|

بیوگرافی سردار آزمون و عکس های با همسرش / عروسیشون تو گوشی آنلاین گرفتن! عروسی مجازی

سردار آزمون بازیکن مشهور ایرانیست که در زندگی خود اتفاقات جالبی دارد و در اینجا میخوایم سر به بیوگرافی وی بزنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک یکی از محبوب ترین بازیکنان ایرانی که البته خارج از ایران بازی و زندگی میکنه سردار آزمون می باشد. این ورزشکار دهه هفتادی که این روزها فیکس سی سال سن دارد، خیلی ساله که تنها برای تیم ملی حضور پیدا میکنه و در تیم های خارجی توپ میزنه. سردار آزمون که حالا زندگی متاهلی داره، رشته تحصیلیش رو هم در روسیه گذروند و مدرک خود را دریافت نمود. او از دست فوتبالیست های بسیار با استعداد و پر طرفدار است که در اینستاگرامش هم فالوور های زیادی دارد. وی اغلب در زندگی بی حاشیه اش به سر میبرد، اما دو باری مورد توجه اخبار جنجالی قرار گرفت که هر دو بار هم پای یک در میان بود. البته اولیه بانویی روس بود که ادعای فرزند داشتن از سردار آزمون رو داشت و دیگری همسر فعلیشون یعنی خانوم آناهیتا کریمی هستند که در رابطه با عروسی آنلاینی که داشتند مورد توجه قرار گرفتند و البته حاشیه ساز. سردار آزمون در صفحه اینستاگرامش نزدیک به 6 میلیون دنبال کننده دارد.

69764984

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون یک دهه هفتادیست که در 11 دی 1373 متولد شده. او زاده گنبد کاووس است و حالا بازیکن تیم ملی می باشد. سردار آزمون دانشجوی انصرافی رشته مدیریت ورزشی دانشگاه روسیه محسوب می شود که از سن کم و در 9 سالگی فوتبالش رو شروع کرده و در سن 17 سالگی هم لژیونر شد. سردار آزمون در حال حاضر با قد 186 سانتی متر و 80 کیلوگرم وزن،  با ۱۸۶ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن به عنوان مهاجم در تیم شباب الأهلی امارات بازی می کند.

364536

خانواده و مذهب سردار آزمون

سردار آزمون یک ترکمنی است و در شهر گنبد کاووس استان گلستان چشم به این جهان گشوده. او به عنوان فرزند دوم خونواده هستش و در خونواده ای ترکمن و سنی مذهب به دنیا اومده. 

وی در خانواده ای چهار نفره بزرگ شده که یک خواهر به نام سولماز دارد که ایشون هم متاهل هستند. پدرش خلیل آزمون از بازیکنان ملی پوش و البته مربیان به نام والیبال گلستان بوده اند و مادرش نیز خانه دار است.

6878

ماجرای انتخاب اسم سردار و معنیش

قرار بود اسمم رو پژمان بزارن اما خب پدربزرگم اسم سردار رو برام انتخاب کرد چرا که این اسم به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم رو داره.

فوتبال سردار آزمون از ۹ سالگی

سردار فوتبالش رو که استعداد درونیش بود از سال ۱۳۸۲ وقتی که ۹ سال داشت از تیم "عقاب" شهر گنبد شروع کرد. او سپس در سیزده سالگی یه یک سالی رو در "شموشک" گرگان رفت و بازی کرد.

در سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷ هم در تیم "اتکای" گلستان بازی داشت تا اینکه در سال 88 و در ۱۵ سالگی به تیم جوانان "سپاهان" دعوت شد و یکسال بعد هم به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد.

6017018

تیم ملی و آقای گلی و ربودن دل مربیان روس

در سال ۱۳۸۴ وقتی که تنها 11 سال سن داشت به تیم ملی که زیر دوازده ساله ها رو میبرن دعوت شد بعدتر هم در سال 1391 و در 18 سالگیش با تیم ملی جوانان و در جام دوستی روسیه آقای گل شد. بعد هم که همین آقای گل شدن باعث شد تا بسیاری از مربیان روسیه توجهشون به سردار آزمون جلب بشه.

ازدواجی که هفت سال نامزد بودند

سردار آزمون وقتی که 25 ساله شد و در سال 1395 با خانوم آناهیتا کریمی نامزد کرد و به شکل رسمی نامزدیشون رو اعلام کردند. البته که هفت سالی این نامزدی طول کشید و سرانجام در سال 1402 بود در گنبد عروسی شون رو برگزار نمودند. این زوج در حال حاضر فرزند نیز دارند. 

سردار-آزمون-و-همسرش-با-هوتن-شکیبا-و-بهرام-افشار

عمل بینی ام اجباری بود

سردار آزمون در رابطه با عمل بینیش میگه چند سال پیش بود که به خاطر پلیپ مجبور شدن بینیم رو عمل جراحی کنم و در واقع تن به جراحی دادن. پلیپ خیلی اذیتم میکرد و به راحتی نمیتونستن نفس بکشم.

وی در ادامه گفت عمل بینی من زیبایی نبود و این کار اصلا در بین ترکمن ها رسم نیست ، دلیلی نداره پسر ابرو برداره یا دماغش رو عمل زیبایی کنه.

5475292

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها