|

بهترین جا برای نصب ساعت دیواری / یه نگاه بهش کن به دلایل مختلف میگم جای الانش اشتباهه

در این مقاله در خصوص بهترین جا برای نصب ساعت دیواری صحبت کردیم و یه سری مکان های مناسب برای این منظور رو بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد هستن که براشون داشتن دکوراسیون خوب از نون شب هم حتی واجب تره چرا که بالاخره در صورتی که دکوراسیون خونه ی شما زیبا و درست و حسابی باشه چهار نفر که میان خونتون از سلیقه ی خوبتون تعریف و تمجید میکنن و این روی حال خوبتون تاثیر میذاره و همچنین تنها مسئله این نیست در اصل یه دکوراسیون خوب میتونه احساس بهتری نسبت به خونتون در شما ایجاد کنه طوری که یه جورایی لحظه شماری کنید برای این که زودتر برسید به خونه و لحظاتتون رو در اون سپری کنید در حالی که یه دکور بد کاملا برعکس این موضوع عمل میکنه و شما رو یه جورایی از خونه فراری میده طوری که خونه براتون حکم خوابگاه رو پیدا میکنه که مسلما کسی این موضوع رو دوست نداشته باشه.

پس برای داشتن یه دکوراسیون امروزی و شیک باید تلاش کنید که خب در این بین یه عده میرن به سراغ مطالعه در خصوص اصول و قواعد اولیه چیدمان و تفاوت سبک های اون تا بالاخره با کنار هم گذاشتن اطلاعاتی که به دست آووردن یه دکور شیک و پیک خلق کنن و یه عده هم تنها و تنها به استفاده از سلیقشون در دکور بسنده میکنن و خب این موضوع رو با تکیه بر سلیقه پیش میبرن که خب باید بگیم نباید در این موضوع تک بعدی عمل کنید چون هم آگاهی و هم سلیقه در کنار هم لازمه تا یه نتیجه ی بینظیر خلق بشه پس در هر دو جهت سعی در پیشرفت داشته باشید حالا ما هم در این مقاله برای این که آگاهیه شما رو برای داشتن چیدمان بهتر بالا ببریم میخواهیم در خصوص بهترین جا برای نصب ساعت دیواری در خونه براتون صحبت کنیم که برای رسیدن به یه دیزاین زیبا به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین جا برای نصب ساعت دیواری

نصب ساعت دیواری در پذیرایی

ساعت دیواری در پذیرایی میتونه نقطه ی کانونی بسازه و چشم هر بیننده ای رو به سمت خوش حرکت بده پس بهتره که از شلوغ کردن اطراف اون پرهیز کنید تا ذهن مخاطب خسته نشه. پس با این حساب باید سعی کنید که برای دسترسی راحت تر و سریع تر به ساعت دیواری اون رو در بخشی از خونه قرار بدید که از همه طرف بهش دید داشته باشید مثلا یکی از بهترین گزینه ها میتونه بالای کاناپه و روی دیوار پشتیه اون باشه البته در صورتی که مایل نیستید که برای دیدن ساعت در حالت نشسته برگردید و پشت سر خودتون رو نگاه کنید میتونید بالای کنسول و یا یه قفسه اون رو نصب کنید.

تنها موردی که در این بین باید توجه ویژه بهش داشته باشید اینه که شما نباید به هیچ وجه ساعت رو بالای تلویزیون نصب کنید چون در این حالت خودتون هم حتی گیج میشید چون وقتی در حال تماشای تلویزیون هستید ساعت مدام قراره حواسون رو پرت کنه پس در صورتی که الان هم در این قسمت نصبش کردید سریع فکری به حال عوض کردن جاش کنید.

بهترین جا برای نصب ساعت دیواری

بهترین جا برای نصب ساعت دیواری در اتاق خواب

وجود ساعت دیواری در بخش های مختلف خونه علاوه بر این که میتونه توی مدیریت زمان بهتون کمک کنه میتونه یه جورایی به زیبایی فضا هم اضافه کنه چون بالاخره این آیتم یه اکسسوری در وسایل خونه بشمار میاد که با نصبش روی دیوار میتونید توجه ها رو به سمتش جلب کنید پس با این حساب نصب یه ساعت دیواری در اتاق هم یه جورایی از واجبات بشمار میره البته که اگر نمیخواهید موقع استراحت مدام چشمتون بهش بیفته و وقتایی که بیخوابی میزنه به سرتون و خوابتون نمیبره دیدن ساعت هم بهتون استرس بیشتری وارد کنه توصیه میکنیم که اون رو بالای تخت نصب کنید.

برای این هم که تیک تاکش اذیتتون نکنه بهتره که از اون دسته از ساعت ها که موتور آرام گرد دارن استفاده کنید.

بهترین جا برای نصب ساعت دیواری

نکات تکمیلی در مورد نصب ساعت دیواری

دقت کنید که باید ساعت رو روی دیواری نصب کنید که از همه ی بخش ها قابل دید باشه.

باید ساعت رو در ارتفاع مناسبی نصب کنید چرا که نصب اون در ارتفاع بالاتر میتونه چشم و گردن رو برای نگاه کردن بهش اذیت کنه.

اون دیوارهایی که تاریک هستن و یا قسمت هایی از خونه که نور کافی ندارن برای نصب ساعت دیواری مناسب نیستن.

به اندازه ی ساعت و فضا دقت کنید چرا که باید تناسب داشته باشن مثلا یهو یه ساعت بزرگ رو در یه فضای فسقلی و کوچک نصب نکنید چون نمای خوبی نداره.

بهترین جا برای نصب ساعت دیواری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها