|

روشوئی مدرن و سنتی / این سبک روشویی کاسه های خاص داره با طراحی های غیر معمول

یک سرویس بهداشتی جذاب و امروزی نیاز به روشویی جذاب داره تا بتونه فضا رو زیباتر کنه و از طرفی هم کاربردی مناسب داشته باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیا دیگه اونقدری پیشرفتش رو کرده که ما بتونیم نگاهی فرای اونچه که تا به حال دیده ایم رو داشته باشیم. البته که گاهی هم این پیشرفت ها عجیب و ترسناک میشن چرا که میتونن جای انسان رو بگیرند و اینجاست که اگر دنیای ربات ها بر دنیای انسان ها غلبه کنند، معلوم نیست چی بشه! اما کمی از اون میزان اوج پیشرفت بیایم پایین تر و برسیم به همین حوالی که هستیم. البته کمی هم جذاب تر و غیر معمول تر. مثلا اینکه دیگه از روشویی های تکراری و به رنگ سفید استفاده نکنیم. روشویی ها از اون دست آیتم های به شدت مورد استفاده در هر منزل هستند که وجودشون بایدیه ، نه خواستنی. روشوئی برای هر سرویس بهداشتی مهمه و اینکه بگیم نه بابا چه کاریه بخوایم به بود و نبودش و یا حتی زیبایی ظاهرش فکر کنیم و چندان مهم ندونیمش، حرکتی بسیار اشتباهه. البته مگر اینکه شما اهل سلیقه و تمیزی نباشید!! در غیر این صورت اگر بانویی هستید اهل سلیقه و زیبایی ها رو می بینید و می شناسید و بر تمیزی و نظافت فضا حساس هستید، پس حتما با این مطلب همراه باشید چرا که قراره با ورژن جدیدی از روشویی های سرویس آشنا بشیم در حالی که یه بک به عقب و سنت ها هم خورده. در واقع این طرح و سبک تلفیق سبک سنتی و مدرن هستش که چنین زیبایی رو خلق کرده اند. اصول ها سر جاش، اما هیچ بایدی وجود نداره مبنی بر اینکه شما حتما باید از فلان سبک معمول برای روشویی استفاده کنید! پس جسور باشید و کمی فراتر روید.

روشوئی مدرن و سنتی

روشوئی طرحدار

روشویی ها اون بخش از سرویس به حساب میان که هم به عنوان جزئی کاربردی در این فضا استفاده میشن و هم علاوه بر عملکردی که داره، نقش به شدت مهمی در خوشگلاسیون سرویس نیز داره. این عنصر در سرویس اتفاقا بسیار کلیدی و مهمه که خب این روزها هم با توجه به اینکه تنوع بسیار فراوون و روزافزونی داشته، تونسته در طراحی های مدرن و کلاسیک انتخابی بسیار جذاب و مناسب برای سرویس بهداشتی ها هستش. مدل های روشویی از جوانب مختلفی همچون جنس، طرح، نحوه نصبی که دارند  و همچنین سبک دکوراسیون متنوع هستند که در این مطلب ما میخوایم با اونها اشنا بشیم. پس با ما همراه باشید تا با انواع روشویی های جذاب مدرنی که هم قدم با سنت شده و ظواهری متفاوت پیدا کرده اند رو بشناسیم. البته که شاید تصاویر با متن همخوانی نداشته باشه.

روشوئی مدرن و سنتی

روشوئی مدرن و سنتی

تمیز نشون دادن همه چیز توسط روشوئی ها

در این جا با یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین مدل های روشویی آشنا میشیم که خب اغلب پایه دار هستن و از یک کاسه سرامیکی و یا چینی بر روی پایه ساخته شده اند و به شکل یکپارچه هستند. اما از خوبی این سبک از روشویی ها اینه که به دلیل همون یکپارچه بودن کاسه و پایه، دیگه هیچ رد و نشونی از لوله های فاضلاب نمی بینید و در واقع داخل جاسازی میشن و همه چیز در ظاهر مرتب و تمیز هستش. استفاده از روشویی هایی که پایه دارن بیشتر واسه فضاهایی که کوچیکن و سرویس بهداشتی های کلاسیک متداول هستند.

روشوئی مدرن و سنتی

روشویی های کابینتی

این مدل های روشوئی در این چند سال اخیر به دلیل ظاهر مدرن و کاربرد چندگانه ای که داشتن، به شدت مورد توجه قرار گرفتن و محبوب شدند. در واقع روشویی های کابینتی از یک کاسه بر روی کابینت نصب شده هستند که فضای ذخیره سازی خوبی در اختیار کاربران قرار می دن. این سبک از روشویی ها با تنوعی که در رنگ و جنس و طرح دارند میتونن این امکان رو فضا بدن که با هر سبک دکوراسیونی ست بشن و هماهنگ. 

روشوئی مدرن و سنتی

روشویی های کنسولی شیک

یکی دیگه از مدل های روشویی سبک های دیواری و یا کنسولی هستند که میرن تو دسته روشویی های مدرن و کلاسیک. در این سبک دیگه خبری از پایه و یا کابینت نیست و کاسه به شکل مستقیم به دیوار نصب میشه. این سبک از روشویی ها چون فضای باز بیشتری رو در اختیار افراد قرار میدن، گزینه به شدت عالی و مناسبی برای سرویس بهداشتی های کوچیک هستن. با این حال نصب اینجور روشویی ها نیازمنده دیواری محکم هستش که باید به این نکته دقت زیادی داشته باشید.

روشوئی مدرن و سنتی

انتخابی هوشمندانه برای سرویس بهداشتی

در نهایت این مسئله رو فراموش نکنید که روشویی های امروزی به دلیل تنوع فراوونی که در مدل و رنگ دارند، میتونن به عنوان یه نقطه کانونی جذاب در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما باشند. پس یه انتخاب هوشمندانه که همراه با زیبایی و کاربرد باشه، میتونه محیطی دلنشین و ایده آل به شما تحویل بده. 

روشوئی مدرن و سنتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها