|

ترکیب تیپای پیر نشون دهنده و جَوون نشون دهنده / اینجوری سنتو ببر بالا یا پایین

ااگر دلت میخواد بدونی کدوم سبک استایل ها سنت رو میبرن بالا و کدوماشون جوون تر نشونت میدن، پس حتما با این مطلب همراه شو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس پوشیدن اصول خاص خودش رو میطلبه. اینکه من و شما بیایم و هر چه دل تنگمون خواست رو با هم ترکیب کنیم و در نهایت هم انتظار خوش تیپی داشته باشیم چندان منطقی نیست و از طرفی هم در نظر داشتن رنگ لباس و سن و سالی که داریم و رنگ پوستمون اهمیت فراوونی داره. شما فرض کنید فلان مدل شلوارتون رو دوست دارید، از طرفی هم فلان مدل مانتوی داخل کمدتون مورد علاقه ترین شما هستش، اما این دو در کنار هم به خوبی نمیتونن استایل بشن و ظاهر بدی رو براتون میسازن، باید بدون در نظر گرفتن مد و اصولیات اونها رو بپوشید؟ قطعا خیر! چرا که نتیجه ای شلخته و نازیبا تحویلتون خواهد داد. لباس ها میتونن ما رو جوون تر و یا پیر تر نشون بدن. چرا که هر طرح و رنگی سن مخصوص به خودش و میخواد تا بتونه ایده آل دیده بشه. اما اینایی که میگیم چیا هستن؟ اگر این سوال شما هم هست پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا چند نمونه مهم ازشون رو یاد بگیریم.

5-10

سن بیشتر: مانتو گلدوزی شده؛ سن کمتر: مانتو تک رنگ و نود

دیگه گذشت اون دوره زمونه که دخترا مانتو های هفت رنگ گلدوزی شده میپوشیدن. البته که این طرح همچنان میتونه زیبا باشه و مورد استفاده، اما در طرح و نقش های خاص. اگر شما بانویی هستید که دلتون میخواد تا سنتون کمتر به نظر بیاد پس بهتره که برید سراغ سبک لباس های تک رنگ و مینیمال. اما اگه به بزرگتر نشون دادن سنتون علاقمند هستید، خب برید سراغ لباس هایی که گلدوزی شده و تیره رنگ هستن!

87687

سن بیشتر: سرمه ای و مشکی رو با هم پوشیدن؛ سن کمتر: سرمه ای و سفید باهم

شاید شما یک بانوی جوان پسند اما تیره دوست باشید. خب در این شرایط بهترین کار اینه که اون رنگ تیرهه رو با سفید مخلوط کنید تا بهترین ست استابل رو بهتون تحویل بده. در واقع ترکیب رو دو رنگ تیره میتونه سن شما رو ببره بالا اما استفاده از همون رنگ ها همراه با سفید تیپی دلبرانه و جذاب واستون بسازه. انتخاب یک استایل دو رنگ که یکی از جهان روشن ها باشه و دیگری از دنیای تیره ترین ها، زیبایی منحصر به فردی برای جوانتر نشون دادن شما خلق خواهد کرد.

58358

سن بیشتر: مانتو پانچو؛ سن کمتر: کراپ کت و پیراهن

درسته که مدتی مانتوهای پانچو خیلی ترند بودن، اما حالا دیگه این سبک از ند افتاده و دختر خانومای رو مد و جوون از کراپ کت ها استفاده دارند که زیباییشون رو چند برابر میکنه. کراپ کت ها رو میتونید با هر انچه که دلتون میخواد بپوشید. با انواع شلوار ها جذاب خواهند شد و قشنگیشون با اکثر مدل شلوار ها قابل توجه خواهد بود.

8674864

سن بیشتر: سر تا پا مشکی پوشیدن؛ سن کمتر: رنگی و شارپ پوشی

اینکه شما سر تا پای استایلتون رو مشکی کنید بیشتر به سمت و سوی خانومانه و سن بالا میره. اما درست زمانی که رنگ های روشن و رنگی رو مورد استفاده قرار می دید، ظاهری بسیار بشاش تر و شاداب پیدا می کنی که جوونی از سر و روتون میریزه.

89789

سن کمتر: با کت طرح دار باقی لباسات ساده باشن

همونطور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد، مانتو و یا کت هایی هم هستند که طرح دارند و یا گلدوزی شده هستند که خب خانومای جوون با طرح های خاص ازشون استفاده می کند. در این شرایط اگر قراره که کت نقش دار بپوشید، پس حتما باقی آیتم های استایلتون رو ساده و مینیمال انتخاب کنید تا زیبایی شما امروزی و تکمیل شود. 

f324bfb9a7700501faff1d7f1794012a

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها