|

پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ماهی که گذشت / مردم در تیر 1403 خوش سلیقه تر از همیشه

در این مقاله چندتا از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ماهی که گذشت رو بهتون معرفی کردیم تا با سلیقه ی کلی کاربرها آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زندگی ها به سمت و سویی رفته که خیلی از کارها رو میشه آنلاین و تنها با یه گوشی انجام داد مثلا شما میتونید یه قرار آنلاین داشته باشید و فرد مورد نظرتون رو از پشت گوشی ببینید و یا در کلاس هاتون شرکت کنید، خریدهاتون رو بدون نیاز به این که پاتون رو از در خونه بیرون بذارید انجام بدید و همچنین کار کنید و پول دربیارید که خب این موضوع واقعا شگفت انگیزه و خب هر کسی با فکر کردن بهش با خودش میگه که بیست سال پیش کی فکر اینجاشو میکرد که گوشی های هوشمند میتونن این همه قابلیت داشته باشن و مددرسان ما باشن مسلما هیچ کس.

ولی موضوعی که در این بین وجو داره این هست که در صورتی که شما گوشی خودتون رو با اطلاعات کافی خریداری نکنید نه تنها نمیتونه کارهاتون رو راه بندازه بلکه شمارو از کار هم میندازه چون قراره مدام هنگ کنه و خراب بشه که خب این موضوع واقعا آزار دهنده هست پس برای فرار از این موضوع باید یاد بگیرید که در بازار متنوع این روزا شکارچی باشید و با هر بودجه ای که دارید بهترین رو نصیب خودتون کنید چرا که شما لایق اون هستید و خب در این بین هم پیش میاد که یه سری از افراد میخوان در جریان سلیقه ی مردم در خصوص گوشی ها قرار بگیرن و این رو بررسی کنن که کدوم گوشی ها بین مردم پر فروش تره و در نتیجه محبوب تره که به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که چندتا از پر فروش ترین گوشی های شیائومی در ماهی که گذشت رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G 

بریم سر وقت اولین محصولی که در بین پرفروش های شیائومی که یه جورایی بازار رو در دستش گرفته یعنی Redmi Note 13 Pro 4G که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربران رو جلب کنه و به فروش بسیار بالایی دست پیدا کنه. این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی تاخیر در مشاهده ی محتوا در این پنل وجود نخواهد داشت و شما میتونید شاهد اسکرول نرم و روونی از اون باشید.

کمپانی چینی برای این محصول خودش در قسمت پردازنده از یه تراشه ی Mediatek Helio G99 Ultra کمک گرفته که سرعت قابل قبولی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 200 مگاپیکسلی ودوربین سلفی سنسور 169 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپرساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم خوبی از خودش نشون میده.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

گوشی موبایل پوکو C65

بریم سراغ یکی از پوکوها که در بین محصولات این سری در ماه گذشته فروش زیادی داشته و تونسته رضایت خیلی از خریداران رو جلب کنه یعنی پوکو C65 که کمپانی سازنده براش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.74 اینچ استفاده کرده که اندازه ی بزرگی داره. حداکثر میزان روشنایی در این پنل در زیر نور خورشید به 600 میرسه و توان نوسای تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این یعنی شما در مشاهده ی محتواهای مختلف در اون شاهد کمترین میزان تاخیر خواهید بود.

 در بخش پردازنده برای اون یه تراشه ی Mediatek MT6769Z Helio G85 تعبیه شده که قدرت و سرعت خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی داره.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

گوشی موبایل شیائومی Redmi 12 4G 

خب نوبت به آخرین گوشی رسید که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی Redmi 12 4G که در ماه گذشته تونسته رکورد فروش بزنه. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.79 اینچ برخورداه که رزولوشن و کیفیت تصویرش خوبه. حداکثر میران روشنایی در این پنل در برابر نور خورشید به 550 نیت میرسه و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که  این عدد نشون از اسکرول نسبتا روونش داره.

برای پردازنده از یه تراشه ی Mediatek Helio G88 استفاده شده. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 8 مگاپسکسلی داره که روی هم رفته کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها