|

شیک ترین لوسترا برا خونه نقلی / آدم تو محدودیتا ستاره میشه نکات مهم برا انتخابشم بدون

در این مقاله چندتا از شیک ترین لوسترا برا خونه های نقلی رو بهتون نشون دادیم تا ایده برای خرید بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن میتونه بی نهایت روی روحیه ی شما تاثیرگذار باشه چرا که بالاخره شما تایم زیادی رو توی خونتون سپری میکنید و از مشغله های روزمره به اون پناه میبرید بنابراین طبیعیه که برای زیبا شدن دکوراسیون اون نهایت تلاش خودتون رو کنید و از هیچ کاری دریغ نکنید ولی موضوعی که وجود داره این هست که شما برای داشتن یه دکور خوب حاضر به انجام چه کارهایی هستید یعنی وقت برای آشنایی با اصول و قواعد چیدمان میذارید و آیا اطلاعی در این باره دارید و میدونید که با توجه به اون ها هر آیتم رو در کور باید کجا بذارید تا به زیبایی هر چه تمام بدرخشه و همچنین سایر المان های نزدیک خودش رو هم زیباتر به نظر بیاره.

یا هر از چندگاهی دکور رو عوض میکنیدتا از اون حالت یکنواختی دربیاد و رنگ و روح بگیره؟ که خب برخی ها معتقد هستن که برای تغییر دکور باید هزینه کرد و آیتم های تازه خریداری کرد که خب در برخی از مواقع اینطور نیست و شما میتونید با جابجا کردن چهار تا قلم در دکوراسیون اون رو زیباتر از چیزی که بود به نظر بیارید ولی برای عوض کردن وسایل هم بهتره که به جای رفتن به سراغ وسایل بزرگ و گرون یه سری آیتم هایی رو که کوچک تر و همچنین ارزون تر هستن رو عوض کنید مثلا لوستر میتونه یکی از این گزینه ها باشه که برای هر خونه ای لازمه از این رو میخواهیم در این مقاله چندتا از شیک ترین لوسترها برا خونه های نقلی رو بهتون نشون بدیم تا ایده برای خرید بگیرید و همچنین یه سری نکات رو که در هنگام خرید اون برای فضای کوچک باید بدونید رو هم بهتون میگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شیک ترین لوسترا برا خونه نقلی

در انتخاب لوستر برای فضای کوچک سبک اتاق رو بشناسید

قبل از این اقدام به خرید و تهیه ی لوستر برای فضای کوچکح کنید باید وقت بذارید و سبک کلی اتاقی که لوستر رو برای اون تهیه میکنید رو بشناسید و تعیین کنید یعنی به عنوان مثال فضای پذیرایی شما چه مدل چیدمانی داره آیا مدرنه و ساده و بسیار مینیمال هست و یا کلاسیک هست و پر از زرق و برق؟ در اصل اگر سبک دکوراسیون رو در فضا تشخیص بدید و مشخص کنید انتخاب برای شما راحت تر خواهد شد چون گزینه های پرت و پلا کنار میرن و به همین دلیل اونایی که اصلی و کاربردی هستن روی میز باقی میمونن. در صورتی هم که دکور مدرن بود لوستر مدرن و در صورتی هم که کلاسیک بود لوستر کلاسیک تهیه کنید و از انتخاب برعکس در این موضوع پرهیز کنید چون تضاد ایجاد شده اصلا زیبا نخواهد بود. البته که تلفیق دکور مدرن و سنتی که همون نئوکلاسیک هست دست شما رو برای انتخاب بازتر خواهد گذاشت.

شیک ترین لوسترا برا خونه نقلی

شیک ترین لوسترا برا خونه نقلی

کاربرد لوستری که تهیه میکنید رو تعیین کنید

لوسترها برای اهداف مختلفی تهیه میشن که خب مهم ترین اون ها کاربردشون هست به همین دلیل باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید و تنها این آیتم رو به دلیل زیبایی اون تهیه نکنید پس موقع خرید این رو با خودتون مرور کنید که میخواهید لوستری که برای پذیرایی کوچک خودتون تهیه میکنید چطور کار کنه مثلا به عنوان یه منبع نور اولیه که کل فضا رو روشن میکنه کارش رو انجام بده و یا تنها به دنبال یه نور اضافه هستید که میتونه نقطه ی کانونی ایجاد کنه که خب در هر حالت باید بگیم که نورپردازی مناسب در خونه های کوچک میتونه اونا رو بزرگتر به نظر بیاره بنابراین مهمه که لوسترتون نور زیادی به فضا ببخشه و اون رو نورانی تر کنه.

شیک ترین لوسترا برا خونه نقلی

شیک ترین لوسترا برا خونه نقلی

اندازه ی مناسب لوستر برا خونه ی نقلی

یه موضوعی که در یه دکوراسیون خوب بسیار مهم هست هماهنگی بین آیتم های موجود هست طوری که شما بتونید انسجام رو درکور به وضوح مشاهده کنید که خب این هماهنگی و هارمونی در صورتی که آیتم ها از جهت های مختلف مثل رنگ، جنس، اندازه و... با هم ست باشن به وجود خواهد اومد و حالا در مود لوستر هم شما باید به تناسب اندازه ی اون با فضا توجه کنید مثلا در صورتی که فضا بزرگ هست یه لوستر کوچک در اون مسخره دیده میشه و برعکس این موضوع هم هست و یعنی در صورت کوچک بودن فضا لوستر بزرگ در اون بد جلوه خواهد کرد پس تناسب اندازه رو در این مورد رعایت کنید تا جلوه ی بصری فضا بهم نخوره.

شیک ترین لوسترا برا خونه نقلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها