|

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون / بازار رو گذاشتیم کف دستت بی خبر پا نذار برا خرید باخته

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون رو بهتون نشون دادیم تا با شناخت مشخصات اون ها خریدتون راحت تر بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما در طول روز استفاده های مختلفی از گوشی داریم و این وسیله ی الکترونیکی کوچک تبدیل شده به یه جزء جداناپذیر از زندگی های ما و خب به همین دلیل برای خیلی ها از دوست هم نزدیک تر بشمار میاد و یه جورایی محرم اسرار هست ولی خب هر کسی بسته به نیازی که داره میره به سراغ انتخاب این وسیله مثلا یکی یه گوشی خوب برای گیمینگ میخواد که در این حالت باید اونایی رو که پردازنده ی خوب دارن رو تهیه کنه که میتونن از پس به اجرا درآووردن برنامه های سنگین مثل بازی های با گرافیک بالا بربیان و یا یکی دوست داره که عکس و فیلم های زیبایی رو به ثبت برسونه که در این حالت باید به سراغ گوشی هایی با دوربین خوب بره و...

که در انتهای همه ی این ها موضوعی که وجود داره ان هست که دست هیچ کسی در بازار امروز خالی نمیونه و شما میتونید با هر انتظاری که از یه گوشی دارید اونی رو که مناسب شما هست تهیه کنید حالا میخواد از نظر بودجه باشه و یا کیفیت فرقی نمیکنه چون کمپانی های سازنده در رقابت با هم دیگه در حال تولید گوشی های اقتصادی با کیفیت بالا هستن تا اینطوری کاربرهای بیشتری رو جذب کنن که خب این موضوع به نفع خریداران خواهد بود البته که شما هم باید در بازار متنوع امروز جستجوگر باشید و با مشخصات گوشی هایی که با استانداردهای شما همخونی دارن آشنایی داشته باشید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم بهترین گوشی ها تا 7 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا سهم خودمون رو در بالا بردن اطلاعات شما ادا کرده باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

موتورولا موتو G14 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

بریم سر وقت اولین محصولی که در این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی موتورولا موتو G14 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که رزولوشن اون فول اچ دی پلاسه و کیفیت تصویر خوبی ارائه میکنه. از خوبی هایی که این گوشی داره وزن سبک اون هست که تنها 177 گرم وزن داره و از این رو یه محصول سبک و خوش دست بشمار میاد و دست شما با کار کردن طولانی مدت با اون خسته نخواهد شد و همچنین میتونید به راحتی در جیب هم قرار بدید این گوشی رو.

در زمینه ی پردازنده یه تراشه 12 نانومتری Unisoc Tiger T616 استفاده شده که قدرت خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیسکلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته کیفیتشون در طول روز خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی داره.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

پوکو C65 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

به عنوان محصول دومی که در این مقاله بهتون معرفی میکنیم بریم به سراغ یه گوشی از برند چینی شیائومی که دارای یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.74 اینچ هست و از رزولوشن اچ دی پلاس برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه و حداکثر روشناییش هم به 600 نیت میرسه که از این رو کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار اونقدر سختی نخواهد بود.

برای پردازنده یه تراشه ی 12 نانومتری مدیاتک هلیو G85 استفاده شده که سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته کیفیت فیلم و عکساشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

گلکسی A15 نسخه 128/4 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

نوبتی هم که باشه نوبت یه محصول از کمپانی کره ای سامسونگ هست که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.58 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و این فوق العاده هست. همچنین توان نوسازی تصویر در این پنل در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی کمترین میزان تاخیر در اون هست. حداکثر میزان روشنایی این محصول هم در زیر نور خورشید برابر با 800 نیت هست که این یعنی کار کردن باهاش زیر نور خورشید سخت نیست.

در زمینه ی پردازنده برای اون از یه تراشه 6 نانومتری مدیاتک هلیو G99 استفاده شده که سرعت قدرت پردازشی خوبی از خودش ارائه میکنه. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مکاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های با کیفیتی رو به ثبت وضبط میرسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها