|

ایده پادری شیک / اینجوری یه دور خودت ذوق میکنی یبارم مهمون اومد از سلیقت تمجید میکنه

پادری ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم با اون دست از طرح های خاص شون آشنا بشیم و دیزاینی دلبرانه برای خونه داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه قرار نیست به مبلمان بزرگ و مجلسی و گرونی که خریدیم و گوشه کنار خونه گذاشتیم توجه کنیم. گاهی وسایل کوچیک اونقدر میتونن تاثیر گذار باشن و حال و هوای خونه رو تغییر بدن که گویی یک وسیله شاخ و بزرگ خریده اید! مثلا پادری یکی از اونهاست که برای بخش های مختلفی در منزل لازمه و رمود استفاده قرار میگیره. فرض کنید پادری ها فرشک های کوچیکی هستن که بافت جالب و بلندتری به نسبت فرش های معمولی دارند. پادری برای درب فضاهایی همچون سرویس بهداشتی و حمام و درب ورودی و حتی زیر پای خانوم در قسمت جلوی سینگ هم ضروریه. پادری ها آیتم هایی هستند که میتونن علاوه بر کاربردی که دارند، زیبایی خاصی هم به فضای خونه ببخشند. اما یادتون نره که پادری رو ساده انتخاب نکنید چرا که طرح دار بودنش میتونه روحیه افراد خونه رو هم خیلی تغییر بده و در حالی که شما چشمتون به یک پادری خوشگل و رنگی میخوره، ذهنتون خوشش میاد و خستگی فرار میکنه. اگر از طرفداران چنین آیتم هایی در دکوراسیون منزل هستید، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

8784

پادری خوشگل با طرح های هندسی

حالا که حرف از پادری فانتزی شد، بریم سراغ اینکه چطوری میتونن به دکوراسیون خونه اضافه کنن. اول از همه، انتخاب یه پادری با طرح و رنگ مناسب خیلی مهمه. مثلا اگه خونتون بیشتر دکور مدرن داره، یه پادری با طرح‌های هندسی و رنگهای خنثی میتونه عالی باشه. ولی اگه دنبال یه فضای گرم و صمیمی‌ تر هستید، پادری‌ هایی با طرح گل و گیاه یا حتی طرح‌ های بومی و دستباف خیلی خوب جواب میده. پادری‌ ها یه جورایی مثل قاب عکس هستن، هرکدومشون میتونن یه داستان خاص رو تعریف کنن و حس و حال خاصی رو منتقل کنن.

6874

جنس پادری 

یه نکته دیگه که باید بهش خیلی توجه کنید، جنسیه که پادری ازش ساخته شده. پادری‌ های فانتزی اغلب از مواد مختلفی مثل نخ، پشم، الیاف مصنوعی و حتی بامبو ساخته میشن. هرکدوم از این مواد ویژگی‌ های خاص خودشون رو دارن. مثلا پادری‌ های پشمی خیلی نرم و گرمن، و برای زمستون خیلی میتونن مناسب باشن. پادری‌ های الیاف مصنوعی معمولا راحت‌ تر تمیز میشن و برای ورودی‌ های پرتردد به شدت مناسب اند. جنس پادری نه تنها روی ظاهرش، بلکه روی دوام و نگهداریش هم تاثیر فراوونی داره.

465

اینجوری مهمونا از دکور خونت لذت میبرن

حالا فکرشو کنید یه پادری فانتزی با طرحی که دوست دارید انتخاب کردید و گذاشتید جلوی در. وقتی مهمونا میان، اولین چیزی که چشمشون میخوره و میبینن همین پادریه. این پادری میتونه نشون بده که شما تا به چه اندازه به جزئیات دقت دارید و چقدر براتون مهمه که خونتون یه جای راحت و دوست‌ داشتنی باشه. حتی شاید مهموناتون بعد از دیدن این پادری، کلی ایده بگیرن و بخوان خودشون هم یکی بخرن. اینجوری یه جورایی شما خانوم باسلیقه باعث شدید که اونا هم به فکر زیباسازی خونشون بیفتن.

878

پادری هایی که شگفت زدتون میکنن

در نهایت، پادری فانتزی یه تیکه کوچیک ولی تاثیرگذاره که میتونه فضای خونه رو حسابی عوض کنه. این سبک از پادری‌ ها نه تنها ظاهر ورودی خونه رو خیلی زیبا می‌کنن، بلکه یه جور خوش‌ آمدگویی گرم و صمیمی هم دارند. پس دفعه بعد که داشتید واسه خونتون خرید می‌ کردید، یه نگاهی هم به پادری‌ های فانتزی بندازید و یکی رو انتخاب کنید که با سلیقه و دکور خونتون جور دربیاد. مطمئن باشید که از نتیجه‌ اش شگفت‌ زده خواهید شد.

6545

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها