|

معرفی اکسسوری های کابینت / خیلی راحت آشپزخونه رو نظم بده و لذتش رو ببر!

در این مقاله شما رو با اکسسوری های کاربردی کابینت آشنا میکنیم که اگر در حال سفارش کابینت هستید، ایده بگیرید و بهترین انتخاب رو داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هم از اون دسته خانوم های خونه داری که به چیدمان و منظم بودن خونه ت اهمیت میدی؟ اینکه آشپزخونه مرتب و تمیز باشه، کابینت ها درست چیده شده باشن، اجاق گاز، لباسشویی، یخچال و... برق بزنن از تمیزی و... هرچند که شاید امکان نداشته باشه تا همه چیز همیشه تمیز و مرتب باشه ولی میشه از راهکارها و ابزاری استفاده کرد که این کار رو برامون راحت تر کنه.

با پیشرفت تکنولوژی و تولید محصولات متنوع، اکسسوری های جذاب و کاربردی برای کابینت ها طراحی و تولید شده که استفاده از تمام فضای آشپزخونه و کابینت ها رو بهینه کرده. توی این مقاله قصد داریم شما رو با اکسسوری های کاربردی کابینت آشنا کنیم که اگر در حال سفارش کابینت جدید هستید، ایده بگیرید و بر اساس نیازتون، بهترین انتخاب رو داشته باشید. تا پایان همراه ما باشید.

accessories-for-Cabinets5

انواع اکسسوری های کابینت

اکسسوری های کابینت، لوازم جانبی هستن که داخل کابینت نصب میشن تا دسترسی ما رو به ابزار و وسایل آشپزخونه و نظم رو به بهترین شکل ایجاد کنن.

انواع زیادی از اکسسوری های کابینت در بازار وجود داره که ما می تونیم با توجه به فضای آشپزخونه و نوع طراحی کابینت ها از اون ها بهره ببریم.

اکسسوری سبد سوپری، اکسسوری مجیک کرنر (کابینت کنج)، اکسسوری کشویی، اکسسوری آویز، اکسسوری مخصوص قابلمه و اکسسوری مخصوص ظرف های شکستنی و سطل ریلی و چرخشی، از جمله انواع اکسسوری های کابینتی هستن.

accessories-for-Cabinets2

اکسسوری سبد سوپری

اکسسوری سبد سوپری، یک فضای منظم و عالی برای مواد غذایی فاسد نشدنی فراهم میکنن. این اکسسوری رو به صورت ریلی روی کابینت ها طبقه پایین و به صورت کمدهای ایستاده وجود دارن که انباری کوچیکی رو برای ساماندهی مواد غذایی مثل حبوبات، ماکارونی، کنسروها، سس ها و... فراهم می کنن.

accessories-for-Cabinets4

اکسسوری مجیک کرنر (کابینت کنج)

در گذشته کابینت های کنج مورد بی توجهی قرار میگرفتن و به خاطر دسترسی سخت به اونها، کمتر استفاده میشدن. اما امروزه با اکسسوری هایی که برای کنج ها طراحی شده میشه از تمام فضای کابینت ها استفاده کرد.

این اکسسوری ها با باز شدن در کابینت به بیرون میان و شما به راحتی به تمام وسایل داخل اونها دسترسی پیدا می کنید.

accessories-for-Cabinets3

اکسسوری کشویی

معمولا تعدادی کشو در همه آشپزخونه ها وجود داره که بیشتر اوقات، نامنظم و به هم ریخته هستن. اکسسوری های کشویی این امکان رو به شما میده تا از فضای کشوها برای ساماندهی شیشه های متعدد ادویه، قاشق و چنگال، ابزار آشپزی و... به بهترین شکل استفاد کنید.

accessories-for-Cabinets6

اکسسوری آویز

شکل مدرن چیدمان، امکان آویز کردن برخی وسایل مثل قابلمه ها، سبدها، کفگیر و ملاقه ها و... رو فراهم کرده و فضایی دلنشین و صمیمی رو به وجود میاره. برای این کار هم اکسسوری های جذاب و متنوعی وجود داره که می تونید بنا به نیاز و سلیقه خودتون بهترین نوع رو انتخاب و خریداری کنید.

accessories-for-Cabinets9

accessories-for-Cabinets10

اکسسوری ریلی مخصوص قابلمه

چیدمان درست قابلمه ها در کابینت ها همیشه دردسرساز بوده اما اکسسوری های مخصوص این کار، باعث شده تا کابینت ها سامان خوبی بگیرن. اکسسوری های ریلی مخصوص قابلمه ها وجود دارن که از داخل کابینت به بیرون میان و دسترسی شما رو به قابلمه ها راحت می کنن. ضمن اینکه نیازی نیست تا برای برداشتن یک قابلمه، بقیه قابلمه ها رو بیرون بیارید.

این اکسسوری ها، فضای مخصوص درهای قابلمه هم دارن که بسیار به درد میخوره و به کابینت ها نظم میده.

accessories-for-Cabinets1

علاوه بر اینها که مهم ترین اکسسوری های کابینتی محسوب میشن، اکسسوری هایی نیز مخصوص ظرف های شکستنی و همینطور اکسسوری سطل زباله به صورت ریلی و چرخشی هم وجود داره که بسیار کاربردیه.

accessories-for-Cabinets8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی