|

درست کردن مایع ظرفشویی خانگی / سخت ترین لکه ها پیش این ترکیب رو سیاهن بوش هوشتو میبره

در این مقاله درباره ی درست کردن مایع ظرفشویی خانگی صحبت کردیم و یه سری ترفند برای این منظور بهتون معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سر و سامون دادن به کارهای خونه میتونه برای هر کسی که سر و وضع خونه و زندگیش براش مهمه از با اهمیت ترین مسائل باشه چون بالاخره تو خونه ای که کثیف و بی نظم هست خود فرد هم حتی احساس بدی بهش دست میده چه برسه به این که حالا یه مهمون بیاد و اوضاع رو در اون حالت ببینه پس باید همیشه سعی کنید که در تر و تمیز نگه داشتن خونه کوشا باشید و نهایت سعی و تلاشتون رو برای این موضوع به کار بگیرید که خب برای این منظور میتونه از ترفندها استفاده کنید که انجام هر کاری رو برای شما به شیرینی باقلوا میکنن و یه جورایی چراغ راهتون بشمار میان مثلا شما با استفاده از اون ها میتونید یه کار سخت مثل شستن میله و چدن های روی گاز رو برای خودتون به یه کار ایزی پیزی تبدیل کنید.

.یا اصلا در این بین مهم نیست که کاری که میخواهید انجام بدید خیلی سخت باشه برخی از اوقات پیش میاد که انجام یه کار آسون هم حتی براتون دشوار میشه مثلا خیلی ها نمیدونن که ضد عفونی کردن مسواک باید چطور باشه تا میکروب های موجود روی اون به کلی نابود بشن که ما در مقالات قبلیمون در خصوص نحوه ی انجام این کار براتون صحبت کردیم حالا هم در این مقاله میخواهیم یه سری ترفند جدیدتر رو بهتون یاد بدیم که حسابی به کارتون میاد و اون ترفند درست کردن مایع ظرفشویی خونگی هست که شما رو از هر شوینده ی ی دیگه ای بی نیاز میکنه و میتونه سخت ترین و قلدرترین لکه ها رو هم از بین ببره، پس در ادامه برای یادگیری این ترفندها با ما همراه باشید.

درست کردن مایع ظرفشویی

درست کردن مایع ظرفشویی با جوش شیرین

جوش شیرینی رو به علت خواص و ویژگی های منحصر به فردی که داره میشه یکی از بهترین پاک کننده های خونگی بشمار آوورد که میتونه به راحتیه آب خوردن هر لکه رو تار و مار کنه و از این رو شاید براتون جالب باشه که خیلی ها پیشنهاد میکنن برای برق انداختن ظرف ها اونا رو با این ماده بشورید که خب برای این منظور نیاز دارید که یه مایع ظرفشویی با جوش شیرین بسازید که خب برای اون کافیه که مواد زیر رو تهیه و طبق دستور العملی که بهتون میگیم پیش برید، پس با ما همراه باشید.

مواد لازم

  • یه لیوان آب
  • یک چهارم لیوان اسید سیتریک
  • یک چهارم لیوان سدر
  • یک چهارم لیوان جوش شیرین

طرز تهیه

برای تهیه مایع ظرفشویی با جوش شیرین در وهله ی اول یه ظرف مناسب تهیه کنید  بعد آب رو داخل اون بریزید و ظرف رو بذارید روی گاز و بهش حرارت بدید تا اب داخلش بجوشه حالا بهش سدر و اسید سیتریک رو اضافه کنید وم اجازه بدید که مواد به خوبی با هم دیگه ترکیب بشن و بعد اونا رو از روی حرارت بردارید و اجازه بدید که خنک بشن و بعد این که محلول مورد نظر خنک شد جوش شیرین رو بهش اضافه کرده و داخل ظرف مخصوص برای استفاده بریزیدش.

درست کردن مایع ظرفشویی

درست کردن مایع ظرفشویی خونگی با صابون

یه سری از افراد هستن که پوست نازک و حساسی دارن از این رو شاید کار کردن با مایع ظرفشویی جوش شیرین براشون سخت باشه و ایجاد حساسیت کنه از این رو توصیه میکنیم که به سراغ درست کردن مایع ظرفشویی با صابون برن که کمترین آسیب رو به پوست دست وارد میکنه. پس خودتون تو خونه با یه مقدار صابون اون محصولی رو تهیه کنید که روی تمیز کردنش شکی براتون ایجاد نخواهد شد.

مواد لازم

  • یه فنجون آب گرم
  • یک چهارم فنجون صابون رنده شده یا پودر صابون
  • یه قاشق غذاخوری سدر
  • یه قاشق غذاخوری سیکلانت یا جوشنده
  • چند قطره از اسانس گیاهی

فرمول ساخت مایع ظرفشویی با صابون

برا ساختن این مایع ظرفشویی پر قدرت و صد البته خوشبو در وهله ی اول لازمه که صابون رو رنده کنید و بعد اون رو با یه مقدار آب گرم مخلوط کرده و هم بزنید تا به محلول صابونی به دست بیاد. حالا همه ی آب گرمی رو که دارید رو به صابون اضافه کنید و همه ی مواد رو به خوبی با هم مخلوط کنید تا صابون موجود به طور کامل حل بشه. در صورتی هم که میخواهید از اسانس خوشبو استفاده کنید میتونید چند قطره اش رو داخل مخلوط بریزید و خوب همش برنید و در انتهابه ظرف مناسب انتقالش بدید.

درست کردن مایع ظرفشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها