|

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی / اینجوری چهره گندمگونت رو شاداب تر و زیباتر کن

اگه پوست گندمی داری و دلت میخواد رنگ مویی استفاده کنی که به چهره ت بیاد، این مطلب رو از دست نده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا با من هم عقیده هستی که رنگ کردن مو کلی توی چهره و ظاهر تاثیر میذاره و اگه درست انتخاب بشه، این تاثیر مثبت و چشمگیره و اگه اشتباه انتخاب بشه میتونه چهره رو تحت تاثیر منفی قرار بده. در تاثیر شگرف رنگ مو بر چهره همین بس که بعضی رنگ موها میتونن چهره رو چندین سال جوون تر و شاداب تر نشون بدن.

بعضی رنگ موها برای پوست های روشن مناسبه. برخی رنگ موها هم پوست های تیره رو روشن تر نشون میده و دسته ای از رنگ موها هم برای پوست های گندمی مناسب هستن. توی این مطلب در مورد دسته سوم صحبت می کنیم. پس اگه پوست گندمی داری و دلت میخواد رنگ مویی استفاده کنی که به چهره ت بیاد، این مطلب رو از دست نده.

Range-moo.jpge

شرابی؛ بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

طیف رنگی شرابی، از بهترین رنگ ها برای پوست های گندمی به حساب میان. تناژ قرمز موجود در رنگ موی شرابی بسیار با پوست گندمی رنگ همخوانی داره و می تونه چهره شما رو جوان تر و شاداب تر از قبل نشون بده.

رنگ موی شرابی یک رنگ خاص و زیبا برای موهای شماست و اگر پوستی گندمی رنگ دارید و می خواید یه تنوع خوب توی ظاهر و چهره تون به وجود بیارین، رنگ موی شرابی، آلبالویی و ماهاگونی جذاب رو انتخاب کنید.

sharaabi-1

قهوه ای؛ بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

یکی دیگه از رنگ موهای مناسب برای پوست های گندمی، طیف رنگی قهوه ای، از قهوه ای روشن تا قهوه ای متوسط، تیره و فندقی هست. رنگ هایی مثل مثل دارچینی، کاراملی و قهوه ای تافی هم از طیف رنگی های خاص تر هستن که می تونن ظاهری شیک و جذاب به شما ببخشن.

ghahveii

دودی؛ بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

اگر به دنبال رنگ مویی هستید که دوست دارید علاوه بر هماهنگی با رنگ پوست گندمی تون، به روز و مدرن هم باشه، رنگ موی دودی بهترین انتخاب برای شماست.

می تونید رنگ موی دودی با رنگ هایی مثل خاکستری، نقره ای و حتی بلوند ترکیب کنید و یه رنگ موی جدید به دست بیارید. حتی می تونید رنگ موی دودی رو در قالب تکنیک هایی مثل آمبره، بالیاژ و هایلایت روی موهای خودتون پیاده کنید.

smoky-hair-color

زیتونی؛ بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

رنگ موی بعدی که پوست های گندمی رو شاداب تر و زیباتر میکنه، رنگ موی زیتونی هست. هرچند که در آوردن رنگ زیتونی خوشرنگ کار آسونی نیست ولی اگر از یک آرایشگر ماهر و با تجربه کمک بگیرید می تونید از یه رنگ موی زیتونی زیبا که با پوست گندمی شما همخوانی خوبی داره، مطمئن باشید.

golden-olive-hair-color

اگر به ظاهر و زیبایی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن سایت شایانیوز رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها