|

معرفی اکسسوری های جذاب کابینت / با هزینه کم آشپزخونه رو لاکچری و منظم کن

اکسسوری های کابینت ابزارهای کاربردی برای چند برابر کردن فضا و فراهم کردن دسترسی بهتر به وسایل آشپزخونه هستن که توی این مطلب معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشپزخونه قلب خونه ست و خیلی مهمه اونجا رو چجوری سامون بدی. تمیز کردن کابینت ها، اجاق گاز، تمیز کردن و چیدمان یخچال، برق انداختن سینک و هزار تا کار کوچیک و بزرگ دیگه ست که این مکان مهم توی خونه رو دلنشین و گرم میکنه. اگه خانم خونه باشی می دونی که چقدر مهمه آشپزخونه نظم داشته باشه و میشه گفت کسی که آشپزخونه منظم و تمیزی داشته باشه بقیه خونه ش هم تمیز و مرتبه!

حالا چجوری آشپزخونه رو نظم بدی؟ پیشرفت تکنولوژی امکانی رو فراهم آورده تا بتونی از فضاهایی که داری نهایت استفاده رو ببری و محیطی منظم و زیبا برای خودت فراهم کنی تا بهترین دسترسی رو به وسایلت داشته باشی. اکسسوری های کابینت یک دسته از ابزارهای کاربردی برای چند برابر کردن فضا و فراهم کردن دسترسی بهتر به وسایل و ظروف آشپزخونه هستن که توی این مطلب معرفی شون می کنیم. تا با توجه به بودجه و نیازتون اونها رو تهیه کنید. تا پایان همراه ما باشید.

accesory-kabinet-7

مهم ترین اکسسوری های کابینت

همونطور که گفتیم اکسسوری های کابینت ابزاری هستن که داخل کابینت ها نصب میشن و به وسایل نظم خوبی میدن، استفاده از تمامی فضاها رو فراهم کرده و ضمنا دسترسی راحتی برای همه نقاط کابینت ایجاد میکنن.

اکسسوری سبد سوپری، اکسسوری کشویی، اکسسوری مجیک کرنر (کابینت کنج)، اکسسوری مخصوص قابلمه، اکسسوری آویز و اکسسوری مخصوص ظرف های شکستنی و سطل ریلی و چرخشی، از جمله انواع اکسسوری های کابینتی هستن که شما می تونید با توجه به نیازی که دارید و شکل طراحی کابینت هاتون از اونها بهره بگیرید.

accesory-kabinet-8

اکسسوری سبد سوپری

اکسسوری سبد سوپری، یک فضای منظم و عالی برای مواد غذایی فاسد نشدنی فراهم میکنن. این اکسسوری رو به صورت ریلی روی کابینت های طبقه پایین و به صورت کمدهای ایستاده نصب میکنن که انباری کوچیکی رو برای ساماندهی مواد غذایی مثل حبوبات، ماکارونی، کنسروها، سس ها و... به وجود میاره.

accesory-kabinet-9

اکسسوری کشویی

شما هم توی آشپزخونه کشوهایی دارید که بیشتر اوقات، نامنظم و به هم ریخته هستن؟ نگران نباشید! اکسسوری های کشویی این امکان رو به شما میدن تا از فضای کشوها برای ساماندهی قاشق و چنگال، شیشه های ادویه، ابزار آشپزی و... به بهترین شکل استفاد کنید.

accesory-kabinet-2

اکسسوری کابینت کنج

قبول دارید پیش از این کابینت های کنج فضاهای پرت زیادی ایجاد میکردن که تقریبا غیر قابل استفاده بودن؟ اما امروزه با اکسسوری هایی که برای کنج ها طراحی شده میشه از تمام فضای کابینت ها استفاده کرد.

accesory-kabinet-5

این اکسسوری ها با باز شدن در کابینت به بیرون میان و شما به راحتی به تمام وسایل داخل اونها دسترسی پیدا می کنید.

accesory-kabinet-1

اکسسوری مخصوص قابلمه

چیدمان درست قابلمه ها در کابینت ها همیشه دردسرساز بوده اما اکسسوری های مخصوص این کار، باعث شده تا کابینت ها نظم خوبی بگیرن. اکسسوری های ریلی مخصوص قابلمه ها وجود دارن که از داخل کابینت به بیرون میان و دسترسی شما رو به قابلمه ها راحت می کنن. این اکسسوری ها، فضای مخصوص درهای قابلمه هم دارن که بسیار به درد میخوره و به کابینت ها نظم میده.

accesory-kabinet-6

اکسسوری آویز

شکل مدرن چیدمان، امکان آویز کردن برخی وسایل مثل قابلمه ها، سبدها، کفگیر و ملاقه ها و... رو فراهم کرده و فضایی دلنشین و صمیمی رو به وجود میاره. برای این کار هم اکسسوری های جذاب و متنوعی وجود داره که می تونید بنا به نیاز و سلیقه خودتون بهترین نوع رو انتخاب و خریداری کنید.

accesory-kabinet-3

علاوه بر اینها که پرکاربردترین اکسسوری های کابینتی محسوب میشن، اکسسوری های دیگه ای هم وجود دارن که مخصوص ظرف های شکستنی، مواد شوینده، سطل زباله و... هستن و راحتی و آسایش خوبی رو در مقایسه با گذشته فراهم کردن.

accesory-kabinet-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها