|

ایده های جذاب و خاص واسه سینی مزه / میز پذیرایی از مهمونا رو زیبا و چشمگیر بچین

ایده های فوق العاده زیادی در مورد چیدن سینی های مزه هست که در این مطلب به ارائه نکاتی پیرامون اون می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- از وقتی که مهمون دعوت می کنی ذهنت کلا مشغول شکل و نوع پذیرایی کردن از اون ها میشه. اینکه چه غذایی بپزی، چه پیش غذایی آماده کنی و چه دسری درست کنی... کلی گزینه های مختلف میاد توی ذهنت و بالا پایینشون می کنی تا به بهترین نتیجه برسی! ولی خب بسته به اینکه مهمونات کیا باشن و مناسبت مهمونی دادنت چی باشه، گزینه هات فرق میکنه و می تونی بهترین انتخاب ها رو داشته باشی.

غذا، پیش غذا و دسر یه سمت ماجراست، یه بخش مهم از پذیرایی کردن، چیدن میز مزه و خوراکی های قبل و بعد از شامه! چند سالی هست که چیدن میز یا سینی مزه مد شده و باید گفت که حسابی هم می تونن مهمونی رو جذاب تر و به یاد موندنی تر کنن. ایده های فوق العاده زیادی در این مورد هست که در این مطلب به ارائه نکاتی پیرامون اون و عکس های جذابی از سینی های مزه می پردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

sini-maze-11

اول ببین مهمونات کیا هستن

اولین نکته برای چیدن سینی مزه، اینه که ببینیم مهمون های ما چه سن و سالی دارن و به چه مناسبت به خونه ما اومدن. مثلا اگه واسه فرزندت تولد گرفتی و اکثر مهمونا بچه ها هستن، آیتم های سینی مزه به کلی فرق می کنه و میشه خوراکی محبوب بچه ها رو داخل سینی مزه چید.

sini-maze-9

ایده سینی مزه برای بچه ها

بچه ها به تنقلاتی مثل شکلات، پاستیل و چیپس و میوه هایی مثل موز و توت فرنگی بیشتر علاقمند هستن. پس حتما سلیقه اون ها رو در نظر بگیر.

sini-maze-7

sini-maze-8

sini-maze-16

البته میشه با سینی های مزه ای که زیبا دیزاین شدن و پر از تنقلات سالم مثل میوهای تازه و خشک، پف فیل و آجیل هستن هم اون ها رو به خوردن خوراکی های سالم تشویق کرد.

sini-maze-2

sini-maze-15

sini-maze-3

ایده سینی مزه برای بزرگسالان

اما اگر مهمون ها همگی بزرگسال هستن، موضوع فرق میکنه و شکل سینی مزه هم تغییر میکنه. برای سینی بزرگسالان میشه از انواع آجیل، انواع پنیر، کالباس، سوسیس، زیتون، خیارشور و انواع فینگر فودها استفاده کرد.

sini-maze-6

sini-maze-5

سینی های جذاب برای مهمونای گیاهخوار

اگر در بین مهمون ها، کسانی هستن که گیاهخوارن میتونی یه سینی مزه جذاب از انواع سبزیجات مثل هویج، کرفس، خیار، زیتون، بیبی کورن و البته سس های خوشمزه براشون درست کنی.

sini-maze-10

یه سینی مزه از انواع میوه های تازه، میوه های خشک، آجیل و انواع کراکر هم می تونه برای کسانی که اهل سوسیس و کالباس نیستن، مناسب باشه.

sini-maze-14

اینجا هم میتونی یه مطلب دیگه در مورد ایده های جذاب واسه سینی مزه ببینی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها