|

رنگ فرش آشپزخانه ست با کابینت سفید / جا داره به اون که این رنگو داره بگیم سلیقش بیسته

در این مقاله درباره رنگ فرش آشپزخانه ست با کابینت سفید صحبت کردیم و یه سری رنگ های مناسب رو در این شرایط بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از آیتم ها در خونه هستن که بسیار مورد توجه هستن از این رو باید در انتخاب و دیزاین اون ها نهایت دقت و وسواس خودمون رو به کار ببریم تا بهترین انتخاب رو داشته باشیم که خب آیتم هایی که از نظر اندازه بزرگ هستن در این دسته قرار میگیرن مثلا شما باید موقعی که مبلمان تهیه میکنید، هم به دنبال جدیدترین مبلمان باشید که به روز و مدرن هست و هم باید یان رو که به دکوراسیون شما میاد یا نه رو در نظر بگیرید چرا که در صورت ست نبودن دکور با مبلمان باید منتظر این باشید که بی نظمی زیادی در فضا به وجود بیاد چرا که گفتیم که این آیتم بزرگه و شما خواه ناخواه نمیتونید ازش چشم پوشی کنید و نادیده اش بگیرید.

یا یه مورد دیگه که در مقاله ی امروز هم میخواهیم راجبه اون حرف بزنیم فرش هست که به کلی کف رو پوشش میده البته که اندازه ی بزرگ و کوچک داره مثلا کوچک ترین اون فرش جلو سینک ظرفشویی هست و بزرگترینش هم میتونه برای پذیرایی باشه ولی موضوعی که وجود داره اینه که توجه های زیادی رو به خودش جلب میکنه و حتی در این بین میتونه نقطه ی کانونی هم در دکوراسیون بشمار بیاد به همین علت شما باید با در نظر گرفتن این موضوع یه انتخاب درست داشته باشید که با فضا و المان های موجود در اون ست باشه به همین دلیلی خیلی ها به دنبال دونستن این هستن که رنگ فرش آشپزخانه ست با کابینت سفید باید چطور باشه هستن که در ادامه درباره ی اون ها یه سری اطلاعات بهتون میدیم، پس با ما همراه باشید.

ست باک

فرش به رنگ طوسی انتخاب مدرن پسندها

ترکیب رنگ کابینت سفید همراه با فرش به رنگ طوسی میتونه زیبایی به فضای آشپزخانه ببخشه که در خیال کمتر کسی میگنجه البته که شما باید برای ست بودن این دو رنگ در کابینت و فرش به نکات زیر توجه کنید:

ترکیب رنگ طوسی همراه با کابینت هایی به رنگ سفید میتونن یه تعادل و هارمونی زیبا ایجاد کنن به شرطی که دقت کنید که همه ی رنگ های موجود در طرح فرش شما با کابینت ها بیاد که خب در این بین میتونید یه فرش کلاسیک و رنگی با پس زمینه ی طوسی تهیه کنید و یا یه فرش مدرن و ساده ی تک رنگ.

در کل فرش های آشپزخانه این روزا الگوها و طرح های متنوعی دارن و که بسته به سبک دکور باید اونا رو انتخاب کنید یعنی طرح های گلدار و شلوغ برای دکور کلاسیک و طرح های هندسی و خطوطو ساده برای دکور مدرن مناسب هستن.

ست باک2

فرش بژ فضای آشپزخانه ی شما رو بزرگتر از حدی که هست نشون خواهد داد

یکی دیگه از بهترین ترکیب رنگ ها در کنار کابینت سفید رفتن به سراغ فرش به رنگ بژ هست که میتونه زیبایی و آرامش خارق العاده به محیط ببخشه و کلاس فضا رو بالا ببره و هم به علت روشن و خنثی بودن رنگ بژ نور موجود در فضای آشپزخانه رو بیشتر نشون بده که در نهایت موجب میشه که این بخش از خونه دلبازتر و بزرگتر جلوه کنه.

البته در صورتی که فضای آشپزخانتون بزرگ هست و نیازی به این بزرگتر به نظر بیاد ندارید چرا که در این حالت هم از اون شکل دنج و خودمونی بودن خارج میشه بهتره که به سراغ فرش هایی به رنگ بژ تیره برید.

همچنین شما باید در انتخاب رنگ بژ مناسب به تناز کابینت های سفیدتون توجه کنید و در صورتی که کابینت ها به رنگ سفید گرم بودن از فرش هایی به رنگ بژ گرم مثل بژ مایل به قهوه ای و یا بژ مایل به کرم استفاده کنید و در غیر این صورت اگر کابینت های سفید به سمت سردی میرن بژهای سرد مثل بژ روشن و یا بژ خاکستری گزینه های عالی هستن.

ست باک1

با فرش به رنگ قهوه ای در کنار کابینت سفید طبیعت رو مهمون خونتون کنید

از اونجایی که رنگ قهوه ای نمودهای زیادی در طبیعت داره و یه رنگ طبیعی بشمار میاد بسیار با کابینت هایی به رنگ سفید سازگاره و از این رو میتونه گرما و آرامش خاصی به فضای آشپزخانتون ببخشه.

در مورد انتخاب این رنگ فرش ها هم مجددا باید به تناژ کابینت ها توجه کنید در صورتی که گرم بودن رنگ های قهوه ای گرم مثل قهوه ای مایل به نارنجی مناسب هستن و در صورتی هم کابینت های سفید تناژ سرد داشتن فرش هایی با رنگ های قهوه ای سرد مثل قهوه ای تیره گزینه های خوبی هستن.

ست باک3

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها