|

انواع اکسسوری‌هایی که واسه آشپزخونه عالین؛ با هزینه کم قلب خونتو صفا بده اساسی

اکسسوری برای آشپزخانه انواع بسیار مختلفی داره که در این مطلب ما رفتیم سراغ اون دست از کم هزینه هاش و تحولی جذاب ایجاد کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

اکسسوری های متحول کننده آشپزخانه

شایانیوز- وقتی در رابطه با اکسسوری ها برا آشپزخانه صحبت می کنیم، باید به این فکر باشیم که اون وسیله تا درصد قابل توجهی کاربردی هم باشه و تنها جهت زیبا سازی فضا و خوشگلاسیون آشپزخانه به کار نیاد. پس وسیله های تزیینی که کاربرد هم دارند بیا این فضا مناسب اند نه اونهای که تنها یک بعد دارند. 

آشپزخانه قلب هر خونه یا به حساب میاد و خیلی از آیتم ها هستند که چندان هزینه زیادی برای ما نمیتراشند، اما میتونن حضوری به شدت جذاب و کاربردی در قلب خونه داشته باشند و در واقع تحولی تاثیر گذار بگذارند.

حس طراوت و شادابی با گل و گیاه

حضور گل و گیاه تو هر فضای بسته ای نیازه. البته که مثلا فضایی مثل بیمارستان این عمل دقیقا برعکسه و نباد انجام بشه. اما مثلا در محل های مثل محل کار یا نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه و حتی حمام و دستشویی وجود گیاهان آپارتمانی نیازه. کافیه تا این خوشگلای سبز رو به آشپزخونتون دعوت کنید تا از انرژی مثبت و دلبرانه ای که دارد هم به لحاظ روحی و هم از نظری بصری بهره ببرید. تازه خیلی از گیاهان ضد باکتریایی هم هستن که میتونن مفید باشند.

گیاه+آشپزخانه+2

خوشگلاسیون با رومیزی و دستمال های طرح دار

در واقع انداختن یک رومیزی و استفاده از دستمال سفره های نقش دار المان هایی محسوب می شوند که میتونن در زیباسازی فضا تاثیر فراوونی بگذارند. این سبک اکسسوری ها میتونن به آشپزخانه روح ببخشند و قلب خونه شما رو تبدیل به فضایی دلنشین و شگفت انگیز کنند.

دستمال+سفره+1

دستمال+سفره+2

ظروفی که سرامیکی هستن و طرح هندسی دارند

این سبک از ظرف ها اغلب نقش و نگار های زیبایی دارند که میتونن در دکوراسیون آشپزخانه به شکلی قابل توجه دیده بشن و موثر باشند. اگر هم یک بانوی مینیمال پسند هستید میتونید از ظروفی که طرح دارند اما کمی ساده تر و با رنگ های نود هستند استفاده کرده و نقطه قوتی ایده آل به فضاتون ببخشید.

ظروف+سفالی+2

نورپردازی و استفاده از چراغ ال ای دی رنگی

نور یکی از جذاب ترین عناصر در دکوراسیون هر فضا به حساب میاد که خود به تنهای میتونه تزیین کنده محیط باشه. شما میتونید با استفاده از این سبک چراغ ها که رنگی هم هستند، فضایی پویا و جذاب همراه با شخصی سازی برای خود بسازید. این سبک نورپردازی هم دیزاین فضا رو انجام میده و هم به ویژه میتونه محیط رو روشن نگه داره که خب هر دو اینها کاربردی هستند.

ال+ای+دی2

سبد های حصیری

همواره طبیعت و انسان به هم پیوند و گره خورده هستند. همیشه و در هر کجا هم که وسایل چوبی دیده شدن چرا که این متریال علاوه بر حسن های مخصوصی که داره، زیبایی بسیار شگفت انگیزی هم در محیط ایجاد میکنه. چوب ها با هر شکل و شمایلی که باشند، آشپزخانه میتونه تحولی طبیعی و پر از حس نوستالژی رو در خود ببینه و حس کنه.

سبد+3

بین کابینتی و چسب کابینت زیبا بزنید

تغییر کابینت ها رو چنان پیشنهاد نمیدیم چرا که حرکتی بسیار پرهزینه و سخت هستش. در عوض ما به شما استفاده از برچسب های کابینتی برای تغییر شما کابینت ها و از طرفی هم استفاده از بین کابینتی های زیبا رو توصیه می کنیم که میتونن تفاوت رو در بل و بعد آشپزخانه به شما نشون بدن.

کاور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها