|

محبوب ترین استایل ها

انواع سبک استایل وینتیج بوهو کژوال/ ویژگی پر طرفدار ترین تیپ ها برای خانومای خوشتیپ

استایل ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم با پطرفدار ترین اونها آشنا بشیم، پس با ما همره باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و استایل جهان بزرگیست. فضایی که انواع و اقسام مدل ها و سبک ها رو در خود جای داده با انواع و اقسام رنگ و لعاب ها. البته که سبک ها محدود هستند و اونچه که مشخصه اینه که مدل ها تنوع بسیار فراوونی دارند. از طرفی رنگ ها خیلی زیادن که خب وقتی با هم ترکیب میشن میتونن رویایی جذاب تر خلق کنند. تا به چه اندازه اهل استایل و لباس بازی هستید؟ با اسم هایی که دارند و ترکیباتی که در خود جای داده اند آشناییت دارید؟ سبک های مختلف استایل با توجه به ویژگی هایی که دارند اسمای مخصوص به خودشون رو هم دارند که خب اینبار و در این مطلب میخوای بریم سراغ انواع سبک استایل ها تا بدونیم ما طرفدار کدومشون هستیم و چه سبک های دیگه ای وجود داره که ممکنه ما ازشون خوشمون بیاد.

Untitled

استایل وینتیج، جذابی که همیشه رو مده!

استایل وینتیج رو میتونیم یکی از استایل های کلاسیک طوری بدونیم که البته قدیمی نیست. درسته که در لباس ها طرح و برش و پارچه های جدید فراوونی اضافه شده، اما همچنان یکسری از اونها از قبل محبوب و پر طرفدار باقی مونده اند. وینتج هم دقیقا یکی از همین موارد به حساب میاد که نه تنها محبوبیت خود را حفظ کرده، بلکه درست به منند شلوار های جین، همیشه مد روز محسوب می شود. استایل وینتیج بیشتر برای توصیف ترکیب لباس‌ های به کار میره که بین ۲۰ تا ۱۰۰ سال گذشته مورد استفاده قرار گرفتن و بیانگر دوره‌ های زمانی مختلفی هستند که با مد مخصوص همون دوره هم مشخص می شوند.

8786

استایل هنری، من درآوردی نیست

اگر به نظر شما استایل هنری یکی از اصطلاحات من درآوردی هستش که اصالت خاصی نداره، خب باید بگیم سخت در اشتباهید. ویژگی بارز این سبک ایه که از رنگ ها و طرح های چشمگیر استفاده میشه و اینجور به جذابیت ظاهر فرد اضافه میکنه. احتمالا تو هنتن یه فرضیه دیگه هم دارید و اون اینه که در استایل هنری از طرح و نقش های کمی عجیب استفاده میشه که خب باید بگیم این بار رو درست حدس زدید و در واقع این خصیصه اصلی سبک استایل هنری هستش. 

با وجود اینکه این سبک از نقش و نگار های سنتی الهام میگیره، اما ست سایش نیاز به خلاقیت و سلیقه خاصی داره تا بتونه به خوبی استایل بشه. به عناصر و رنگ های که در ظاهر خود به کار میبرید توجه کنید.

687468

استایل کژوال، راحت و نیمه رسمی مناسب هر کجا

در بین انواع استایل ها، خب تیپ کژوال این مدلیه که همه راحته و هم نیمه رسمی. همین دو ویژگی باعث شده تا استایل کژوال بهترین گزینه برای استفاده روزانه باشه. یعنی میتونید یک روز استایل کژوال خود را بزنید و ابتدا به سر کار بروید (اگر در یک استارتاپ یا شرکت خصوصی هستید) و بعد هم با خیال راحت به مهمونی عصرانه رفته و همچنان خیالتون راحت باشه در هر دو رایط عالی بودید. پس اگر از دست افرادی نیستید که برای همین دو فضا دو دست لباس جداگانه تدارک می بینند و دلشون میخواد تا راحت باشند، از استایل کژوال استقبال کرده و استفاده نمایید. 

5454

استایل بوهمین، نامناسب برای ساده پسند ها

احتمالا سبک استایل بوهمین رو شنیده باشید که البته در دکوراسیون هم بکار میرود. استایل بوهمین یا بوهو در حقیقت از زمان هیپی‌ها در جهان فراگیر شد و نمایانگر افرادی با روح آزاد بودش که دلشون میخواست تا بتونن هرجور که دوست دارند زندگی کنند و استایل داشته باشند. بوهو اینجوریه که به دلیل جزئیات زیادی که داره و همچنین پارامتر های مختلفش، میتونه در مقابل استایل های مینیمال قرار بگیره و همچون ماکسیمال دیده بشه. ساده بگیم که شما با بوهو نمیتونین ساده پوش باشین!

تصور کنید خانم هایی رو با موهای بلند و لباس هایی که رنگارنگ هستن و پر شده از طرح و نقش. لباس های دست دوز یکی از رایج ترین بخش های بوهمین هستش و همچنین تو این سبک الیاف و مواد طبیعی به وفور دیده میشه. 

24552

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها