|

زیر میز ناهار خوری فرش بندازیم یا نه؟/ اگه جواب درست این سوالو میدونی دست مریزاد داری

در این مقاله در خصوص این که زیر میز ناهار خوری فرش بندازیم یا نه صحبت کردیم تا دکوراسیونتون رو زیباتر از اون چیزی هست جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از آیتم ها تو دکوراسیون خونه هستن که بسیار مهم اند چرا که بدون اون ها انگار چیدمان یه چیزی کم داره و یه جای کار میلنگه پس باید در تلاش برای این باشید که اون آیتم ها رو دبه بهترین شکل ممکن هم انتخاب کنید و هم در دکوراسیون جا بدید که یکی از این وسایل فرش هست که خب در منزل ما ایرانی ها از جایگاه بسیار مهمی برخورداره و این موضوع میتونه هم به دلیل تعداد زیاد اون در خونه و هم به دلیل زیاد تو چشم بودنش باشه مثلا شما میتونید تو خونه کوچکترین سایز فرش مثل فرش برای جلو سینک ظرفشویی رو تا بزرگترین اون مثل فرش برای پذیرایی رو داشته باشید.

ولی نکته ای که در این بین بسیار مهم هست اینه که شما باید در ست کردن فرش با دکوراسیون مهارت بالایی داشته باشید چون بالاخره این وسیله در هر فضایی که قرار بگیره از اون جایی که کف رو پوشش میده باید با سایر وسایل موجود در محیط هارمونی و هماهنگی داشته باشه تا زیبایی فضا به چشم بیاد و خب در صورتی که غیر از این باشه باید منتظر یه نمای بد از دکور باشید. اما از اینا که بگذریم یه سری از وقت ها هست که برای افراد در خصوص داشتن یا نداشتن این آیتم در خونشون سوال پیش میاد مثلا خیلی ها میخوان بدونن که زیر میز ناهار خوری فرش بندازیم یا نه که در این مقاله در جواب به این سوال دیدگاه های مختلف رو بررسی میکنیم تا یکبار برای همیشه به این سوالتون پاسخ داده باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

زیر میز ناهار خوری فرش بندازیم یا نه

دلیل مخالفان انداختن فرش زیر میز ناهار خوری

این روزا خیلی از افراد در یه گوشه از خونشون فضایی رو به ناهار خوری اختصاص دادن که خب این فضا میتونه با توجه به چیدمان کلی خونه و سلیقه ی فرد تزیین بشه و خب قرار دادن وسایل متعدد در این این قسمت از خونه میتونه جنبه های منفی و مثبت زیادی داشته باشه و این وسط یه عده هستن که مخالف استفاده از فرش زیر میز ناهار خوری در این فضا هستن و دلیل اون ها برای این موضوع این هست که بودن فرش زیر این میز میتونه باعث ایجاد اختلال در جابه جا شدن صندلی ها بشه و همچنین به فرش هم آسیب برسونه چرا که رد پایه ی صندلی ها و میز ممکن هست که روی فرش بیفته.

ولی مسئله ی بسیار مهم تر برای این افراد اینه که اون ها میگن با قرار دادن فرش زیر میز ناهار خوری بی برو و برگرد احتمال کثیفی فرش اون هم زود به زود وجود داره و شما باید مدام در پی شستشوی اون باشید و حتی جارو کردن فرش هم سخت خواهد بود پس به همین دلیل این افراد عطایش ر و به لقایش میبخشن و به همین دلیل بیخیال انداختن فرش در این فضا میشن. اما در ادامه بریم نظر موافقان این حرکت رو بدونیم.

زیر میز ناهار خوری فرش بندازیم یا نه

دلیل موافقان انداختن فرش زیر میز ناهار خوری

خب مثل همه ی بحث و جدل ها در مورد انداختن یا ننداختن فرش زیر میز ناهار خوری هم یه سری موافق و مخالف هست که دلیل مخالفان رو گفتیم و حالا بریم سراغ موافق ها؛ این دسته از افراد معتقد هستن که با پوشوندن زمین با فرش شما بافت و گرمی بیشتری به محیط میبخشید و فضا رو خاص تر به نظر میارید. پس داشتن فرش در زیر میز ناهار خوری تو فضاهای سرد توصیه میشه چون در این حالت صبح به صبح که میرید پشت میز بشینید سرمای اول صبح اذیتتون نمیکنه و اگر پاتون رو موقع غذا خوردن روی زمین نرم و گرم بذارید بسیار لذت بخش تر از این هست که روی زمین سرد پا باشه.

مورد دیگه این هست که وجود فرش در اتاق ناهار خوری باعث میشه که پایه های صندلی به کفپوش آسیبی نرسونن و همچنین روی اون لیز نخورن. 

زیر میز ناهار خوری فرش بندازیم یا نه

حالا فرش بندازیم یا نندازیم؟

خب تا به اینجا با معایب و مزایای انداختن یا ننداختن فرش در زیر میز ناهار خوری آشنا شدید و متوجه شدید که خب باید با سبک و سنگین کردن اون ها تصمیم بگیرید که میخواهید این آیتم رو در این بخش از خونتون داشته باشید یا نه ولی خب در صورتی که با داشتن اون موافق هستید باید بگیم که دقت کنید که شکل هندسی فرش با شکل میز یکی باشه و همچنین اندازه ی فرش نسبت به میز بزرگتر باشه.

زیر میز ناهار خوری فرش بندازیم یا نه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها