|

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون / ارزش مادیه اینا بیشتر از این حرفاست کیفیتشون هلوئه هلو

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت مشخصات اون ها خرید بهتر و راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که بهترین ها رو برای خودمون داشته باشیم از بهترین خونه بگیر تا بهترین ماشین و بهترین استایل که خب در این بین بهترین گوشی هم یکی از اون هاست و افراد دوست دارن که بهترین نوع این وسیله رو در دست داشته باشن که حالا در این بین فرقی نمیکنه که چقدر بودجه برای این منظور خرج کنن چرا که شما با هر میزان پولی که میخواهید خرج کنید حقتون هست که بهترین گوشی رو در اون رنج قیمت تهیه کنید چون بالاخره اوقات زیادی رو با این وسیله میگذرونید که در صورت بی کیفیت بودنش مسلما اعصابتون خیلی خورد خواهد شد پس برای پیدا کردن بهترین گوشی باید تلاش خودتون رو در این زمینه به کار بگیرید.

یعنی یه جورایی باید در بازار امروز گرگ باشید و شکار کردن رو بلد باشد تا با تنوع بالایی که بازار داره بهترین گوشی رو از آن خودتون کنید یه خوبی هم که در این بین وجود داره این هست که شما به هیچ وجه دست خالی نخواهید موند در این زمینه چون کمپانی های سازنده با هم رقابت تنگاتنگی دارن و در تلاش برای این هستن که کاربرهای خودشون رو بیشتر کنن که به همین دلیل گوشی های هوشمند خودشون رو با آپشن های بیشتری‌عرضه میکنن که خب این موضوع به نفع خریداران خواهد بود چون بالاخره میتونن اون محصولی رو که مناسبشون هست رو پیدا کنن حالا ما هم در این مقاله برای این که بهتون ایده برای خرید بدیم تا کارتون راحت تر بشه چندتا از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون رو در بازار فعلی بهتون معرفی میکنیم تا با مشخصات اون ها آشنا بشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

گلکسی A05 نسخه 128/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

بریم سروقت اولین محصولی که در بین بهترین ها تا 5 میلیون قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی گلکسی A05 که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربران رو در این بازه ی قیمت جلب کنه؛ این محصول از کمپانی کره ای سامسونگ با صفحه نمایش به اندازه ی 6.7 اینچ عرضه میشه و از رزولوشن اچ دی پلاس برخورداره و کیفیت تصویر خوبی از خودش به نمایش میذاره و حداکثر میزان روشنایی این پنل هم در زیر نور خوشید به 108 نیت میرسه.

در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Mediatek MT6769V/CZ Helio G85 استفاده شده و دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

آنر X5 پلاس نسخه 64/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

بریم سر وقت محصول دوم یعنی آنر X5 پلاس که از نمایشگر به انداره ی 6.56 اینچ برخورداره و رزولوشن اون اچ دی پلاسه و همچنین توان نوسازی تصویر در اون در هر‌ ثانیه برابر با 90 هرتزه که این یعنی شما در مشاهده ی محتواهای مختلف در این پنل شاهد کمترین میزان تاخیر خواهید بود.

برای پردازنده در این محصول از یه تراشه ی مدیاتک هلیو G36 استفاده شده که قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیسکلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

ردمی A3 نسخه 128/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

خب نوبتی هم که باشه نوبت یه محصول از کمپانی چینی شیائومی میرسه که از زمان عرضه تا به امروز رضایت خیلی ها رو به خودش جلب کرده. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.71 اینچ برخورداره که رزولوشنش اچ دی پلاسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی این هست که شما محتواهای مختلف رو در این پنل با کمترین میزان تاخیر مشاهده خواهید کرد.

برای پردازنده در اون از یه تراشه ی مدیاتک هلیو G36 استفاده شده که با توجه به قیمت یه پردازنده ی اقتصادی بشمار میاد. دوربین اصلی محصول سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن و میتونن در طول روز عکس و فیلم های خوبی رو برای شما به ثبت و ضبط برسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه و طول عمر و دوام مناسبی هم داره.

بهترین گوشی ها تا 5 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها