|

دکوراسیون مینیمال و مدرن خونه 110 متری / این خونه مثل یه گالری خارجی میمونه از جذابیت

اگر شما هم دلتون میخواد با دکوراسیون های جذاب و مدرن آشنا بشید، پس حتما با این مطلب همراه بشید تا یه ایده ناب ببینید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دکوراسیون منزل اهمیت فراوونی داره چرا که همه ما در نهایت هر کجای دنیا که باشید، برمیگردیم به آغوش گرم و امن خونمون. خونست که میتونه بهمون آرامش رو تزریق کنه، البته اگر خونه ای آروم داشته باشیم. خیلی وقت ها پیش میاد که دکوراسیون و دیزاین خونه میتونه اعصاب و روان افراد رو بهم بریزه حالا از شلوغی و کثیف بودن فضا بگیر تا حتی اون وسیله ای که فکر میکردیم خوبه و خریدیم، اما در واقع به سبک خونه و روحیات ما و خونوادمون نمیومده و باهاش عیاق نشدیم. اما به جز وسایل، چیز دیگری هم وجود داره که میتونه زیبایی منزل رو  کم یا زیاد کنه. رو اعصاب ما راه بره و یا آرامش رو بهمون انتقال بده. انتخاب رنگ دکوراسیون.

بله اینکه وسایل موجود در فضا و همچنین دیوار ها و همه چیز به چه رنگی باشه خیلی مهمه و میتونه تاثیرات فراوونی بر روی ما و زیبایی منزلمون داشته باشه. البته که زیبای از نظر هر کسی یه معنی میده و این مسئله کاملا برمیگرده به سلیقه و روحیات ما. اگر نمیدونید دقیقا چی دوست دارید و شخصیت شما چه مدلی رو میپسنده پس حتما به پینتسر و یا تورهای خون گردی سر بزنید تا با سبک و رنگ های مختلف شما بشید و بتونید ایده بگیرید. مثلا در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ یه خونه با انتخاب رنگ خاص. در ادامه با ما و این منزل زیبا همراه باشید. 

IMG_6549-1024x683

IMG_6544-scaled

دکوراسیون جذاب وقتی زوج هر دو طراح داخلی هستن

این منزل متعلق به یه زوج جذابه که دلشون خواسته تا خونشون رو از خونه هی معمول شهر به دور کنند و سبکی نو داشته باشند. مثلا کدوم خونه ای رو دیده اید که از رنگ زرد شارپ واسه فضای دیوار نشیمن در نظر بگیره؟ این خونه 110 متر متراژ داره و خانوم خونه نقاش و طراحی دکوراسیون و بازسازی داخلی خونده و تحصیلات داره. آقای خونه هم تبلیغات و طراحی دکوراسیون و بازسازی داخلی انجام میده که خب در نتیجه اگر چنین زوجی دکوراسیون خونشون فکر شده نباشه دیگه زشته!! البته که این مزاحی بیش نبود اما در واقعیت هم دکور این منزل زیباست و جزئیات خاص خودش رو داره. 

IMG_6571-1024x683

سبک دکوراسیونش مدرن و مینیمال هستش که از رنگ هایی مثل زرد و طوسی به عنوان غالب استفاده کرده. 

IMG_6554-scaled

سبک دکوراسیون مینیمال، فرصتی برای نفس کشیدن

به گفته خانوم خونه وقتی اسم از سبک مینیمال میاد خیلی ها بر این تصور هستند که همه چیز ساده هستش و قراره جذابیت فضا به حداقل برسه، در حالی که اینچنین نیست و بهتره که از دید دیگری به اون نگاه کنیم. مثلا این که فضای مینیمال به چشم و ذهن ما فرصت نفس کشیدن میده و برای رسیدن به این حس شاید مینیمال بودن تنها راه نباشه، اما بی شک بهترین راهه. مینیمال یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون محسوب میشه که خطوط صاف از ویژگی های بارزشه. در این منزل نیز ین خاصیت به شدت دیده میشه.

IMG_6575-1024x683

IMG_6577-scaled

IMG_6561-1024x683

راهرویی که با تیره ترین رنگ جذاب شد

همونطور که تا به اینجا مشخص بود رمگ زرد یکی از رنگهای مورد علاقه و مشترک این زوج بود که به شکلی واضح استفاده شد. زرد از رنگ های اصلی در تنالیته رنگ هاست که از نگاه هر کس میتونه مفهومی جداگانه داشته باشه. یکی شاد خطابش میکنه و دیگری رنگی از دیار افسردگان! زیبایی رنگ ها به کار بردنشون هستش و حتی مشکی که تیره ترین رنگ محسوب میشه هم اگر به درستی ازش استفاده کنید، در واقع تازه میتونه جلوه ای دیگر از خود به نمایش بگذاره. رنگ هایی که در این منزل 110 متری به کار رفته رنگ هایی خاص هستند که رد بخش راهرو نیز مورد استفاده قرار گرفتن. باز هم ردپای خطوط مینیمال در این راه رو دیده میشه که زیبایی منحصر به فردی به فضا بخشیده.

IMG_6559-scaled

IMG_6556-1024x683

اکسسوری ها، نمایی از یک گالری جذاب

در این منزل مبلمان به دور از زرق و برق ها و همچنین تجملات است. میز تلویزیون بسیار ساده و با رنگ چوب روشن تهیه شده که با رنگ نیز میز جلو مبلی ست شده و مینیمال بودن در ساخت این لواز به وضوح دیده میشه. اما از طرفی هم هنری بودن جای جای این منزل رو فرا گرفته جوری که گویی به یک گالری جذاب و پر جنب و جوش رفته اید و دلتون میخواد تا ساعتها ریز به ریز این خونه رو کشف کرده و نگاه کنید.در ادامه می بینید اکسسوری های جذابی رو که با سلیقه ای تمام انتخاب چیده شده است. 

IMG_6569-1024x683

IMG_6566-1024x683

IMG_6563-1024x683

IMG_6542-1024x683

IMG_6553-1024x683

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها