|

استایل جذاب مه لقا باقری زن جواد عزتی؛ خانوم تو تئاتر مشغوله یا کارو گذاشته کنار

مه لقا باقری بازیگر مشهوریه که هر گاه تصویری از خودش به اشتراک میذاره مورد توجه قرار میگیره و اینبار نیز با ظاهر عروسی طورش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سریال نمایش خانگی "زخم کاری" رو می بینیم با حضور جواد عزتی. اصلا اگه این چهره تو این سریال نبود شاید خیلی از مخاطبینش رو از دست میداد و برای فصل دوم پای زخم کاری نمی نشستند! اما تو فصل اولش خانوم مه لقا باقری همسر جواد خان هم حضور داشتند که در این فصل می بینیم تنها یک سکانس اومدن و رفتن. مه لقا باقری از دست هنرمندان به شدت با استعداد و فهمیده در این عرصه شگفت انگیز می باشد که خیلی سالم هست فعالیتش رو داره. اما خب با این فرق که جواد عزتی بیشتر بر روی سینما و نمایش خانگی فوکوس کرده و مه لقا باقری به میزان مساوی تئاتر رو هم در نظر داره و درش اکتیوه.

مه لقا باقری و جواد عزتی هردو کار خود را با ایفای نقش در سریال های تلویزیون شروع کردند اما اونچه که مشخصه توانایی به شدت قابل توجه این دو هنرمند می باشد که هر دو با تلاش خود تونستند به معنای واقعی پله های ترقی رو بالا برن و حالا هم اسم و اعتبار خاصی که دارند کاملا حق و به جاست. آخه میدونید که خیلی از هنرمندان هستند با ارتباط و پارتی بازی و شاید استعدادی که خیلی قابل توجه نیست میان و مستقیم هم میشینن وسط سینما، اما هنرمندانی همچون جواد عزتی و یا مثا خانوم لیندا کیانی برای راه خود تلاش های فراوونی داشته اند.

dc411345-363f-4687-bb7b-a566a496cc78

مه لقا باقری این روزا چیکار میکنه؟ خانوم بازیگر تو تئاتر مشغوله یا کارو گذاشته کنار

اما بگذریم و برسیم به این روزهای مه لقا باقری که خانوم بازیگر رو فعلا در فیلم و سریالی نمی بینیم اما خب این مدلیه که در مراسمات سینمایی و تئاتر بسیار دیده میشه. مه لقا باقری چهره ای کاملا بی حاشیه هستش که در هیچ یک از جنجالات این دوره زمونه اهالی سینما حضور نداره. 

خانوم بازیگر در حالی که همیشه سعی بر این داشته تا دیده بشه، بر این موضوع جنجالی نشدنه هم دقت فراوونی کرده چرا که بازیگران دقیقا قشری هستند که با هر حرکت ممکنه برن زیر ذره بین و هزاران حرف که هم ممکنه راست باشن و هم دروغ. البته که نگاهی بی اندازیم می بینیم که دقیقا جواد عزتی هم به همین شکله و حتی در مراسمات تشییع آتیلا پسیانی و داریوش مهرجویی هم دیده نشد!

512029_327

استایل عروسی مه لقا باقری در این سالن! اینجا کجاست؟

مه لقا باقری هنرمندی با استایل های عجیبه که گفتیم حاشیه نداره اما دیگه از استایل های متفاوتش نمیتونه بگذره و ساده بیاد که مبادا جنجالی نشه. هم جواد خان و هم مه لقا باقری هر دو چهره هایی هستند که از تیپ و سبک ترکیب لباس های جالب خوششون میاد و استفاده می کنند.

خانوم بازیگر خیلی وقتا شده که با این موضوع مورد توجه قرار گرفته و به تازگی نیز تصویری از وی منتشر شد که استایل عروسی طور ایشون در حالی که انگاری تو یه سالن مانند هستند سوژه شد. 

campec.ir_s instagram 2023-10-22-9.58.626 story

علاقه مه لقا باقری تو استایل چیه؟

اشاره ریزی به استایل های متفاوت و خاص مه لقا باقری داشتیم که خب اگه بخوایم ریز بینانه تر ببینیم باید بگیم مه لقا باقری یکی از علاقه مندان به سبک مونوکروم و یا استفاده از یک یا دو رنگ در استایل خود است و چه رنگ هایی بهتر از سیاه و سفید برای استایل رسمی و شیک در یک مراسم رسمی مانند اکران فیلم. مه لقا باقری برای شرکت در مراسم اکران فیلم بزرگراه یک مانتو بلند سفید به تن داشت و برای آیتم های مکمل نیز از رنگ مشکی استفاده کرده بود. یکی از زیبایی ها و جذابیت های این استایل کیف مشکی و کوچکی بود که بر روی دوش این خانم بازیگر به چشم می خورد، این کیف دارای تزئینی بزرگ به شکل سنجاق قفلی بود و همین موضوع جذابیتش را چندین برابر کرده بود.

Untitled

بیوگرافی مه لقا باقری

مه‌لقا باقری زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران است. مه لقا باقری بازیگر سینما، تلویزیون اهل ایران است. وی همسر جواد عزتی است.

مه لقا باقری بلد تر از اونچه که میدونید

مه لقا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از 12 سال است که به صورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد.

369658909_994991645030456_5358871267262555187_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها