|

بیوگرافی الیکا ناصری و اداهای 20 سالگی اش / ابرای یاغی شده تئاتر بازی کن و وروجک صحنه

الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی می باشد که با این کار مشهور شد و حالا با تصاویر جذابش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون هستن که انگاری فقط میان که یک بار بازی کنن و سالها از این عرصه فاصله بگیرن. مثلا خانوم شادی مختاری ، و یا زیبا کرمعلی و شاید هم الیکا ناصری. الیکا ناصری رو میشناسید؟ شاید به اسم یادتون نمیاد اما اگر از مخاطبین سریال های نمایش خانگی باشید قطعا با دیدن تصاویر این خانوم بازیگر یادتون میاد کدوم هنرمند هستن. الیکا ناصری این بازیگر دهه هشتادی ایرانی، در سریال نمایش خانگی "یاغی" نقش ابرا رو داشت که خب میشد فرد مورد علاقه و نامزد پسر یاغیه سریال که با ایفای نقش علی شادمان بود. الیکا ناصری یک بانوی دهه هشتادی است که خب با توجه به اینکه این سریال در سال 1401 پخش شد، خانوم بازیگر در بزرگترین سن خود 21 سال سن داشتند که خب با توجه به اینکه سال تولد دقیق این بازیگر مشخص نیست شاید حتی کمتر هم سن داشتند. الیکا ناصری بعد از یاغی دیگر در فیلم و سریالی دیده نشد و این موضوع باعث شد تا از دید و ذهن خیلی ها بره و یادشون بره الیکایی وجود داشته. اما خب از طرفی هم هنرمندی محسوب میشه که احتمالا با نقش آفرینی بعدیش خیلی زود دوباره محبوبیت خودش رو به دست بیاره و شهرتش بیش از پیش باشه.

الیکا ناصری

الیکا ناصری متفاوت

دیگه دوره شده دوره ی اینستاگرام و دیده شدن های مجازی. قبلتر بازیگران با مجلات مصاحبه داشت و عکاسی میکردن و در مجله های مختلف صحبت ها و تصوایرشون رو می دیدیم، اما حالا اینستاگرام همه چیز رو بر ملا میکنه و حتی زیباتر از اونچه که هست به نمایش میذاره. این روند در میون بانوان خیلی بیشتره و اصلا فرقی نمیکنه شما هنرمند چه حوزه ای باشید، در هر صورت افراد در این فضای تصاویر جذاب خودشون رو منتشر کرده و مورد توجه خیلی بیشتری قرار می گیرند. الیکا ناصری نیز در این راستا حرکت دارد اما نه به اون شکل که حاشیه سازی داشته باشه و جنجال به پا کنه. بلکه پست های زیبای خانوم بازیگر عکس هایی با فیلتر های جذاب هستند که رنگ دهی جالبی دارند. در ادامه می بینید نمونه ای از عکس های پیج اینستاگرام الیکا ناصری رو.

الیکا ناصری

بیوگرافی الیکا ناصری

الیکا ناصری به نظر میرسه که از متولدین سال 1381 باشد که در شهر تهران متولد شده. در رابطه با خانواده خانوم بازیگر مطلب خاصی در دسترس نیست اما اونچه که هست اینه که الیکا ناصری از سن کم و کودکی در تئاتر فعالیت داشته و از همون موقع وارد دنیای بازیگری شده. الیکا بانو از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال می باشد که شیفته رنگ آبی نیز هست و به کتاب خوندن هم علاقه وافر و خاصی دارد.

الیکا ناصری

شروع فعالیت هنری الیکا ناصری

فیلم "میان ماندن و رفتن" که به کارگردانی بهروز شعیبی است در واقع اولین تجربه جدی و مهم الیکا ناصری هستش که خانوم بازیگر رو به دنیای بازیگری وصل کرد. در سال 1388 بود زمانی که الیکا تنها 7 سال سن داشت، برای بازی در فیلم میان ماندن و رفتن انتخاب شد. جالبه الیکا ناصری با وجود سن و سال کمش اما خیلی خوب تونست کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی و جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …به ایفای نقشش بپردازد.

الیکا ناصری

الیکا ناصری در حضور دومش جلوی دوربین فیلمبرداری در نقش ابرا دیده شد که در سریال یاغی بود. این سریال ژانر درام اجتماعی داشت که از اردیبهشت ماه 1401 به نمایش گذاشته شد. بازیگر جوان و جذاب دهه هشتادیه ما در حال حاضر شاید کارنامه کاری چندان درخشانی نداشته باشد، اما اگر ادامه دهد بی شک یکی از استعداد های آینده محسوب می شود. گرچه که این چهره تعداد کمی جلوی دوربین فیلمبرداری رفته، اما در کنار هنرمندان ماهری همچون طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان تونستن بازی بسیار قابل قبولی از خود ارائه دهد.

الیکا ناصری

ازدواج الیکا ناصری

الیکا ناصری هنوز ازدواج نکرده و تا به حال خبری با این موضوع به اشتراک نذاشته. 

الیکا ناصری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها