|

شیک ترین لوسترهای مدرن پذیرایی / یه خانوم باسلیقه و لوکس این لوسترا درخور خونشه

لوستر ها انواع سیار مختلفی دارند که مدرن ها محبوب ترین اونها هستند و در این مطلب میخوایم با خاص ترین مدل های لوستر مدرن اشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شیک ترین لوسترهای مدرن پذیرایی

شایانیوز- لوسترها بخش بسیار پر اهمیتی در زیباسازی یک منزل هستند. البته که اگر بخوایم درست تر بگیم باید به این مسئله اشاره کنیم که در کل لوستر ها میتونن تغییر دهنده زیبایی یک فضا باشند. حال اون فضا میخواد منزل باشه و نشیمن، و یا یک لابی باشه و شاید هم دفتر کار. لوستر ها انواع بسیار مختلفی دارند که بسته به سلیقه و خواسته و البته میزان بودجه موجود انتخاب میشن. زیباسازی سقف خیلی سال است که از حالت پتینه کاری و قاب بندی های پر از گل افتاده و حالا تنها یک سقف مینیمال ساده نیازه، تا یک لوستر جذاب و درخور داشته باشه، اونوقته که جذابیتی فوق العاده پیدا میکنه. لوستر ها درست به مانند دیگر لوازم تنوع بسیار بالای دارند که خب ابعادشون هم بسته به متراژ فضای شما و همچنین میزان ارتفاع سقف در نظر گرفته می شود. در این مطل ما میخوایم بریم سراغ لوسترهای مدرن، پس اگر شما هم به دنبال لوستر زیبا و مدرن هستید، حتما با ایده های مطلب ما همراه باشید.

54654654

لوستر مدرن سقفی

وقتی سخن از لوستر سقفی مدرن برای سقف پذیرایی میشه، اکثر افراد به دنبال نمونه هایی هستند که هم شیک باشه و هم ترند و رو مد. دیگه گذشت اون زمان که خونواده ها به دنبال لوستر های بودند که قدیمی و بزرگ، و کریستال های آویز داره. دیگه همه دلشون میخواد تا لوستر مدرنی رو داشته باشند که هم پذیرای رو جذاب کنه و هم با دکور مدرن خونشون ست سازی بشه. به همین دلیل این سبک از لوستر ها محبوبیت فراوونی پیدا کردن و چون هم طراحی بسیار خلاقانه ای دارند و هم ابعادی جمع و جور، بنابراین مورد پسند بسیاری قرار گرفته اند. مثل یکی لوستر سقفی متوسط با نمای مینیمالیستی میتونه تموم اون حس لوکس بودن رو القا کنه بدون اینکه خیلی فضایی جا بگیره.

55

لوستر های جدیدالورودی که مصرف برق کمی دارند

در واقع اگه بخوایم بریم سراغ لوستر های جدیدی که مخصوص پذیرایی هستند، باید بگیم تنوع تو این راستا خیلی فراوونه. از طراحی های صنعتی گرفته تا مدلای که خیلی مدرنیته هستن و هنری. لوستر های جدید الورود اغلب از جنس هایی همچون فلز، چوب و حتی شیشه‌ های رنگی می باشند. یکی از ترندهای این روزا، استفاده از لوسترهایی با لامپ‌های LED هستش چرا که این سبک نه تنها میتونه نوردهی خیلی خوبی داشته باشه، بلکه تازه مصرف رو هم میاره پایین. ای سبک لوستر ها نصبی راحت هم دارند که دیگه نیازی نیست ساعت ها واسشون وقت بزارید تا اونها رو نصب کنید.

8748

لوستر هایی که قابلیت تنظیم نور داره

نوبتی هم باشه نوبت لوسترهای سقفی کوچیکه که برای فضاهیا که سقف کوتاهی دارند طراحی شده. البته واسه اتاق های با متراژ کم هم مورد استفاده قرار میگیره تا خیلی شلوغ به نظر نرسن. یه لوستر سقفی کوچیک واسه پذیرایی کوچیک با دکوراسیون مدرن میتونه خیلی جذاب باشه. این مدلا اغلب نور متمرکزی دارند که خب باعث میشه فضا به شدت عالی روشن بشه، بدون اینکه چندان جلب توجه کنه. حتی یکسری از این لوستر ها اینجورین که میتونید جهت نور دهیشون رو تغییر بدید و هر وقت که دلتون میخواد یه حال و هوای جدید به خونه ببخشید. 

545

کیفیت، قیمت و متریال لوستر مدرن

همیشه لوسترا از دست وسیله هایی بوده و هستند که قیمت بالایی دارند. البته که قیمت های متغیری دارن و بسته به اینکه متریال و برند سازنده و حتی نوع طراحی شون هزینه بردار هستند. مثلا لوسترهایی که با فلزات باکیفیت و شیشه‌ های دست‌ ساز تولید میشن، خب بی شک قیمت بیشتری هم دارند. اما اگر به دنبال لوستری هستید که هم ظهر خوشگل و مدرنی داشته باشه و هم قیمتی مناسب باشه و هم از کیفیت مناسبی برخوردر باشه، بهتره که به دنبال برند های معتبر باشید. البته که همیشه یادتون نره قرار نیست چون یه محصول گرونه پس لزوما کیفیت بهتری هم داشته باشه. شما میتونید بست به بودجه و خواسته ای که دارید، لوستر مورد پسند خود را تهیه کرده و نصب نمایید و به زیبای فضاتون یه جذابیت خاص هدیه بدید.

5453

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها