|

رسوب گیری سردوش حمام / این روزا حموم نری همه اخ و پیف میکنن اینجوری فشار آبو خفن کن

اگر شمکا وقتی میرید حموم می بینید آب کم میاد، پس بهتره که برید سراغ تمیز کردن و رسوب زدایی سردوش تا آب رو با فشار تحویل بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی وقتا بری همه ما پیش اومده که رفتیم سرویس بهداشتی و یا حمام و با کم بودن آب مواجه شدیم. البته که درجا فکر کردیم نکنه مشکلی از پمپه و یا اینکه دارن آب رو قطع میکنن و شاید هم حتی اعتراض کنیم چرا فشار آب کم شده، در حالی که نمیدونیم مشکل از خونه خودمونه. در واقع جرم گرفتن سردوش حمام و یا شیرآلات یکی از رایج ترین اتفاقاتی هستش که تو هر خونه ای ممکنه حداقل یکبار اتفاق بیفته. البته که این مسئله به شکل یهویی نیست و به مرور ایجاد میشه چرا که آب ها دارای املاح و نمک فراوونی هستند که خب شاید در حالت عادی دیده و احساس نشن، اما رد پای سنگینشون بر روی شیرها و سردوش ها وجود داره که باعث بسته شدن قیمت ورود و خروج آب میشه و در نهایت وقتی فشار آب کم میشه حس می کنیم مشکل از جای دیگست. دوسش ها فشار قوی و حتی بهترین دوش ها موجود در بازار هم بالاخره یک روز دچار این مسئله میشن و اونجاست که باید به دادشون رسید و یا اینکه جاشون رو به یک سردوش جدید عوض کرد. 

شما باید هر چند مدت یکبار جهت جلوگیری از چکیدن و ایرادات احتمالی که ممکنه برای سیفون و شیر ها به وجود بیاد فکری کنید و اونها رو سرویس نمایید. در این صورت باید دست به کار شد و رسوبات رو از شیر و سردوش در آورد. اما مشکل بزرگ تر رسوبات آهکی و سفت و سختی هستند که با شستن معمولی از بین نمیرن. اما نگران نباشید چرا که شما میتونید با روش های خونگی از شر اونها خلاص بشید. تنها کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

LED-Showers

با سرکه سردوش جدانشدنی رو برق بنداز

رسوب زدایی با سرکه یکی از رایج ترین روش ها برای رسوب زدایی هستش که به جز سردوش ها حتی میتونید شیرالات اهرمی هم باهاشون تمیز کنید. در این روش شما به یک کیسه پلاستیکی، یک کش، فرچه و یا مسواک و همچنین سرکه سفید نیاز دارید تا بتونید کارتون رو شروع کنید. اول باید سرکه رو داخل کیسه بریزید و متناسب با ابعاد سردوش میزان سرکه رو اندازه گیری کنید. بعد کیسه رو به شکل کامل دور سردوش حمام ببندید به شکل که کاملا سردوش داخل سرکه قرار بگیره. 

بعد باید یه 10 ساعتی صبور باشید تا سرکه به طور کامل رسوبات رو حل کنه و در نهایت هم با برس یا مسواک سردوش رو به شکل کامل تمیز کنید و بشویید. این کار رو هر دو ماه کبار انجام بدید تا همیشه سردوشی تمیز داشته باشید.

92b741643849e5ac4f8a3aa5c45b-333-min-780x470

سرکه و جوش شیرین واسه سردوش جدا شونده

این روش واسه سر دوش هایی که جدا میشن خیلی خوبه. در اینجا شما باید سردوش رو باز کنید و سپس همه قطعاتش رو جدا نمایید. بعد تو یه ظرف میزان قابل توجهی از جوش شیرین و سرکه بریزید و سعی کنید که سردوش به شکل کامل در این مخلوط غوطه ور بشه. بعد با استفاده از یک فرچه سردوش رو کامل تمیز کنید و اگر میزان آهکش زیاد بود و این ترفند روش خیلی جواب نداد، درست مثل روش قبلی سردوش رو داخل مخلوط غوطه ور کنید.

در اینجا باید تو یه کاسه بزرگ نیم لیتر سرکه ریخته و بعد دو تا سه قاشق غذاخوری هم جوش شیرین اضافه نمایید. بعد تموم تکه های دوش رو داخل بزارید و اجازه بدین یه شب تا صبح بمونه. روز بعدش سردوش و همه قطعات رو به خوبی بشویید و تمیز کنید و تمام.

لوکس-ترین-مدل-های-دوش-آب-حمام-با-طراحی-مدرن-3--1024x1024

با نوشابه سردوش مثل روز اولشه

دقیقا به همون میزان که میگن خوردن نوشابه میتونه مضر باشه و باید از خوراکی ها حذف بشه، استفادش در شستشوی روغن و رسوبات و اینجور موارد به شدت داره رواج پیدا میکنه. در این روش نیز باید شما سردوش رو داخل نوشابه مشکی گازدار قرار دهید به شکلی که کاملا داخلش باشه و بعد هم با برس و آب تمیزش کنید. فراموش نکنید که کیسه رو به شکل محکم دور تا دور سردوش ببندید و یک ساعت صبر کنید تا زمان کافی برای از بین بردن رسوبات وجود داشته باشه و سرانجام کیسه رو باز کرده با فشار زیاد آب، سردوش رو بشویید.

8748478

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها