|

بیوگرافی طناز طباطبایی و عکسهای شیک در خارج / طلای یاغی موسیقی می‌نوازده همچون استاد

طناز طباطبایی بازیگر جذاب ایرانیست که دو دهه ای میشه در این عرصه حضور داره و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- احتمالا شما هم یکی از طرفداران طناز طباطبایی باشید. این بازیگر خانوم ایرانی که دو دهه ای میشه به این عرصه ورود کرده و فعالیت داره، از دست هنرمندان به شدت پرطرفدار و جذابه، که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته. طناز طباطبایی رو اولین بار در سریال "پرانتز باز" بود که به شکل شناخته شده و جدی دیدیم. البته که خانوم بازیگر پیش از این کار هم سابقه حضور در این عرصه و هنر رو داشتن و فعالیتشون رو از سن 18 سالگی شروع کردن، اما خب هر بازیگری با یه کارش خیلی بولد میشه و مشهور میشه دیگه! خیلی ساله که دیگه طناز طباطبایی رو در تلویزیون نمی بینیم و این هنرمند کشورمون اونقدری بالا مالاها سیر میکنن که تنها در سینما و نمایش خانگی فعالیت می بینیم. طناز طباطبایی بی شک یکی از چهره ایی محسوب میشه که در هر پروژه ای که حضور داشته باشه اون کار بی برو برگرد پربیننده خواهد شد. طناز طباطبایی ک در سریال پرانتز باز نقش نیمه طنزی داشت، در اغلب نقش آفرینی های خود ژانر جدی و اجتماعی رو به تصویر میکشه.

+54+95

بیوگرافی طناز طباطبایی و پدر تاجر

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون از دست آرتیست های دهه شصتیه که همنی سال پیش به دهه پنجم زندگیه خود ورود کرد. طناز طباطبایی سن زیادی ندارد و این روزها 41 ساله است. وی که متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است، در رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران مرکز فارغ التحصیل شد و لیسانس گرفت. این بانوی هنرمند تو یه خانواده چهار نفره بزرگ شده که خب پدرشون در عرصه تجارت به شدت فردی موفق بودن و در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارند.

بیطذط

همونطور که اشاره شد طناز طباطبایی خانواده ای چهار نفره دارد که خب خواهر کوچیکترش لیلا طباطبایی نام دارد. وی در سینما هیچ جوره فعال نیست و مترجمی زبان می کند. طناز طباطبایی عاشق مادرش بوده و به شدت وابسته به ایشان می باشد. این بانو یخوش چهره سینما با بهوش طباطبایی و مرحوم علی طباطبایی هیچ نسبتی ندارد.

یلیبل

ازدواج و همسر طناز طباطبایی

طناز طباطبایی به مانند بسیاری از همکارانش هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. نظر جالب طناز طباطبایی پیش از سی سالگی این بوده که ازدواج باعث محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری میشه اما خب بعد از این سن نظر دیگری پیدا کرده و حالا به زندگی مشترک فکر میکنه ازدواج سنتی رو بیشتر میپسنده.

در سال های پیش با انتشار عکسی از طناز طباطبایی ، شایعه های حاملگی او به وجود اومده بود که این حواشی دروغی  بیش نبودن و در واقع دروغ فضای مجازی می باشد.

سلریل

هنر طناز طباطبایی در زمینه نقاشی و موسیقی 

خیلی از بازیگران هستند که به جز بازیگری در دیگر زمینه ها نیز هنرمند هستند و طناز طباطبایی نیز اینگونه است. وی به جز زمینه بازیگری در عرصه موسیقی نیز تبحر دارد و نوازنده گیتار است و در کنارش نقاشی هم می کشد. طناز طباطبایی در اوقات فراغتش میره گالری های عکاسی و نقاشی، و البته کتاب و فیلم رو هم خیلی دوست داره. خانوم طباطبایی همیشه از دست چهره هایی بوده و هست که پوشش ساده ای دارد و با پارچه های زرق وبرق دار چندان ارتباط خوبی نداره. وی دوستن اندک و گزینه ای دارد و خیلی هم آدم معاشرتی نیست. اما خب تو رفاقت خیلی صبوره و البته همراه. از طرفی هم وفاداری به دوستانش رو در حد اعلا میرسونه. 

یبظل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    آرزویم همه سرسبزی توست .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها