|

از بین بردن دائمیه موهای زائد با روغن مورچه / نگو مورچه چیه کله پاچش چی باشه لیزر پَر

در این مقاله درباره ی از بین بردن موهای زائد با روغن بچه صحبت کردیم و این اقدام رو از زوایای مختلف بررسی کردیم که میتونه براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی در هر دوره ای استانداردهای خودش رو داشته و شاید حتی از یه فرهنگ به فرهنگ دیگه متفاوت باشه مثلا تو کشور کره افراد بالای پنجاه کیلو چاق بشمار میان در حالی که تو خیلی از جاهای دنیا اینجور نیست پس لاغریه خیلی زیاد توی کره یه جور استاندارد زیبایی بشمار میاد ولی خب یه سری چیزها هستن که در هر فرهنگی زیبایی محسوب میشن مثلا همین کره ای ها پوستاشون بی نهایت عالیه و خیلی ها به دنبال راز داشتن پوست صاف و روشن مثل کره ای ها هستن چون پوست این مدلی در تمام دینا ستایش میشه و هر کسی برای داشتنش سر و دست میشکنه.

یا یکی دیگه از چیزهایی که زیبایی بشما میره داشتن موهای سالم و براق هست به همین خاطر شما در دنیا یه عالمه برند از بهترین ماسک های مو رو میبینید که هیچ وقت بازارشون کساد نمیشه. ولی از همه ی اینا بگذریم موضوعی که وجود داره این هست که از زیبایی مهم تر مسئله بهداشت در این بین مطرح میشه یعنی شما در صورتی که فیس خوشگلی داشته باشید ولی به بهداشت دهان و دندونتون نرسید مسلما به نظر زیبا نخواهید اومد و یا در این بین در صورتی که موهای زائد رو حذف نکنید ممکن هست که دچار مریضی بشید پس قبل از هر چیزی این موضوع رو در نظر بگیرید. حالا ما هم در همین راستا و برای رعایت هر چه بهتر بهداشت میخواهیم در این مقاله در خصوص معجزه ی روغن مورچه در زمینه ی حذف موهای زائد صحبت کنیم که میتونه شما رو از کرم های موبر سفید کننده، لیزر و اپیلاسیون و هر روش دیگه ای برای از بین موهای زائد راحت کنه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن موهای زائد با روغن بچه

روغن مورچه اصلا چی هست؟

روغن مورچه در اصل عصاره ی تقطیر شده ی هزاران مورچه و همچنین تخم مورچه هست که با اسم علمی متانوئیک اسید و یا فرمیک اسید شناخته میشه و بهش جوهر مورچه هم میگن. این روغن در واقع یه مایع قهوه ای و قرمز رنگ و بی بو هست که به روش تقطیر تخریبی یعنی تقطیر مواد در غیاب هوا و با حرارت بالا به دست میاد. از منظر شیمیایی روغن مورچه از فوران کربالتیدید به اسم فورفورال به وجود میاد که انواع مختلفی ازش استخراج میشه. در کل این ترکیبات رو میشه مواد اولیه برای تولید روغن بچه بشمار آوورد البته که ازشون برای تولید خیلی از لوازم آرایشی و بهداشتی، عطرها، مواد شوینده خانگی و... هم استفاده میشه.

از بین بردن موهای زائد با روغن بچه

تاثیر روغن مورچه در زمینه ی حذف موهای زائد

روغن مورچه فواید مختلفی داره که یکی از شناخته شده ترین اون ها رفع موهای زائد بدن هست که خب این موضوع به دلیل وجود پروتئین بالا در این روغن هست که سبب کند شدن رشد موهای بدن میشه و در صورت استفاده ی منظم اون شما شاهد کاهش موهای زائد بدنتون خواهید بود. برای این منظور و رسیدن به این هدف هم کافیه که این روغن رو به مدت پنج تا شش روز و در سه نوبت روی پوستتون ماساژ بدید تا بعد از این مدت معجزه ی اون رو با چشم های خودتون ببینید.

این رو هم اضافه کنیم که شما باید قبل از مصرف این روغن برای حذف موهای زائد پوستتون رو تمیز کنید که برای این منظور بهترین کار استحمام هست تا پوستتون تمیزه تمیز باشه. بعد از مصرف هم تنها اجازه دارید که این روغن رو به مدت ده دقیقه روی پوستتون قرار بدید نه بیشتر.

از بین بردن موهای زائد با روغن بچه

عوارض مصرف روغن مورچه

دقت کنید که روغن مورچه خوراکی نیست و تنها باید به شکل موضعی مصرف بشه.

در صورتی که از این روغن برای زمان طولانی استفاده کنید ممکن هست باعث آلرژی، التهاب پوست و همچنین جوش روی پوست بشید.

این روغن میتونه سبب ایجاد موهای زیر پوستی هم بشه چون منافذ رو میبنده و از این طریق مانع رشد طبیعیه مو میشه.

دقت کنید که استعمال این روغن برای زنان باردار و شیرده و همچتین نوزادان توصیه نمیشه چون موجب آلرژی و میشه و عوارض پوستی داره.

نباید از این روغن روی پوست های حساس و آسیب دیده و همچنین دور چشم استفاده بشه.

نکته ی دیگه ای که باید حتما بهش توجه کنید اینه که استفاده از این روغن و یا هر روغن دیگه ای که باعث جلوگیری از رشد موهای زائد میشه باید در مقادیر کم و همچنین مدت کوتاه باشه چون این ماده دارای فورفورال هست که در صورت مصرف بیش از اندازه برای بدن میتونه خطرناک باشه.

از بین بردن موهای زائد با روغن بچه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها