|

از بین بردن رنگ پوست گردو از دست/ تو فقط فک کن قرار داشته باشی با دست سیاه بری واویلا

در این مقاله درباره ی از بین بردن رنگ پوست گردو از دست صحبت کردیم و یه سری ترفند به درد بخور برای این منظور بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از کارها هستن که انجام دادن اون ها زمان زیادی رو از ما میگیره و حتی در این صورت هم نتیجه اون چیزی نمیشه که انتظارش رو داشتیم که خب این موضوع حسابی حالمون رو میگیره و خب حتی شاید ما رو برای انجام اون کار دلسرد کنه که خب دلیل این موضوع این هست که شما قلق و چم و خم کار رو بلد نیستید چون محال ممکن هست که شما یه کاری رو به شکل حرفه ای انجام بدید و اون کار سر و سامون نگیره و نتیجه اش خوب از آب درنیاد که خب در صورتی که میخواهید به این مرحله برسید میتونید به سراغ استفاده از ترفندها برید و با وجود اون ها سرعت و دقت بیشتری رو چاشنی کارهاتون کنید.

پس از این به بعد در صورتی که یه کاری رو با روش های همیشگی و قدیمی خودتون سر و سامون دادید ولی حاصل کار به دلتون ننشست یه سرچ ساده تو اینترنت داشته باشید و برای اون منظور ترفندهای کاری و به درد بخور پیدا کنید و با تکیه بر اون ها کار رو پیش ببرید طوری که خودتون هم در تعجب بمونید که چطور کار موردنظرتون این همه آون و ایزی و پیزی بوده و خب در این بین اصلا درجه ی سختی و راحتی کار  هم مهم نیست مثلا کار شما میتونه از بین بردن جای میخ روی دیوار باشه و یا ضد عفونی کردن توت فرنگی در هر صورت شما تنها کاری که باید بکنید این هست که برید تو دتلش. حالا در این مقاله هم در راستای این که به شما ترفندهای بیشتری یاد بدیم میخواهیم در خصوص از بین بردن رنگ پوست گردو از دست صحبت کینم و یه سری راهکار برای این منظور بهتون ارائه بدیم که خب با توجه به الان که فصل گردو هست به کارتون میاد، پس با ما همراه باشید.

از بین بردن رنگ پوست گردو از دست

برای از بین بردن رنگ پوست گردو از دست به سراغ سرکه برید

سرکه یکی از باحال ترین و پر کاربردترین مواد خانگی پاک کننده هست که میشه با کمک اون خیلی از لکه ها رو در سطوح مختلف به کلی نیست و نابود کرد و با این حساب هر چی از خوبیاش بگیم کم گفتیم که در این بین یکی از خوبیاش هم پاک کردن لکه و رد پوست گردو از روی دست هست که برای این منظور باید یه مقدار سرکه رو با آب مخلوط کنید و بعد اون قسمت هایی از دست رو که سیاه شده رو با این محلول بشورید و خیالتون راحت باشه که با تکرار چندباره ی این کار لکه ی گردو به کلی و تماما از روی دست شما پاک خواهد شد.

از بین بردن رنگ پوست گردو از دست

برای از بین بردن رنگ پوست گردو از دست به سراغ خمیر دندون برید

یکی از بزرگترین و اصلی ترین دشمنان لکه های ناشی از پوست گردو خمیر دندون هست که میشه به راحتی با این ماده رنگ گردو اون رو از روی پوست دست پاک کرد طوری که انگار نه انگار از اول رد و لکه ای بوده! برای این منظور هم کافیه که یه مقدار خمیر دندون رو روی یه مسواک قدیمی و بی استفاده بریزید و بعد خیلی آروم با اون پوست رو مالش بدید و بعد دست رو آبکشی کنید. برای این هم که نتیجه بهتر و سریع تری از این کار عایدتون بشه بهتره که چند مرتبه این کار رو تکرار کنید.

از بین بردن رنگ پوست گردو از دست

برای از بین بردن رنگ پوست گردو از دست به سراغ جوش شیرین برید

جوش شیرین رو میشه یکی از اون موادی بشمار آوورد که دست کمی از سرکه نداره و یکی از بهترین و قوی ترین پاک کننده های خونگی هست که میتونه حتی رسوبات شیرآلات رو هم پاک کنه دیگه رنگ و رد پوست گردو روی دست که برای اون چیزی نیست!

پس برای این منظور یه مقدار جوش شیرین رو همراه با یه مقدار مایع دستشویی ترکیب کنید و بعد دست هاتون رو با این مخلوط بشورید برای این هم که نتیجه ی بهتری از این روش بگیرید میتونید با یه مسواک بلا استفاده و نرم قسمت های رنگ گرفته رو با اساتفد ه از این ماده مالش بدید.

البته که در این بین شما میتونید جوش شیرین رو به منظور بالا بردن شدت تمیز کنندگیش با مواد دیگه ای هم مخلوط کنید موادی مثل آب لیمو، سرکه، آب نمک و... .

از بین بردن رنگ پوست گردو از دست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها