|

بهترین جای مبل و تلوزیون در پذیرایی/ یه جور بچین فک کنن پول دادی دیزاینر کار خودت نیس

در این مقاله در خصوص بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی صحبت کردیم تا با این آیتم ها یه زیبایی منحصر به فرد در فضا به وجود بیارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا داشتن یه دکوراسیون خوب برای خیلی ها از نون شب هم واجبتره چون دکور خوب میتونه زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضای خونه ی شما ببخشه طوری که با دیدنش انگشت به دهن بمونید که این چیدمان کار شما بوده! پس باید برای داشتن یه دکوراسیون منحصر به فرد نهایت تلاشتون رو کنید و در این زمینه اطلاعاتتون رو بالا ببرید تا اون زیبایی که مدنظرتون هست ایجاد بشه که خب یه سری از افراد برای این منظور میرن به سراغ یادگیری یه سری اصول و قواعد در مورد دکوراسیون و نحوه ی قرارگیری آیتم های مختلف در دکور که خب الان که شما در حال خوندن این مقاله هستید میتونید در دسته ی این افراد قرار بگیرید چرا که اینجور که پیداست لحظاتی از وب گردی خودتون رو به بهبود چیدمان و دیزاین خونتون اختصاص دادید.

ولی خب موضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما باید از اطلاعاتی که در این زمینه به دست میارید به درستی استفاده کنید و به موقع اونا رو در دکوراسیون پیاده سازی کنید و مثل عالم بی عمل نباشید که مثل زنبور بی عسل هست پس هر جا که به نظرتون برای ارتقای دکور نیاز به ایجاد تغییر در اون بود دست به کار بشید و اون تغییر رو به زیبایی هر چه تمام تر خلق کنید مثلا در مقاله ی امروز میخواهیم راجبه بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی براتون صحبت کنیم که خب در صورتی که پذیراییتون شرایط لازم رو داشت میتونید با توجه به نکاتی که قراره ذکر بشه دکور اون رو تغییر بدید و جلوه ی بهتری بهش ببخشید، پس در صورتی که میخواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید توصیه میکنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین چیدمان مبل و تلوزیون در پذیرایی

نحوه چیدمان مبل و تلویزیون به شکل U در پذیرایی مربع

چیدمان مبل به شکل U یکی از بهترین انواع چیدمان مبل در پذیرایی های مربعی شکل بشمار میاد که میتونید با کمک این مدل از چیدمان یه فضای عالی برای تعامل در اتاق نشیمن به وجود بیارید که حسابی خودمونی هست و احساس گرما از اون دریافت میشه و افراد در اون از انجام فعالیت های مشترک مثل تماشای تلویزیون لذت خواهند برد. در اصل برای رسیدن به این مدل از چیدمان باید دو مبل طولانی رو در موازات یک دیگر و بعد یه مبل کوتاه تر رو در سر دیگر قرار بدید که در این حالت یه فضای باز ایجاد میشه که امکان برقرار تماس چشمی رو راحت تر و در نتیجه مکالمه با افراد دیگر رو برای شما لذتبخش تر میکنه.

همچنین این مدل از چیدمان باعث میشه که از فضای موجود در پذیرایی به شکل بهینه استفاده کنید و در اون یه میز مرکزی بزرگ و یا عسلی هم داشته باشید ک میتونید ازشون برای قرار دادن خوراکی ها استفاده کنید. این نکته رو هم ذکر کنیم که در این حالت طرح و رنگ فرش شما هم بسیار توی چشم خواهد بود و نظر هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه.

بهترین چیدمان مبل و تلوزیون در پذیرایی

تقسیم کردن فضا به دو بخش مجزا در پذیرایی مستطیل

تقسیم کردن فضا به دو قسمت مجزا یکی از بهترین راهکارهایی هست که در طراحی داخلی خونه میتونه سبب استفاده ی بهینه از فضای پذیرایی مستطیل شکل بشه. در اصل تو این روش امکان تفکیک فضا برای فعالیت های مختلف مثل استراحت، کار، تفریح و... وجود خواهد داشت بدون این که نیازی باشه که در ساختار تغییری ایجاد کنید. شما میتونید در این حالت از طریق مبلمان، قفسه های کتاب، پارتیشن های سبک، فرش دایره ای و حتی تغییر در نور پردازی این تفکیک و جداسازی رو انجام بدید.

در این بین یکی از بهترین و کار آمدترین راه ها برای تقسیم بندی فضا کمک گرفتن از فرش ها هست که به ایجاد گرمی و راحتی هر چه بیشتر در محیط کمک شایانی میکنن و به شکل بصری فضاها رو از هم جدا میکنن. در اصل استفاده از فرش برای جدا کردن فضا از هم دیگه میتونه یه راهکار خلاقانه باشه چرا که فرش ها میتونن نقطه ی کانونی ایجاد کنن و توجه ها رو به سمت خودشون جلب کنن و از این رو اگر چندتا از اون ها در اندازه های مختلف استفاده بشه که از طرح های زیبایی برخوردار هستن زیبایی و نمای فضا بسیار بالا خواهد رفت.

بهترین چیدمان مبل و تلوزیون در پذیرایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها