|

چطور رنگ فرش مناسب خونمونو انتخاب کنیم؟ / ساده اس اما دکورو زیر و زبر میکنه شیک و پیک

در این مقاله در خصوص جواب این سوال که چطور رنگ فرش مناسب خونمونو انتخاب کنیم صحبت کردیم تا با وجود نکات ذکر شده یه دکور خوب بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برای رسیدن به یه دکوراسیون خوب راه خیلی هموارتر هست چرا که بالاخره تقریبا همه دسترسیه راحتی به اینترنت دارن و خب در این بستر میتونن نکات زیادی رو در مورد دکوراسیون یاد بگیرن و با پیاده سازیه اون ها در فضای خونشون به اون چیدمان و دکوری که مدنظرشون هست دست پیدا کنن که مثلا در صورتی که براتون سوال پیش بیاد که چیدمان فرش به سبک امروزی چطور هست میتونید با یه سرچ ساده به جواب این سوال برسید و بعد با توجه به اون خونه رو دیزاین کرده و این آیتم رو در منزل به زیبایی جا بدید تا تمام توجه ها رو به خودش جلب کنه و به قولی نقطه ی کانونی بشه.

اسم فرش رو بردیم و خب مسلما میدونید که در این مقاله میخواهیم در خصوص این آیتم باهاتون صحبت کنیم ولی خب شاید براتون سوال باشه که چرا؟ خب در جواب باید بگیم که این وسیله بسیار بزرگ هست در خونه و بالاخره تو دیده و تعداد زیادی هم داره از فرش جلو سینک ظرفشویی بگیر تا فرش برای راهرو و... که خب لازمه اونا رو با سایر المان های موجود در دکور ست کنید به همین دلیل واجبه که در خصوص اون اطلاعات داشته باشید تا با استفاده از اون بهترین هارمونی رو در دکورتون ایجاد کنید به همین دلیل برای خیلی ها سواله  که چطور رنگ فرش مناسب خونمون رو انتخاب کنیم که در این مقاله به این موضوع پرداختیم، پس در صورتی که شما هم این سوال رو دارید و به دنبال جوابش هستید در ادامه با ما همراه باشید.

چطور رنگ فرش مناسب خونمونو انتخاب کنیم

ست کردن رنگ دیوار با فرش

توی دکوراسیون و بقیه ی شاخه های طراحی یه قانون مهم و طلایی برای ترکیب کردن رنگ ها وجود داره که به این قانون ۶۰:۳۰:‍۱۰ میگن که به ترتیب میزان استفاده کردن از رنگ اصلی، رنگ ثانویه و رنگ مکمل رو رو توی دکوراسیون بیان میکنه و با توجه به این قانون باید رنگ دیوارها و فرش تو خونه به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته بشه چو.ن میتونه درصد زیادی از فضا رو پوشش بده به عنوان مثال در صورتی که اگر دیوارهای اتاقتون سفید هست میتونید از رنگ های بسیار روشن برای فرش استفاده کنید تا اینطوری هم فضای خونتون رو بزرگتر و نورانی نشون بدید.

چطور رنگ فرش مناسب خونمونو انتخاب کنیم

ست کردن رنگ فرش با مبل

گفتیم که به طور معمول رنگ دیوارها و فرش از طیف یکسانی انتخاب میشه و بسیاری از متخصصان دکوراسیون معتقد هستن که رنگ فرش و مبل باید از هم متفاوت باشه و در صورتی که اگر این دو تا رنگ رو یکسان انتخاب کنید ممکن هست فرش و مبل توی دکوراسیون گم بشن و به چشم نیان که خب مسلما کسی این رو نمیخواد. ما در مقالات قبیلمون در این خصوص صحبت کردیم ولی باز هم میتونید برای ست کردن اون ها از نظر رنگ از قانون ۶۰:۳۰:۱۰ استفاده کنید که در این بین رنگ فرش رنگ اصلی بشمار میره و رنگ مبل جزء سی درصد هست و رنگ ثانویه بشمار میره که شما میتونید از بین رنگ های خنثی مثل طیف سفید و مشکی انتخابش کنید.

چطور رنگ فرش مناسب خونمونو انتخاب کنیم

رنگ های مد سال رو برای فرش انتخاب کنید

خیلی ها دوست دارن که در زمینه های مختلف مد رو دنبال کنن و با اون همسو باشن حالا میخواد در مورد استایل باشه و یا در مورد دکوراسیون که گاهی اوقات همسو بودن با مد میتونه گرون باشه چرا که اغلب چیزهایی که ترند میشن از قیمت بالایی برخوردار هستن و خب باید این موضوع رو در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید آیتم های روی مد کنید.

مثلا در مورد فرش هر سال یه رنگ رو به عنوان مد سال انتخاب میکنن که این رنگ ها به طور معمول یکسال در بازار و بین مردم طرفدار دارن و خب در صورتی که براتون رو مد بودن مهم هست میتونید به سراغ اون ها برید ولی موضوعی که وجود داره این هست که باید ببینید که آیا رنگ انتخابی شما با سبک دکور و وسایلی که در اون دارید میاد یا نه و همچنین در این زمینه بهتره که یه رنگی رو که به نظرتون قراره همیشگی رو مد باشه رو انتخاب کنید مثلا یکی از رنگ های این مدلی طوسی هست که الان چند سالی میشه مد شده و شما میتونید با خیال راحت به سراغ اون برید.

چطور رنگ فرش مناسب خونمونو انتخاب کنیم

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها