|

چطور با چیدمان فرش متراژ خونه رو بزرگ تر کنیم / یه ذره اینور اونورش کنی خونت قصر میشه

در این مقاله در خصوص این سوال که چطور با چیدمان فرش متراژ خونه رو بزرگتر کنیم صحبت کردیم و یه سری راهکارها برای این منظور بهتون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برای داشتن یه دکوراسیون شیک و اصولی شما باید زحمت بکشید و رسیدن به این هدف تنها و تنها با تکیه بر سلیقه میسر نمیشه و حتما تلاش شما رو در این زمینه میخواد مثلا شما باید در زمینه ی اون مطالعه داشته باشید و یه بیسی از این اصول رو بدونید تا بتونید با تکیه بر اون ها و پیاده سازیشون در نهایت یه دکور فوق العاده بسازید مثلا در مورد فرش اصول ست کردن فرش با دکوارسیون رو بدونید چون مهم هست که این آیتم با سایر المان های موجود در فضا ست باشه و هارمونی داشته باشه تا اون انسجامی که باید از دکور دریافت شه به هر فردی که دکوراسیون شما رو میبینه منتقل بشه.

اما صحبت از فرش شد، خب شما میدونید که ما در این مقاله ی خودمون قصد داریم که در خصوص فرش براتون صحبت کنیم چرا که یکی از وسیله های اصلی برای زندگی در هر خونه ای بشمار میره و تعدادش هم در خونه های ما ایرانی بسیار زیاده به همین دلیل شما باید سعی کنید که اون رو به بهترین شکل ممکن انتخاب کرده و بچینید مثلا در صورتی که میخواهید یکی جدیدشو بخرید به فرشای جدید و مدرن توجه کنید و بدونید که چیا مد شده و اومده روی بورس تا به سراغ انتخاب از بین اون ها برید و منزلتون رو امروزی و مدرن جلوه بدید. اما در این بین یه موضوعی که در خصوص فرش وجود داره و بسیار برای افراد حائز اهمیت هست بزرگ نشون دادن خونه با فرش هست که خب شاید در صورتی که زیاد در این مورد اطلاعات نداشته باشید خیال کنید که یه حرف چرت هست در حالی که این موضوع کاملا شدنی و واقعی هست و شما میتونید تنها با چیدمان و یه مقدار اینور اونور  کردن فرش فضای خونه رو دلبازتر نشون بدید، پس در صورتی که مایل هستید این کار رو انجام بدید، در ادامه با ما همراه باشید.

بزرگ نشون دادن خونه با فرش

همه جای خونه رو با فرش نپوشونید

یه سری اصول و قواعد در دکوراسیون هست که شاید قدیما روی مد بوده و استفاده میشده ولی خب در حال حاضر منسوخ شده و به کارگیری اون ها در دکوراسیون توصیه نمیشه مثلا قبلا خیلی از افراد کف خونشون رو به طور کامل با فرش میپوشوندن در حالی که این روزا توصیه نمیشه که به سراغ اون برید چرا که شما در صورتی که میخواهید فضای داخلی خونه رو بزرگتر نشون بدید می بایست از فرش کردن کل خونه خودداری کنید و به جای این موضوع برای اون قسمت هایی که خالی هست کفپوش مناسب مثل پارکت یا سرامیک و هر چیز دیگه ای قرار بدید تا علاوه بر این که زیبایی فضا رو بیشتر میکنید متراژ اون رو هم بیشتر نشون بدید. شما همچنین میتوانید از فرش های کوچک تر از فضا هم برای این منظور استفاده کنید.

بزرگ نشون دادن خونه با فرش

پایه ی مبل رو روی فرش قرار ندید

یه نکته ی دیگه ای ک باید در خصوص بزرگتر نشون دادن خونه با فرش بهش توجه کنید این هست که چیدمان مبلمانتون می بایست به شکلی باشه که فاصله ی استاندارد در اون ها رعایت شده باشه به همین دلیل باید وقتی که فرش رو خریداری میکنید به متراژ اون توجه کنید که در حدی باشه که پایه ی مبل ها روی زمین قرار بگیره چون در غیر این صورت چیدمانشون از حالت استاندارد خارج میشه و خب به هم نزدیک شده و تو دل هم میرن و اینطوری فضا خیلی کوچک تر و صد البته خفه تر دیده میشه. البته که شما میتونید دو پایه ی جلویی مبلمان رو برای جلوگیری از لیز خوردن فرش روی فرش قرار بدید تا اینطوری وقتی که خودتون هم رو مبل میشینید پاتون روی زمین خشک قرار نگیره ولی دقت کنید که تنها پایه های جلویی باید روی فرش باشن نه همه ی پایه ها.

بزرگ نشون دادن خونه با فرش

توی اتاق خواب فرش رو از تخت فاصله بدید

خونه ای که متراژ کوچکی داره در کل اتاق خوابش هم کوچک خواهد بود به همین دلیل شما باید به فکر بزرگ نشون دادن اون هم باشید که خب در این صور ت باید بگیم اگر تو اتاق خواب از تخت استفاده میکنید نباید به هیچ وجه فرش رو زیر تخت قرار بدید چون اینجوری هم زیبایی فرش دیده نمیشه و هم ممکن هست که فرش در اثر وزن تخت بشکنه و خابش عوض شه. پس سعی کنید که برای بزرگ نشون دادن یه اتاق با فرش از یه فرش تزیینی و کوچک استفاده کنید و اون رو با فاصله ی سی سانتیمتری از تخت پهن کنید.

بزرگ نشون دادن خونه با فرش

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها