|

بیوگرافی مائده طهماسبی و ترکیب لباس آلمانی ‌اش / پوران خانوم از سرنوشت کنار همسری آس

مائده طهماسبی بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها از سرال از سرنوشت دیده یم شود و حالادر مراسم سینمایی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران ما هستند که از قدیم الایام دارن دیده میشن و در این عرصه شگفت انگیز حضور دارند، اما جالبه که ما همیشه اونها رو با چهره های پیر دیده ایم. انگار همیشه یک شکل بوده و هستند. انگار همیشه سنشون بالا بوده و اصلا یادمون نمیاد جوانی این چهره ها چه شکلی بودن. و یا شاید هم از سن میانسالی که چندان بالا نیست، ظواهری پیر داشته اند. مثلا یکی از این دست بازیگران خانوم مائده طهماسبی می باشد.

این هنرمند جذاب و سن دار سینما و تلویزیون که این روزها هم در سریال "از سرنوشت" ایفای نقش دارد، تا به حال در فیلم و سریال های فراوونی نقش آفرینی داشته، اما به این شکل که همیشه چهره ای سالخورده دارد. مائده طهماسبی هنرمندی از دهه سی می باشد که همراه با همسرش آقای فرهاد آئیش آرتیست اسم و رسم دار و البته پر طرفدار سینما، حضور دارد. این زوج که هر دو بازیگر هستند فرزندی ندارند اما مائده بانو دختر برادرشون رو هم به این عرصه آورده اند. مهسا طهماسبی بازیگر فیلم "قانون مورفی" است که البته سابقه حضور در سریال تلویزیون رو هم داره.

اما بگذریم و برسیم به مائده طهماسبی که در سریال از سرنوشت نقش پوران خانوم رو داره. زنی که خیلی هوا هاشم و سهراب رو داشته و همچنان هم محافظ اونهاست. مائده طهماسبی همیشه و در هر نقش مثبت دیده شده و اصلا ذاتا مادری مهربان دلسوز هستش که البته در واقعیت اصلا تا به حال مادر نشده.

8748

بیوگرافی مائده طهماسبی

مائده طهماسبی این روزها 67 سال سن دارد و در واقع زاده 19 تیر 1336 می باشد. وی در بابل به دنیا اومده و حالا هم بازیگر و کارگردان می باشد. این چهره هنرمند فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته خبرنگاری است که با گرایش تئاتر بوده و از طرفی هم توانایی ترجمه زبان آلمانی رو داره که در سن 42 سالگی هم وارد بازیگری شده است.

86786
مائده طهماسبی و مهسا طهماسبی

مائده طهماسبی و خانواده روشنفکر

خانوم بازیگر در رابطه با خانواده اش می گوید مادرم سیکل داشت و پدرم هم پزشک و رئیس بیمارستان بود. پدربزرگم از سمت مادری مردی روشنفکر و با سواد بود که با زمان جلو میومد و عقب نمیموند. او در ادامه گفت دو برادر و یک خواهر هم داشتم.

خانم طهماسبی کودکی خود را در خانواده ای بزرگ و محله ای خاص گذرانده اند و در اینباره می گویند با بیشتر اقوامم در یک محله بزرگ شده ام و چوت شرایط خونه هامون این شکلی بود و نزدیک به هم، با بچه های فامیل خیلی بازی می کردیم.

878787
‎اختتامیه اولین جشنواره فیلم و عکس

مهاجرت به آلمان تو سن زیر بیست

این بازیگر زن پس از اینکه در کنکور قبول نشد دوست داشت برای تحصیل در رشته معماری به ایتالیا بره تا اینکه در ۱۹ سالگی پیش داییش در آلمان رفت و وارد رشته معماری شد.

2781995_287

ازدواج و مهاجرت به آمریکا

مائده طهماسبی در مورد ازدواجش داستان جالبی رو تعریف میکنه و میگه وقتی که آلمان دانشجو بودم تو یکی از برنامه های فرهاد آئیش باهاش آشنا شدم. این زوج در نهایت و البته بعد از سه سال ارتباط با پیشنهاد فرهاد آئیش با هم ازدواج کردند اما به دلیل تحصیل همسرشون از آلمان به آمریکا رفتن و تاکنون هم فرزندی نیاورده اند. جالبه که فرهاد آئیش بعد از 27 سال زندگی در آلمان و مائده بانو نیز بعد از 20 سال زندگی در کشور آلمان و آمریکا، سرانجام در سال 1376 به ایران برگشتند.

15

۲۵ سال زندگی بدون گوشت

این بازیگر زن و همسرشون حتی در خوردن غذا هم خاص هستند. اونها می گویند بیش از 25 سال میشه که ما گوشت نخورده ایم و بر این نظر هستیم که خوب نیست موجودات دیگه رو نگه داریم و بعد سرشون رو ببریم و بخوریم. اغلب از غذاهای شرقی استفاده داریم، مثلا مثل غذاهای ژاپنی، تایلندی، این غذاها پر از سبزیجات هستند و برای بدن هم مفید می باشد.

آزادیمون رو با بچه نداشتن تاخت زدیم

مائده طهماسبی و فرهاد آئیش حتی در رابطه با فرزندآوری هم شرایط خاصی دارند و خانوم بازیگر بر این نظر می باشند که من و همسرم تمام آزادی هایی که در زندگیمون داشته و داریم رو با بچه نداشتن در دوران پیری تاخت زدیم، او می گوید بالاخره هر آزادی، قیمتی دارد.

آزادی هم برای ما به قیمت بچه دار نشدن تموم شد و اگر بچه دار بودیم، در حقیقت دیگه نمیتونستیم هر مسافرتی می خواستیم بریم و خیلی کار ها رو انجام بدیم.

16

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها