|

دکوراسیون خانه 70 متری / تاثیر اکسسوری به جذاب ترین شکل ممکن و سلیقه چیدمان خانم خونه

دکوراسیون ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم با یه خونه 70 متری همراه بشیم و تاثیر اکسسوری رو ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون ها برای منازل بسیار متفاوت و فراوون اند. اصلا در مخیلیه هیچ کدوم از ما نمیگنجه که دکوراسیون چقدر میتونه متنوع و جورواجور باشه. البته که هر کدوم از اونها در سبک های مختلف قرار می گیرند، اما در نهایت تفاوت های بسیاری با هم دارند. تو دیزاین یه خونه تکمیل، علاوه بر وسایل اصلی مثل میز، مبل، فرش و لوستر و حتی ظروف، آیتم های دیگری هم لازمه که بهشون میگن اکسسوری. اکسسوری ها وسایل تزیینی هستند که میتونن به چیدمان خونه جون ببخشند. طراحی یک منزل در واقع مهر تایید خالق دکور اون خونست که خب زشت یا زیبا، چنین ایده های رو اجرا کرده. اکسسوری ها بر اساس سلیقه افراد و یا سبک دکوراسیونی که هستش انتخاب میشن تا بتونن تکمیل کننده فضا باشند نه وسیله ا اضافی در اون بین!

اینبار در تورخانه گردیم که ای که داشتیم رفتیم سراغ منزلی که علاقه وافری به اکسسوری ها دارد. شما در ای فضا انواع و اقسام اکسسوری ها رو می بینید که با سلیقه و خلاقیت خانوم خونه چیدمان شده اند. اگر دوست دارید ایده بگیرید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

دکوراسیون خانه 70 متری

با خونه شاهد و منا آشنا بشیم

این خونه 70 متر متراژ داره و تقریبا میشه گفت مال 17 سال پیشه. یعنی تازه ساخت نیست اما با خوش سلیقگی خانوم خونه دیزاینی زیبا پیدا کرده. در طبقه دوم واقع شده و دارای یک خواب و یک سرویس بهداشتی هستش. سبک دکوراسیونی که درش استفاده شده تلفیقی می باشد که با رنگ های غالبش هم طوسی، مشکی، رنگ چوب، سفید، کرم دیزاین شده. آقا شاهد و منا خانوم زوج ساکن در این منزل هستند که خب دویست میلیونی خرج دکوراسیون خونشون کرده اند.

دکوراسیون خانه 70 متری

خونه ای که بوی هنر میده و حس زندگی

منا خانوم میگه من همیشه دوست داشتم خونم حس زندگی داشته باشه. یونیک باشه و از المان هی خاص تو دکورش استفاده بشه. من در واقع عاشق تفاوت هستم و شیفته بوی چوب. به همین دلیل دلم می خواست وسایلم از چوب باشن تا بتونن حس زندگی رو بهم القا کنند. همچنین عاشق گل و گیاهم که همیشه میخواستم تا خونم بوی هنر بده و پر باشه از هنر، که خب همین طور هم شد. 

دکوراسیون خانه 70 متری

دکوراسیون خانه 70 متری

طوسی ایده آل ترین رنگ برای دکوراسیون منزل، چون دلتو نمیزنه

اینکه شما برای رنگ دکور منزلتون چه رنگ هایی رو در نظر بگیرید اهمیت فراوونی دره. حواستون هست که دو ستا دیگه دلتون رو نزنه؟ پس با هیجان لحظه ای انتخاب نداشته باشید. مثلا خانوم این خونه تصمیم گرفته تا از طوسی استفاده کنه و به نظرش این رنگ دل رو نمیزنه و به راحتی با هر رنگ دیگه ای ست میشه. طوسی با هر رنگ دیگه ای سازگاری داره و در کنار رنگ های جیغ به شدت جذاب میشه و میتونه حس آرامش رو منتقل کنه.

دکوراسیون خانه 70 متری

البته که در کنار طوسی، سفید و مشکی هم میتونن کنتراست ایجاد کنند و فضارو برای هر رنگ دیگه ای آماده سازند و پر قدرتش نشونشون بدن. منا خانم بر این نظره که در نهایت رنگ آبی سبز میتونه خونش رو خاص و مرموز نشون بده.

بهترین استفاده از فضاهای ریز و اکسسوری ها

این خونه اصلا مینیمال نیست و بانوی خونه شیفته هر متریال و رنگ پررنگی هستش. کمی شلوغه به همین دلیل سعی داشتن تا مبلمان رو نسبتا ظریف انتخاب کنند. همچنین میز ناهار خوری تبدیلی گرفته و از شلف ها هم برای فضاسازی کابینت ها استفاده کرده اند. بخش راهروی کوچکی که در این منزل وجود داره هم پرت باقی نمونده و خانوم خونه سعی داشته تا در این بخش از جاکفشی به جای کنسول استفاده کنه و بعد هم با اکسسوری های زیادی اون رو تزیین کنه.

می بینید؟ انتخاب و استفاده از اکسسوری ها میتونن تا به چه اندازه زیبا و تاثیرگذار باشند که خب بانوی خوش سلیقه این منزل بنا به خواسته و شخصیتی که داشتن، چنین استفاده زیادی از اکسسوری ها کرده اند.

دکوراسیون خانه 70 متری

دکوراسیون خانه 70 متری

دکوراسیون خانه 70 متری

دکوراسیون خانه 70 متری

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها