|

از بین بردن زردی وسایل برقی سفید / اینجوری بهترین نتیجه عایدت میشه بدون آسیب دیدنشون

در این مقاله در خصوص از بین بردن لکه های زرد روی وسایل برقی سفید صحبت کردیم و برای این منظور چندتا ترفند عالی معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کارهای خونه همیشه و همیشه وقت گیر بوده و از اون دسته از کارها بوده که آدم خواه ناخواه و بخواد نخواد باید اونا رو انجام بده و پیش ببره و حتی روزانه هم باید انجام بده و از زیرش شونه خالی نکنه ولی موضوعی که وجود داره اینه هست که سریع انجام دادن این کارها میتونه تا حد بسیار زیادی در وقت شما صرفه جویی کرده و براتون زمان سیو کنه اما چطور میشه به این حد رسید خب با کمک ترفندها شما میتونید به راحتی هر چه تمام تر کارهاتون رو در ایده آل ترین حالت ممکن انجام بدید و پیش ببرید و در این بین حتی کیفیت کارتون هم بالا باشه طوری که همه به مکبانو بودنتون اقرار بکنن.

خوشبختانه هم دستتون برای پیدا کردن ترفندهای مختلف باز هست و میتونید در هر زمینه ای که فکرش رو بکنید ترفند پیدا کنید مثلا از یه کار ساده مثل تمیز کردن گارد سیلیکونی گوشی بگیر تا یه کار سخت تر مثل از بین بردن چربی های موجود روی میله و چدن های رو گاز. تنها چیزی که شما لازم دارید دسترسی به اینترنت هست چرا که میتونید با سرچ در اون به راحتی راهکارهای مفید پیدا کنید و چطور انجام دادن کارهای مختلف رو در خونه یاد بگیرید حالا در همین راستا و برای این که با ترفندهای بیشتری آشنا بشید میخواهیم در خصوص تمیز کردن زردی وسایل برقی صحبت کینم که حسابی به کارتون خواهد اومد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن زردی وسایل برقی

استفاده از سرکه ی سفید برای از بین بردن زردی وسایل برقی

در صورت که میخواهید زردی موجود روی وسایل برقی منزلتون رو از بین ببرید نیازمند این که حتما از محلول های شیمیایی و قوی استفاده کنید نیستید چرا که شما میتونید برای پاک کردن این لکه ها از تکنیک خیساندن اون ها در سرکه بهره بگیرید که براتون نگرانی در خصوص خراب شدن اون ها در بر نخواهد داشت. البته که این روش برای اون دسته از وسایل برقی که کوچک هستن بهتره چرا که محلول سرکه برای نفوذ به لکه و پلاستیک نیاز به زمان خواهد داشت.

برای این منظور هم کافیه که یه ظرف رو بردارید و به اندازه های مساوی آب و سرکه سفید در اون بریزید و بعد دستگاه موردنظر خودتون رو درون اون قرار بدید و تا جایی که امکانش هست قسمت زرد شده رو داخل محلول فرو ببرید تا راحت تر پاک بشه. در صورتی هم که براتون مقدور نیست که دستگاه رو در محلول غوطه ور کنید میتونید یه دستمال کاملا آغشته شده به محلول رو روی اون قرار بدید و به محض این که دستمال خشک شد دوباره اون رو خیس کنید و مجددا روی دستگاه قرار بدید و این کار و از صبح تا شب انجام بدید و خودتون با چشمای خودتون مشاده کنید که چطور زردی دستگاه موردنظرتون از بین میره.

از بین بردن زردی وسایل برقی

استفاده از جوش شیرین برای تمیز کردن وسایل برقی

یکی دیگه از روش های خوبی که برای از بین بردن زدی وسایل برقی وجود داره استفاده از جوش شیرین هست که برای این منظور باید یه ترکیب از جوش شیرین و مایع ظرفشویی درست کنید و بعد یه مقدار آب بهشون اضافه کنید تا یه حالت خمیری مانند درست بشه و بعد با استفاده از یه پد خمیر موردنظر رو روی قسمت هایی از وسیله ی برقی که زرد شده بذارید و برای چند دقیقه اون رو مالش بدید و بعد به مدت پنج دقیقه به حال خودش رهاش کنید و در نهایت اون رو تمیز کنید و بشورید در صورتی هم که هنوز اثرتی از لکه باقی مونده بود مجددا این کار رو تکرار کنید.

دلیل این هم که گفته میشه از این روش جواب میگیرید اینه که جوش شیرین از ویژگی جذب بالایی برخوردار هست و میتونه مواد معدنی و بقیه ی ناخالصی هایی که ایجاد کننده ی لکه ی زرد روی پلاستیک هستن رو بیرون کشیده و در نهایت ظاهر سفیدی به وسایل برقی شما ببخشه.

از بین بردن زردی وسایل برقی

از بین بردن زردی وسایل برقی با استفاده از سفید کننده

در صورتی که با یه وسیله ی برقی بزرگ مثل یخچال و یا لباسشویی روبه رو هستید باید از یه محصول تمیز کننده ی قوی تر برای تمیز کردن لکه های زرد روی اون استفاده کنید که در این حالت محلول سفید کننده ی رقیق شده میتونه چاره ی کار باشه و بهترین نتیجه رو عاید شما کنه. در صورتی هم که اون رو رقیق کنید دیگه نگرانی از بابت خراب شدن وسیله ی برقی خودتون نخواهید داشت پس یه قاشق غذاخوری مایع سفید کننده رو همراه بایه فنجون آب مخلوط کنید و باعد با یه پد و یا پنبه محلول رو روی لکه ها بزنید و بسابید تا کم کم پاک بشن.

از بین بردن زردی وسایل برقی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها