|

معرفی پرفروش ترین گوشی های سامسونگ بین مردم در ماهی که گذشت (مرداد 1403) / همراه قیمت

در این مقاله به معرفی پرفروش ترین گوشی های سامسونگ بین مردم در ماهی که گذشت یعنی مرداد 1403 پرداختیم تا با مشخصات اون ها آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم به سر میبریم که خیلی از کارها آنلاین شد و حتی شما پولی که در میارید رو هم نمیتونید با چشم ببینید مثلا اون دسته از افرادی که ترید میکنن تنها و تنها با ارقام سر و کار دارن و بالا و پایین شدن پولشون رو در یک نگاه میبینن که خب این دسته از افراد برای این که بتونن در کار خودشون به خوبی هر چه تمام تر بدرخشن باید ابزار کار خوب داشته باشن مثل بهترین گوشی برای تریدرها که بتونن به وسیله ی اون کارشون رو مدیریت کنن و پیش ببرن البته که نه تنها این افراد بلکه هر کسی لازم به این که یه گوشی خوب داشته باشه داره که خب برای این منظور در وهله ی اول باید انتظارات خودش رو از اون گوشی مشخص کنه.

مثلا برای کار کردن با گوشی اون رو میخواد یا برای بازی و یا تولید محتوا و.... چون در صورتی که انتظار شما از این وسیله ی الکترونیکی کوچک مشخص باشه و بدونید که به دنبال چی هستید گزینه های رو ی میزتون گلچین میشن و در نتیجه انتخاب براتون راحت تر خواهد شد تا این که بدون دونستن این اطلاعات به سراغ انتخاب و خرید یه گوشی برید پس در دنیای امروز و بازار کنونی باید یه فرد آگاه باشید و اقدامات خودتون رو در کمال آگاهی صورت بدید. حالا ما هم در این مقاله برای این که به سطح اطلاعات شما اضافه کنیم میخواهیم چندتا از پرفروش ترین گوشی هاس سامسونگ در مرداد ماه رو معرفی کنیم تا با سلیقه ی افرادی که فن این کمپانی هستن بیشتر آشنا بشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی a55 از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

بریم سراغ اولین گوشی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میشه یعنی گلکسی a55 که بین کاربرهای ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هست و تونسته رضایت خیلی از اون ها رو جلب کنه. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی این هست که شما هیچ گونه تاخیر و لگی در این پردازنده مشاهده نخواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل در فضای باز برابر با 1000 نیت هست که این نشون میده کار کردن باهاش زیر نور خورشید اصلا کار سختی نخواهد بود.

در بخش پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Exynos 1480 استفاده شده که سرعت و قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی که روی هم رفته عکس و فیلم های جذابی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

قیمت این گوشی در حال حاضر برابر با 20,559,000 تومان هست.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A35 از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

نوبت به محصول دوم در لیست این مقاله میرسه یعنی گلکسی A35 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره و رزولوشن خوبی از خودش ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در این صفحه نمایش در هر ثانیه برابر با 120 هرتز هست که این عدد با گوشی های پرچمدار برابری میکنه. حداکثر میزان روشنایی در این پنل هم در زیر نور خورشید برابر با 1000 نیت هست و از این رو کار کردن باهاش در فضای باز اصلا کار سختی نیست.

در بخش پردازنده برای این محصول  از یه تراشه ی Exynos 1380 بهره گرفته شده که نگرانی از بابت داغ کردنش نخواهید داشت. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره که با این مشخصات میتونن لحظات شما رو به خوبی هر چه تمام تر ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و میتونه طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون بده.

قیمت این گوشی در حال حاضر برابر با 16,895,000 تومان هست.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A25 از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

بریم سراغ سومین گوشی که در این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A25 که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی شما در هنگام تماشای محتواهای مختلف در اون هیچ گونه تاخیر و لگی مشاهده نخواهید کرد. حداکثر میران روشنایی در این پنل هم برابر با 1000 نیت هست که این نشون میده کار کردن باهاش در فضای باز راحت خواهد بود.

در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Exynos 1280 استفاده شده که سرعت و قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی داره.

قیمت این گوشی در حال حاضر برابر با 11,779,000 تومان هست.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها