|

طرز تهیه کوکو سیب زمینی پیتزایی بدون فر / تلفیق دوتا غذای محبوب که فوق العاده ست

کوکو سیب زمینی پیتزایی از غذاهای نوآورانه ست که از خوشمزگی حرف نداره. اینجا طرز تهیه این غذای فوق العاده رو یاد میگیری.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- غذاهای فست فودی با وجود تبلیغات منفی که در مورد اون ها وجود داره، محبوبیت زیادی دارن. خیلی ها این جور غذاها رو فقط توی رستوران ها امتحان می کنن و عده ای هم توی خونه دست به کار درست کردن انواع پیتزا، پیراشکی، سوخاری و... توی خونه میشن و غذاهای فست فودی رو به صورت سالم تر و کم کالری تر می پزن.

قبلا هم گفتیم که آشپزی دنیایی از خلاقیت و نوآوریه. میشه مزه ها و طعم ها و حتی غذاهای مختلف رو با هم ترکیب کرد و خوراک های تازه و جذاب آماده کرد. کوکو سیب زمینی پیتزایی یکی از همین غذاهای نوآورانه ست که از خوشمزگی حرف نداره. حتی میشه اون رو با ترکیب های مختلف از مواد غذایی مورد علاقه تون درست کنید و از خوردنش لذت ببرید. در ادامه طرز تهیه کوکو سیب زمینی پیتزایی رو بهتون آموزش میدیم. تا پایان همراه ما باشید.

kookoo-pitzaei-5

مواد لازم برای تهیه کوکو سیب زمینی پیتزایی

سیب زمینی 3 عدد

تخم مرغ 2 عدد

قارچ خرد شده یک لیوان

ذرت پخته شده نصف لیوان

هویج پخته شده یک عدد

ژامبون مرغ خرد شده نصف لیوان

سیر یک حبه

کره 20 گرم

پنیر پیتزا به مقدار لازم

نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و آویشن به مقدار لازم

روغن مایع به مقدار لازم

kookoo-pitzaei-1

طرز تهیه کوکو سیب زمینی پیتزایی

مرحله اول

سیب زمینی ها رو بپزید، پوست بگیرید و پوره کنید. سپس با تخم مرغ ها و نمک و ادویه کاملا مخلوط کنید تا مایه کوکو سیب زمینی یکدست بشه.

مرحله دوم

داخل یک تابه کره بریزید و روی حرارت ملایم قرار بدید. قارچ خرد شده رو اضافه کنید و تفت بدید. آبش که خشک شد، نمک، فلفل سیاه و سیر له شده رو اضافه کنید و کمی تفت بدید و از روی حرارت بردارید. هویج پوست گرفته و پخته شده رو نگینی خرد کنید.

kookoo-pitzaei-3

مرحله سوم

یک تابه با اندازه مناسب روی حرارت قرار بدید و روغن مایع بریزید. روغن که داغ شد نصف مایه کوکو سیب زمینی رو داخل تابه بریزید و با پشت قاشق سطحش رو صاف و یکدست کنید.

مرحله چهارم

ژامبون مرغ خرد شده، ذرت پخته، هویج پخته و خرد شده و قارچ تفت داره شده رو روی سطح کوکو سیب زمینی بریزید. روی مواد رو با پنیر پیتزا پر کنید سپس بقیه مایه کوکو سیب زمینی رو روی پنیر پیتزا بریزید و با پشت قاشقس که چربش کردید، اون رو صاف و یکدست کنید. سعی کنید دو لبه کوکو سیب زمینی رو به هم برسونید. در تابه رو ببندید و حرارت رو ملایم کنید تا یک سمت کوکو سیب زمینی پیتزایی سرخ بشه.

kookoo-pitzaei-6

مرحله پنجم

یک ظرف مناسب دهانه تابه قرار بدید و کوکو سیب زمینی پیتزایی رو داخل ظرف برگردونید، سپس اون رو از سمت دیگه داخل تابه بذارید تا سرخ بشه.

مرحله ششم

کوکو سیب زمینی پیتزایی خوشمزه ما حاضره و می تونید داخل ظرف مورد نظرتون بکشید و همراه سس کچاپ و سالاد فصل سرو کنید. نوش جان.

kookoo-pitzaei-7

اگه به آشپزی علاقمند هستید، صفحه آشپزی سایت شایانیوز رو با کلی دستورهای عالی دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها