|

اکسسوری هایی که اگه نداشته باشید کسر شأنه / بگی اینا رو نداری مرغ پخته هم بهت میخنده!

در این مقاله در مورد اکسسوری هایی که اگه نداشته باشید کسر شانه صحبت کردیم تا با وجودشون استایلتون رو زیباتر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که دوست دارن وقتی که در اجتماع ظاهر میشن با یه تیپ شکیل و زیبا حضور داشته باشن و خب حق هم دارن چرا که ما خواه ناخواه در اجتماع با تیپ و استایل خودمون قضاوت میشیم مثلا شما نمیتونید با یه شلوار زاپ دار به مصاحبه ی کاری برید چون باید در این حالت لباس مناسب برای مصاحبه ی کاری رو بپوشید چون اینطوری کارفرما این ذهنیت براش پیش میاد که شما یه فردی هستید که موقعیت شناسید و میدونید که کجا و چطور باید رفتار کنید پس باید بسته به موقعیتی که در اون ظاهر میشید فکر کنید و با توجه به اون لباس بپوشید چون کسی لباس عزا رو تو عروسی و کسی هم لباس عروسی رو تو عزا نمیپوشه.

پس برای داشتن یه استایل شیک توجه به نکات زیادی باید مدنظرتون باشه تا یه نتیجه ی مطلوب حاصل بشه مثلا یکی دیگه از نکاتی که برای خوشتیپ شدن باید اون رو رعایت کنید این هست که با توجه به ویژگی های فیزیکی و ظاهری خودتون یه لباس رو انتخاب کنید به عنوان مثال در صورتی که چاق هستید به سراغ استایل مونوکروم و یا تک رنگ برید که شما رو قدبلندتر و لاغرتر نشون میده و اینطوری تعادل رو به اندامتون میبخشه. همچنین یکی دیگه از نکات خوش استایل شدن و بودن توجه به جزئیات هست که میتونه هر چیزی باشنهمثل اکسسوری های ترند و... که حالا در رابطه با همین اکسسوری ها میخواهیم اونایی رو که باید به عنوان یه خانوم امروزی داشته باشید رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اکسسوری ترند

عینک آفتابی یه اکسسوری همه فصله

یه سری از اکسسوری ها هستن که میشه به از اون ها به عنوان یه اکسسوری همیشگی یاد کرد که در هر فصلی ازشون بهره میگیرن که یکی از اون ها عینک آفتابی هست که شما در موقعیت های زیادی ازش استفاده کنید از پیاده روی در خیابون بگیر تا کوه نوردی و در حین رانندگی و... که خب شاید حتی براتون جالب باشه که بدونید میگن تو زمستون اشعه ی خورشید حتی مضر تر هم هست و حتما باید در مقابل اون عین آفتابی داشته باشید.

ولی حالا در تابستون به سر میبریم و یکی از شیک ترین و لاکچری ترین آیتم هایی که هر کسی میتونه داشته باشه عینک آفتابی هست که به قدری داشتنش واجبه که شما باید برای بچه هاتون هم اون رو تهیه کنید چون این وسیله علاوه بر اینه که جنبه ی زیبایی داره میتونه از چشمان شما در برابر عوامل مختلف محافظت کنه. این رو هم ذکر کنیم که عینک آفتابی شما باید کیفیت خوبی هم داشته باشه تا اینطوری هم ظاهرش شکیل دیده بشه هم از نظر کارایی مفید عمل کنه پس به فکر خرید عینک های ارزون نباشید که هم بی کلاسن و هم به چشم منفعت نمیرسونن که هیچ آسیب هم میزنن.

اکسسوری ترند

کمربندها، جینگول کننده ی هر تیپ و استایل

یکی دیگه از اکسسوری هایی که میتونه هم کاربردی باشه و هم زیبا کمربند هست که شاید فکر کنید که این روزا از مد افتاده و به همین دلیل لباس های خودتون رو بدون اون بپوشید که باید بهتون بگیم که سخت در اشتباهید چرا که این اکسسوری میتونه در هر زمان زیبا باشه و این روزا حتی زیباتر هم محسوب میشه بنابراین زیر مانتوهای جلوبازتون برای شلوار از کمربند استفاده کنید و یا در صورتی که حتی دامن هم میپوشید توصیه میکنیم که برای زیباتر جلوه دادن اون به سراغ کمربند در کنارش برید و از این طریق حتی نقطه ی کانونی هم بسازید مثلا در صورتی که یه تیپ کاملا مشکی دارید یه کمربند طلایی و یا نقره ای در اون میتونه حسابی توجه به خودش جلب کنه و استایل شما رو شیک تر جلوه بده.

اکسسوری ترند

ساعت مچی اونم از نوع عقربه دار

این روزا که گوشی ها هستن دیگه کسی به این که زمان رو از طریق ساعت دنبال کنه احساس نیاز نمیکنه چرا که به نظرش خب چه کاریه وقتی که گوشی ساعت داره شما یه ساعت هم روی مچت بندازی در حالی که ساعت یه اکسسوری مهم و شیک کننده ی استایل بشمار میاد که البته این روزها خیلی ها مدل های دیجیتال اون رو استفاده میکنن در حالی که یه ساعت مچی کلاسیک و عقربه دار همیشه روبورس هست و یه جورایی گل استایلتون بشمار میاد چون هم شیک تره و هم گرون تر بشمار میاد البته که نیاز نیست حتما برند باشه ولی بهتره که یه های کپی خوب در این زمینه تهیه کنید.

اکسسوری ترند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها