|

شارپ ترین روشویی های خاص واسه دستشویی / شگفت‌انگیز و رویایی

روشویی ها انواع مختلفی دارند که در این مطلب قراره با خاص ترین مدل هیا اونها آشنا بشیم همراه با رنگ هایی شارپ و رنگین کمانی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک اینکه ما مبل مجلل تو پذیرایی خونمون بزاریم و یا اینکه پرده هایی کار شده و گرون و مخمل تهیه کنیم اما بی توجه به جزئیات خونه باشیم، فایده ای نداره. مثلا اینکه روشویی سرویس بهداشتی و یا حمام و آشپزخونه به چه شکل باشه. احتمالا الان به ذهنتون یکسری آیتم های سفید رنگ میاد که همگی شبیه به هم هستند و چندان تنوع خاصی هم در رنگ و مدل ندارند. اما باید بدونید که سخت در اشتباهید چرا که در واقع سبک های بسیار فانتزی و جذابی طراحی شدن که میتونن زیبایی رو بسیار منحصر به فرد و دلبرانه کنند. طراحی هایی که تنوع رو به حد اعلا رسوندن و بسیار چشم نواز هستند. خب تا به اینجا ازشون تعریف زیاد کردیم اما هنوز ندیدیم که چه شکلی هستن. در ادامه مشاهده می کنید مدل هایی از روشویی های خاص که با رنگ های شارپ و رنگی ساخته شده اند. این نوع از روشویی ها به تنهایی زیبایی فضای اطرافشون رو تضمین می کنن چرا که به میزان کافی چشم گیر هستند.

اگر شما خانواده ای هستید که اهل جسارت و تزیینات جدید رو دوست دارید پس اصلا از این سبک روشویی ها غافل نشید چرا که بی شک هیچ یک از مدل های سفید رنگ سرامیکی نمیتونن خواسته شما رو برآورده کنند. در واقع با جایگذاری این روشویی ها دیگر نیاز به دکوراسیون فضا نیست و خود به تنهایی جذابیتی کامل و رنگی دارند. 

uykgg

jbkjb

روشویی مدرنیته

با توجه به اینکه پیشرفت فراوونی در علم فناوری داشته ایم، بسیاری از طراحان و معماران طرح های نوینی ارائه داده اند که خب یک زمان تنها در حد یک تصور بود و بس، اما حالا به واقعیت تبدیل شده و دکوراسیون هایی خاص و مدرن خلق می کنند. 

همونطور که بالاتر هم اشاره شد یکی از مکان هایی که در دکوراسیون داخلی قابل توجه هستش فضاهایی مثل حمام و سرویس بهداشتی می باشند. اگر همه اصولیات در این مکان ها به خوبی رعایت بشه، در واقع شما یک مکان شیک و مدرن دارید که علاوه بر زیبایی، به ارزش خونتون هم افزوده خواهد شد.

yufkuyfgyu

عناصر و المان های مهم تو دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

همونطور که اطلاع دارید تو طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام المان ها نقش بسیار مهمی دارند. آیتم هایی همچون سینک روشویی، کفپوش، دیوارپوش، نورپردازی، وان، شیرآلات بهداشتی و غیره

vhmvhv

utuytkuyt

دستشویی و حمام از دست محیط هایی محسوب میشن که خب دائما در رطوبت قرار دارند و در معرض نم هستند. آیتم های مورد استفاده در این مکان باید سه فاکتور اساسی یعنی زیبایی، کارایی و کیفیت رو داشته باشند.

سینک روشویی بخشی پر کاربرد

از طرفی هم سینک روشویی پرکاربرد ترین بخش حمام و دستشویی است که از نظر مهم بودن با دیوارپوش ضد آب برابری دارد و در انتخاب جنسش باید نهایت دقت رو داشت. در حال حاضر جنس و رنگ های بسیار متوعی در بازار موجود هستش که تصاویر اونها رو مشاهده می کنید. انتخاب این تجهیزا بای اونقدری اصولی باشه که بتونن سالیان سال برای شما کار کنند و سال به سال عوض نشن. برای انتخاب روشویی باید به فضای حمام یا دستشویی و ابعادی که داره دقت داشته باشید تا محیطی منظم و بدون خفگی ایجاد کنید.

iouioujioj

uyrfuyrfuyf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها