|

بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون / ثبت لحظات رویایی ات رو به این ها بسپار

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون رو معرفی کردیم که میتونید با وجودشون لحظات خودتون رو به زیبایی ثبت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از گوشی در دنیای امروز بسیار زیاد شده و شما این روزا دست هر کسی چه پیر و چه جوون و حتی بچه ها یه گوشی میبینید ولی موضوع اونجایی بد میشه که افراد در دنیایی که تو گوشیاشون دارن طوری غرق میشن که دیگه بودن در دنیای واقعی اونقدرا که باید و شاید براشون راحت نخواهد بود و این موضوع باعث شکایت اطرافیانشون میشه پس باید قبل از گوشی داشتن آداب استفاده ی اون رو بیاموزیم و برای خودمون محدودیت در استفاده ازش بذاریم یعنی طوری نباشه که کل روزمون رو منتظر یه وقت خالی باشیم که شیرجه بزنیم رو گوشی و بریم سراغ چک کردن شبکه های اجتماعی در اون.

حالا از اینا که بگذریم موضوعی که وجود داره این هست که استفاده ی شما از  گوشی هر چی که باشه باید بهترین اون رو داشته باشید و خب خوشبختانه در دنیای امروز و بازاری که این همه متنوع هست این کار اصلا غیر ممکن نیست خصوصا با رقابت شدیدی که بین سازنده های گوشی برای جذب کاربر جدید وجود داره چون این کمپانی ها در این رقابت تنگاتنگ سعی میکنن که بهترین گوشی ها با قیمت مناسب رو تولید کنن که خب در صورتی که شما اطلاعاتتون رو در زمینه ی این محصولات بالا ببرید میتونید یه خرید خوب داشته باشید حالا ما هم در همین راستا و برای این که کمی در بالا رفتن آگاهی شما جهت خرید و بهتر  راحت تر کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا با شناخت مشخصات اون ها خرید براتون مثل آب خوردن بشه، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون

گلکسی A34 نسخه 128/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون

بریم سر وقت اولین محصول از کمپانی کره ای سامسونگ یعنی گلکسی A34 که از زمان عرصه تا به امروز بسیار سر و صدا کرده که یکی از دلایل اون برخورداری از گواهی IP67 هست که این محصول رو در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم میکنه. سازنده برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و کیفیت تصویر خوبی ارائه میکنه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی این هست که شما تاخیری در این پنل مشاهده نخواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل 1000 نیت هست که کار کردن باهاش رو زیر نور خورشید کار راحتی میکنه.

در بخش پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی 6 نانومتری مدیاتک 1080 استفاده شده که قدرت پردازشیش خوبه. دوربین اصلی سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون

پوکو M6 پرو نسخه 512/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون

نوبت یه گوشی از کمپانی چینی شیائومی میرسه یعنی پوکو M6 پرو که تونسته رضایت کاربران زیادی رو جلب کنه که یکی از دلایلش وزن سبک و ارگونومی خوب اون هست. این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی تاخیری در مشاهده ی محتواهای مختلف در اون وجود نخواهد داشت. همچنین حداکثر میران روشنایی این پنل زیر نور خورشید برابر با 1050 نیت هست.

به عنوان پردازنده برای این محصول یه تراشه هلیو G99 اولترا تعبیه شده که از سرعت و قدرت پردازشی خوبی برخورداره. دوربین اصلی محصول سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که میتونن دقایق شما رو به زیبایی هر چه تمام تر ثبت و ضبط کنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که طول عمر و دووم خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون

آنر X9a نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون

بریم سروقت محصول سوم که در این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی آنر X9a که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره و از نوع امولده و رزولوشنش فول اچ دی پلاسه و همچنین توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتره. 

در زمینه ی پردازند یه تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 695 استفاده شده که سرعت خوبی ارائه میکنه. دوربین اصلی محصول سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها