|

نکات آرایشی صورت های لاغر / بی نصیب از گونه های برجسته ای با این کلک گریمورها بسازش

در این مقاله در خصوص آرایش صورت های لاغر صحبت کردیم و گفتیم که چطور میشه اون ها رو گردتر و پرتر نشون بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی چهره از قدیم و الایام برای خانوم ها یه حسن بشمار میومده و میاد هر چند که این روزا آقایون هم به دنبال زیباتر شدن فیسون هستن ولی تفاوتی که وجود داره این هست که آقایون برای زیباتر شدن بی برو و برگرد باید برن به سراغ عمل های زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس ولی خب خانوم ها در این زمینه آزادی عمل بیشتری دارن چرا که شما میتونید با آرایش شیک اون زیبایی که مدنظرتون هست رو ایجاد کنید و از تغییر خودتون شگفت زده بشید در حالی که آقایون نمیتونن آرایش کنن پس باید قدر این موضوع رو دونست که شما میتونید از راه های کم خرج تر و همچنین کم ریسک تر زیبایی رو برای خودتون به ارمغان بیارید.

البته که برای یه آرایش خوب شما نیاز به لوازم آرایش با کیفیت دارید که برخی از اوقات بسیار قیمت بالایی دارن و خب شاید این موضوع بره روی مختون ولی خب در صورتی که در بازار امروز که تنوع بسیار بالایی داره آدم جستجوگری باشید میتونید محصولات با کیفیت با قیمت های به صرفه و اقتصادی پیدا کنید مثلا در زمینه ی کاور پوست میتونید ضد آفتاب های ایرانی که با برندهای خارجی رقابت میکنن رو پیدا کنید و اونا رو تهیه کنید که چندین برابر از همتاهای خارجی خودشون ارزون تر هستن ولی خب همون کیفیت و حتی در برخی از مواقع کیفیت بالاتر و بیشتری رو ارائه میکنن. اما یه موضوع دیگه برای رسیدن به آرایش تر و تمیز و زیبا وجود داره و اون مهارت داشتن در این زمینه هست یعنی شما باید قلق صورتتون دستتون باشه و بدونید که چطور باید اون رو آرایش کنید تا زیباتر از حدی که هست دیده بشه که برای این منظور میخواهیم به اون دسته از افرادی که صورتشون استخونی هست و گونه های برجسته ندارن نکات آرایشی صورت های لاغر رو یاد بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

نکات آرایشی صورت های لاغر

گریم صورت لاغر

یکی دیگه از مهم ترین نکات که باید در خصوص آرایش صورت های لاغر اون رو رعایت کنید این هست که شما می بایست کرم پودرتون رو هم رنگ با پوست و یا یک الی دو درجه روشن تر از اون انتخاب کنید چرا که کرم های تیره به هیچ عنوان برای صورت های لاغر مناسب نیستن بنابراین برنزه کردن شما رو لاغر تر نشون خواهد داد اما رنگ های خیلی روشن هم حالت بی روح به چهره تون میدن پس همونطور که گفتیم رنگ کرم پودر رو با پوستتون هماهنگ کنید.

بعد از کرم نوبت به کانتو میرسه که خب اون دسته از افرادی که پیشونی بلند دارن باید با استفاده از کانتور این موضوع رو پنهان کنن و پیشونیشون رو کوتاه تر به نظر بیارن که برای این منظور باید کانتور رو از قسمت گیجگاهی شروع کرده و اون رو تا خط رویش موها امتداد بدن.

نکات آرایشی صورت های لاغر

آرایش چشم صورت های لاغر

هومنطور که گفتیم اون دسته از افرادی که صورت لاغر و کشیده دارن به هیچ وجه نباید از از رنگ های تیره برای آرایش خودشون استفاده کنن که این موضوع درمورد سایه ی چشمشون هم صدق میکنه به همین دلیل در صورتی که صورتتون این مدلی اهست یه سایه ی رنگ روشن و شاین میتونه بهترین انتخاب برای شما باشه چون این مدل از سایه صورت شما رو پرتر نشون میده.

بعد از این که سایه تون رو زدید در ادامه ی آرایش چشم نوبت به خط چشم میرسه که برای صورت های لاغر خط چشم های دنباله دار و گربه ای بهترین گزینه هستن پس بهتره که پشت پلکتون رو یه خط چشم نازک بکشید و اون رو به سمت بالا دنباله بدید تا اینطوری چشم هاتون گردتر و صورتتون پهن تر دیده بشه. دقت کنید که به هیچ وجه نباید داخل چشمتون رو مداد مشکی بکشید چون در این حالت چشماتون ریز و در نهایت صورتتون لاغر دیده میشه.

در آخر هم باید ریمل بزنید که بهتره روی قسمت میانی مژه ها تمرکز بذارید و کاری کنید که مژه های این قسمت بیشتر حالت بگیرن که برای این منظور میتونید قبل از ریمل فر مژه بزنید.

لوغر5

نحوه ی رژگونه زدن برای صورت لاغر

رژگونه زدن برای انواع صورت ها متفاوت هست ولی موضوعی که وجود داره این هست که شما میتونید با استفاده از اون گونه هاتون رو برجسته تر نشون بدید که برای این منظور و گردتر به نظر اومدن صورتتون باید از زدن رژگونه های پررنگ و تیره خودداری کنید و اونایی که روشن و براق هستن رو انتخاب کرده و در وهله ی اول لبخند بزنید و بعد با استفاده از یه برس پهن رژگونه رو از سمت لاله ی گوش تا روی استخون گونه بکشید و همینطور که به استخون گونه نزدیک تر میشید رنگ کمتری رو در این قسمت ها  باقی بذارید. دقت کنید که باید رژگونه رو برای صورت لاغر افقی بزنید نه زاویه دار همچنین نباید بالاتر از گوشه ی چشم ها هم کشیده بشه.

نکات آرایشی صورت های لاغر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها