|

بیوگرافی مه لقا باقری و ترکیب لباس خاص‌اش / استادیه همسر مالک تو حرکات موزون

مه لقا باقری بازیگر مشور و جذاب ایرانیست که حالا با تصاویر و استای هایش مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون هستند که در واقعیت زوج می باشند و پیش از بازیگری و یا در زمان شهرتشون با هم ازدواج کرده اند. یکی از اونها که اتفاقا زوج بی حاشیه و جذابی هم دیده میشن، مه لقا باقری و جواد عزتی می باشند. البته که مدتی هم میشه که حرف های در رابطه با جدایی این زوج شنیده میشه، اما هنوز خبر تایید و یا تکذیبی از اها به شکل مستقیم شنیده نشده. مه لقا بای بازیگر خوش چهره و جذاب ایرانیست که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و داره. خانوم بازیگر در تئاتر نیز دست زیادی بر آتش دارد و تا به حال بارها و بارها مورد توجه فراوون مخاطبانش قرار گرفته. مه لقا باقری و جواد عزتی چند باری با هم همبازی بوده اند اما در نهایت تعداد سوابق آقای بازیگر در سینما و تلویزیون بیشتر از مه لقا باقری می باشند. این زوج در فصل اول سریال نمایش خانگی "زخم کاری" نیز همبازی شدند اما جواد خان مودو مه لقا بانو برکنار شد. مه لقا باقری بانویی منحصر به فرد و زیباست که این بار با عکسش حسابی مورد توجه قرار گرفت. وی همراه با دوستانش استایلی از خود نمایان کرد که چهره اش بسیار بولد و کامنت خور شد. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

مه لقا باقری

بیوگرافی مه لقا باقری

مه لقا باقری با همسرش هم سن است. این دو چهره هر دو از متولدین سال 1360 می باشند که خانوم بازیگر در 25 خرداد ماه این سال چشم به جهان گشوده. وی اهل تهران است و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. مه لقا باقری تحصیل کرده است و در لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شده و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس نیز دارد که حالا کارگردان و استاد می باشد.

مه لقا باقری

مه لقا باقری از 15 سالگی بازیگر شد

مه لقا باقری اولین بار در سال ۱۳۷۵ بود که تئاتر رو شروع کرد. وی تنها 15 سال داشت که در مدرسه رفت واسه تئاتر تا اینکه در سال ۱۳۷۸ و در ۱۸ سالگی راهی دانشگاه سوره شد و سرنوشتش رو انتخاب نمود. خانوم بازیگر در سال سوم دانشگاه با کارگردانی و بازیگری نمایش میمون به شکل جدی کار خود را در بازیگری آغاز کرد.

مه لقا باقری

اولین بار جلوی دوربین

وی در سال ۱۳۸۱ با تئاتر آرش به کارگردانی "روح الله صدیقی" در تالار مولوی فعالیتش حرفه ای شد تا اینکه در سال ۱۳۸۴ با سریال "حوض فیروزه" لاله صبوری جلوی دوربین رفت.

مه لقا باقری

شهرت از باغ مظفر تا دورهمی

مهران مدیری خیلی ها رو با سریال هایش مشهور کرد و مه لقا باقری نیز یکی از اونهاست که در سال ۱۳۸۵ با سریال "باغ مظفر" مهران مدیری دیده و شناخته شد. تا اینکه در سال ۸۸ با سریال "قهوه تلخ" کاملا درخشید و در نهایت نیز با دورهمی سال ۹۶ به اوج شهرت خود دست یافت.

مه لقا باقری

ازدواج

مه لقا باقری وقتی که 24 سال سن داشت یعنی در سال ۱۳۸۴ بود که با جواد عزتی همکار بازیگر خود ازدواج کرد. مه لقا بانو ۶ ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است که خب این موضوع گاهی باعث تعجب مخاطبین می شود.

مه لقا باقری

حرکات موزون و آلمان

خانوم باقری در زمینه طراحی حرکات موزون تئاتری و دستیاری کارگردان نیز تجربه های موفق داشته و همچنین دوره تخصصی تئاتر رو هم در آلمان گذرانده است.

مه لقا باقری

بازی در کنار همسرم

مه لقا باقری در رابطه با همبازی بودن با حواد خان میگه بازی در کنار همسرم یکی از علاقه‌ های همیشگی‌ من بود و در کارهای که خودم کارگردانشون هستم هم تمایل دارم تا همیشه این فرصت بازی رو برای جفتمون ایجاد کنم.

مه لقا باقری

از مطالعه تا ورزش

مه لقا باقری در رابطه با علایقش میگه مطالعه رو خیلی دوست دارم چون کارهای تحقیقاتی زیادی انجام میدن و قصد نوشتن کتاب هم دارم و سعی میکنم تا در دیگر شاخه ها نیز فعال باشم. مثلا در موسیقی ساز می زنم ، ورزش می کنم و همونطور که قبلا هم گفتم طراح حرکات موزون تئاتر هم هستم.

مه لقا باقری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها