بانو به حساب میاد که البته رنگ طبیعی مو هم یکی از اونهاست. یه خانومی دوست داره رنگ موی زیبا و طبیعی خودش رو حفظ کنه و دیگری بر این نظره که با رنگ کردن موهاش جذابیت بیشتری پیدا میکنه. فرقی نداره شما کدوم رو انتخاب کنید، در واقع مدل مو بر استایل و رنگ مو در زیبایی چهره و تیپ، به شدت مهمه و تاثیر گذار. مثلا یکی از جذاب ترین رنگ ها در بین بانوان رنگ استخوانی هستش.

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه‌ ای طرفداران فراوونی داره و یکی از محبوب ترین ترکیب‌های رنگ مو در بین خانوم ها به حساب میاد. این سبک رنگ همواره به شکلی شیک و طبیعی بر روی ظاهر شما دیده میشه که میتونه زیبایی چشمگیری رو در شما ایجاد کنه. در واقع رنگ استخوانی به دلیل لطافت و روشنایی خوبی که داره، خیلی جذاب با زمینه قهوه ای ترکیب میشه و تعدل مناسبی بین گرمی و سردی ایجاد میکنه. اگر شما هم شیفتگان این رنگ مو هستید پس با ادامه مطلب ما همراه باشید که قراره با چند مدل استخوانی با زمینه قهوه ای آشنا بشیم.

5454

1. استخوانی با زمینه قهوه ای روشن؛ چهرت رو جوان و روشن تر میکنه

در اینجا استخوانی رو داریم با یک قهوه ای روشن که میتونه واسه خانومای با پوست روشن تا متوسط عالی باشه. استخوانی در این ترکیب به عنوان یک رنگ غالب هستش که میتونه جلوه ای نرم و لطیف به ظاهر فرد ببخشه. در واقع ترکیب رنگی گفته شده به شکلی طبیعی ظاهر شما رو درخشان و روشن نشون میده.

اگر علاقمندید که چهره ای جوانتر و روشن تر از اونچه که هستید داشته باشید، پس از این رنگ مو استفاده کنید. فقط یادتون نره که رنگ مو نیازمند نگهداری منظم هستش چرا که این رنگ ممکنه خیلی زود کمرنگ بشه و حالت رنگ پریدگی پیدا کنه. پس با محصولات مراقبتی محافظ موهای خود باشید.

و اما فرمول رنگ مورد نظر: 70% رنگ استخوانی + 30% قهوه‌ای روشن

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای

2. استخوانی با زمینه قهوه‌ای دودی؛ واسه تویی که میخوای خاص باشی

در اینجا رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای دودی رو داریم که یک جلوه خنک و مدرن داره. این بک از رنگ مو میتونه برای افرادی که چهره ای متفاوت و یونیک میخوان عالی باشه. قهوه ای دودی میتونه برای اون دست از افرادی که نمیخوان رنگ استخوانی خیلی روشن و سرد باشه، اما در عین حال ظاهری متمایز و منحصر به فرد داشته باشند عالی باشه. این ترکیب احتمالا برای اون دست از کسانی که پوست بسیار گرم دارند مناسب نیست چرا که ممکنه تضاد رنگی به وجود بیاره.

فرمول رنگ مورد نظر: 60% رنگ استخوانی + 40% قهوه‌ای دودی

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای

3. استخوانی روشن با ریشه‌ های قهوه‌ای تیره؛ دیگه نگران در اومدن ریشه نیستی

در اینجا شما استخوانی بسیار روشنی رو تجربخه می کنید. این مدل از رنگ ریشه های قهوه ای تیره داره همراه با ساقه های استخوانی روشن که در کنار هم تضاد بسیار جذابی رو ایجاد کرده است. سبک مورد نظر همونقدر که بود هستش، میتونه چهره فرد رو هم بولد کنه و به همین دلیل برای اون دست از افرادی که میخوان تغییر فراوونی و چشمگیری داشته باشند ایده آله. مدل رنگ مورد نظر میتونه خیلی راحت ریشه های تیره طبیعی رو مخفی کنه و دیگه نیاز نیست نگران دراومدن ریشه ها باشید. همچنین این سبک رنگی جلوه صورت شما رو بسیار شاداب و جوان تر نشان خواهد داد.

این رنگ همونقدر که زیبای و خوبی داره، نیاز به نگهداری و توجه بیشتری هم داره تا بتونه درخشان باشه. همچنین برای داشتن این رنگ مو باید موهایی بسیار تیره داشته باشید تا تضاد مورد ایجاد بشه. خانوم هایی که پوست های روشن تا متوسط دارند، ته ماه سرد براشون مناسبه.

فرمول رنگ مورد نظر: 80% بلوند استخوانی + 20% قهوه‌ای تیره برای ریشه‌ ها

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها