|

تزیین و ژلیش ناخن با لاک سیاه سفید / تعجب میکنی اینهمه طرح با دو رنگ بوده خبر نداشتی

لاک ناخن ها انواع بسیاری دارند اما اینبار رفتین سراغ رنگ سیاه و سفید و طرح هایی که میشه با این دو رنگ جذاب زد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه این روزها مثل دهه هشتاد نیست که طرح های لاک ناخن کاشت بخواد در محندوده یا خاص حرکت کنه و شما کافیه تا به یک ناخن کار حرفه ای مراجعه کنید، تا هرآنچه که دل تنگتون میخواد براتون بزنه. طرح و نقش های لاک ناخن انواع بسیار متنوعی دارند که بسته به سلیقه شما و البته موقعیتی که قراره برید و رنگی پوستی که دارید انتخاب میشه. لاک ناخن ها جهانی از رنگ ها و سبک ها هستند که خب از مینیمال ترین گرفته تا شارپ و شلوغ ترینشون، هر کدوم جذابیت خاص خود را دارند. در این مطلب میخوایم بریم سراغ اون دست از لاک و طرح هایی که به شکل سیاه و سفید هستند. این سبک میتونه برای استایل های روزمره و مهمانی و سرکار و هر جای دیگر ایده ای عالی باشه. 

REFHJK

طراحی لاک سیاه و سفید شکیل ترین مدل

در واقع این مدل از لاک ناخن با ترکیب دو رنگ کلاسیک و شیک سفید و مشکی طراحی میشه که همین دو رنگ پایه و جذاب میتونن خیلی راحت استایل شما رو زیباتر کنند و به هر سبک ظاهری هم بیان و ست بشن. اغلب طراحی ها با رنگ سفید و مشکی با جزئیات ریز و دقیقی انجام میشن که به شکل حرفه ای طراحی شدن و نمایی شیک و شکیل میسازند. طرح و فرم لاک های سیاه و سفید باعث میشن تا هر کسی بتونه متناسب با نیاز و سلیقه ای ک داره بهترین انتخاب رو داشته باشه.

EWGRRE

YUFYF

با لاک سیاه و سفید ناخنات رو فرنچ کن

درسته که تنها دو رنگ داریم، اما شما می تونید با همین دو رنگ ده ها مدل خلق کنید و زیبایی دستانتون رو چند برابر سازید. یکی از جذاب ترین مدل ها ایده فرنچ ناخن هستش که خب در اینجا میتونید هم به شکل لاک مشکی نوک باشه طراحی رو انجام بدید و هم اینکه برعکسش رو انتخاب کنید و لاک سفید رو بیارید در بخش نوک ناخن و باقیش رو مشکی بزنید. فرنچ یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای لاک ناخن سفید مشکی هستش که میتونه مناسب هر سن سالی هم باشه. 

YJFRTDTSR

خال خالی ایده جذاب لاک سیاه و سفید

سبک خال خالی یکی از پرطرفدار ترین طرح ها برای این دو رنگ در لاک به حساب میاد که میتونه برای بانوان جوان بسیار جذاب و دلبرانه نشون داده بشه. البته که همه ناخن ها رو خال خالی کردن چندان مدرن و خوب نیست، و شما میتونید از یک تا سه انگشت خود را برای این کار انتخاب کنید.

JFJHVJ

طراحی با خطوط و اشکال هندسی

طراحی های موب شکل با نقش و نگار های خطوط و اشکال هندسی نیز از دیگر پیشنهادات منحصر به فرد برای رنگ لاک سیاه و سفید می باشند که میتونن خوجی های بسیار جذابی برای لاک ناخن ارائه بدن. لاک های سیاه و سفید دو رنگ بولد و واضح هستند که در کنار تضاد و مکمل درجه یکی خواهند شد. از اشکال و خطوط غافل نشید که ضرر کرده اید.

RGRTGJKL

WEURUW

با نگین و لاک سفید مشکی مات طراحی خوشگل بزن

نگین ها همیشه راه نجات لاک هایی بوده اند که سادگی درشون موج میزنه. زیبایی و شیک بودن نگین بر روی لاک ناخن میتونه ایده ای شگفت انگیز باشه در حالی که شما باکلاس هم دیده میشید. در اینجا نیز استفاده از نگین برای لاک سفید و مشکی که طراحی ساده تری دارد، پیشنهادی بی نظیر خواهد بود که همراه لاک مات این زیبایی چند برابر نیز خواهد شد. یادتون نره که از لاک مات غافل نشید چرا که ظاهری کاملا متفاوت از لاک براق براتون میسازه. 

EFIER

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها