|

بیوگرافی طناز طباطبایی و تییی که اولین بار بود دیدیم / موسیقی نواختن استادانه خانوم بازیگر

طناز طباطبایی بازیگر خوش فیس ایرانیست که اینبار در مراسم سینمایی با ظاهری متفاوت و موهای پسرانه حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستن که با بازیگر شدن رشدی زیبا و بی انتها دارند، یکسری هم پسرفت می کنند و بعد از مدتی نه چندان زیاد، رنگ و رویی جدید از خود نشان داده و دیگر چندان مورد توجه قرار نمیگرند. خب میتونیم در رابطه با مورد اول خانم طناز طباطبایی رو مثال بزنیم و برای دومی هم نمونه ای همچون خانم سحر قریشی رو بیاوریم. طناز طباطبایی سالهاست که در این عرصه حضور و فعالیت دارد. خانم بازیگر دهه شصتی که این روزها در 41 سالگی به سر میبرد، تقریبا میشه گفت از 17 سالگی وارد این عرصه شد. طناز بانو البته که با نقش آفرینی در سریال "پرانتز باز" طعم شهرت رو چشید که خب این سریال هم برمیگرده به 14 سال پیش و حضور وی در تلویزیون. بله طناز طباطبایی کار خود را با جعبه جادویی آغاز نمود و به ماند خیلی از هنرمندان که از همون ابتدا هم سینما دوست بوده اند، با پرده نقره ای دست به شهرت نزد و میشه گفت خاک خوری تلویزیون رو داشت. طناز طباطبایی چهره ای بسیار زیبا دارد که همچنان هم نچرال است و همیشه با استایل های خاص و یونیکش مورد توجه قرار گرفته. این بار نیز خانم بازیگر با توجه به اینکه موهاشون رو پسرونه و کوتاه زدن، اما همچنان از بانوان خوش ظاهر مراسم سینمایی محسوب میشدند. در ادامه مشاهده می کنید استایل بی نظیر طناز طباطبایی رو.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

بیوگرافی طناز طباطبایی

همونطور که گفتیم طناز طباطبایی یک دهه شصتی است که در 20 اردیبهشت 1362 در تهران به دنیا اومده. خانم بازیگر از فارغ التحصیلان لیسانس رشته کارگردانی تئاتر می باشد که از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز مدرکش رو گرفته. وی که از سن ۱۸ سالگی جلوی دوربین رفت بعد تر تجربه کار در تئاتر رو هم کسب کرد. خانم بازیگر طناز طباطبایی هنرهای دیگری همچون نقاشی و موسیقی هم بلده و در این زمینه ها نیز فعالیت دارد.

طناز طباطبایی

خانواده و پسوند فامیلی طناز طباطبایی

طناز بانو یک پسوند هم در پس فامیلیشون دارند که خب میشه طناز طباطبایی قمی. وی در یک خانواده چهار نفره چشم به جهان گشوده و تنها یک خواهر بزرگتر به نام "لیلا" دارد که ایشون هم مترجمی زبان خوانده و دکترای روانشناسی دارند پدر طناز طباطبایی تجارت فرش انجام می دهد و خودش می گوید خودش به شدت وابسته به مامانشه که دبیر بازنشسته هستند.

طناز طباطبایی

از کلاس و شانس خفن تا جلوی دوربین

طناز طباطبایی در سال 1380 وقتی که 18 سال سن داشت تو کلاس های آزاد بازیگری هیوا شرکت نمود و هنوز یک ماه از حضورش نگذشته بود که شانس بهش رو کرد.

خانم بازیگر بعد از چند ماه تونست با همین کلاس های بازیگری برای حضور در سریال "جوانی" به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب بشه و اولین تجربه بازیگریش رو در کنار محمدعلی کشاورز کسب نمود.

طناز طباطبایی

سینما و شهرت طناز طباطبایی

این بازیگر جوان سه سال بعد یعنی در سال 1383 وقتی که بیست و یک ساله بود در فیلم "دیشب باباتو دیدم آیدا" تونست بره روی پرده نقره ای و مود توجه اهالی سینما قرار بگیره. بعد تر نیز با ایفای نقش در  سریال "میوه ممنوعه" در سال 85 نقش غزاله رو ایفا کرد و به شهرتی قابل توجه رسید. 

طناز طباطبایی

علاقه به ازدواج

طناز طباطبایی در مورد ازدواج میشه قبلتر بر این باور بود که ازدواج کردن سد راهش برای بازیگری است و باعث محدودتیش میشه، اما حالا بر این نظره که به ازدواج فکر میکنه.

طناز طباطبایی میگه از وقتی که سی سالگی رو رد کردم آرام تر شدم و بیشتر هم به زندگی فکر کردم. البته اینکه بری بگردی یه شوهر پولدار پیدا کنی رو هم قبول نداره و همون نگاه ازدواج سنتی رو بیشتر میپسنده.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی و معرفت در رفاقت 

طناز طباطبایی وفاداری رو نسبت به دوستاش به حد اعلا میرسونه و تا جایی که در خوشی و ناخوشی اونها رو تنها نمیزاره و برای خوشحال کردنشون هم کم نمیذاره.

موسیقی و نقاشی طناز بانو

خانم طباطبایی علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد و گیتار میزند و در کنار اون به هنر نقاشی هم علاقمند است و می پردازد.

طناز طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها