|

لباسایی که هر خانومی باید داشته باشه / اگه اینا تو کمدت نیس متاسفانه خوشتیپ نیستی

در این مقاله در خصوص لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشه صحبت کردیم و چندتا از آیتم های کاربردی رو بهتون معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا از کوچک و بزرگ همه دوست دارن که استایل خوب داشته باشن چون شما خیلی از جاها با استایلتون قضاوت میشید و این یه واقعیت انکار ناپذیر هست مثلا در صورتی که برای مصاحبه ی کاری لباس مناسب مصاحبه ی کاری نپوشید و به جاش به عنوان مثال به سراغ یه شلوار زاپ دار نامناسب برید باید منتظر این باشید که کار موردنظرتون رو از دست بدید چون هر لباسی برای موقعیت مختلفی استفاده میشه مثلا برای عروسی کسی با فرم اداری نمیره و خب برا خیابون هم کسی با استایل مجلسی و عروسی بیرون نمیره پس باید در وهله ی اول مشخص کنید که لباس رو برای چه موقعیتی میخواهید.

بعد باید با توجه به اندامتون لباس مناسب رو انتخاب کنید مثلا باید بدونید که خانوم های چاق چگونه لباس بپوشند تا با رفتن به سراغ آیتم های درست خودتون رو حتی لاغرتر هم به نظر بیارید چون یه لباس اگر درست انتخاب بشه میتونه تعادل رو در اندام شما برقرار کنه و در صورتی که موضوعی در مورد اندامتون هست که اذیتتون میکنه رو هم کاور میکنه ولی در این بین یه سری از لباس ها هستن که کاربردی بشمار میان و از این رو لازم هست که هر خانومی اونا رو توی کمدش داشته باشه به همین دلیل میخواهیم در این مقاله چندتا از لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشه رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشه

مانتو کتی ساده از لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشه

در این سال های اخیر شاهد استایل های متفاوت هستیم و خب درصد خوشتیپی ایرانی ها روز به روز در حال افزایش هست ولی در این بین یه آیتم هست که در کالکشن های هر ساله ی هر تولیدی و برندی دیده میشه و اون مانتو کتی ساده هست که از واجباته تو کمد هر خانومی باشه چون در عین سادگی که داره میتونه ظاهر زیبا و خاصی برای شما بسازه. در این بین هم میتونید رنگ های متفاوتی برای این کت داشته باشید ولی رنگ مشکیه اون یه چیز دیگست و میشه به راحتی با هر استایلی چه خیابانی و چه رسی ستش کرد و به زیبایی هر چه تمام تر درخشید البته دقت کنید در صورتی که میخواهید برای یه موقعیت رسمی هم این کت رو بپوشید باید از خرید اونایی که تنگ، کوتاه و یا اورسایز هستن خودداری کنید و تنها به سراغ اونایی برید که متناسب با اندامتون هستن.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشه

شلوار جین از لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشه

گزینه ی دیگه ای که بی برو و برگرد باید در کمد هر خانومی باشه شلوار جین هست که خب باید اون رو متناسب با اندام خودتون انتخاب کنید. یه خوبی هم که این مدل از شلوارها دارن این هست که شما میتونید به راحتی هر چه تمام تر اونا رو با استایل های مختلف ست کنید چرا که تنوعشون هم در این سال ها بالا رفته و مثلا با یه مانتوی کوتاه شما میتونید هم از شلوار بوت کات و هم بگ استفاده کنید و دستتون در انتخاب بسته نخواهد بود.

با این اوصاف در صورتی که بودجه تون میرسه توصیه میکنیم که مدل های مختلف شلوار جین رو تهیه کنید و با هر تیپتون یه مدل رو بپوشید و زیبا دیده بشید. این رو هم بگیم که به سراغ اون شلوارهایی که رنگ های خاص دارن و با هر لباسی ست نمیشن نرید چون رو دستتون باد میکنن پس بهترین انتخاب برای شما اونایی هستن که ساده اند و تک رنگ بدون طرح و زلم زیمبو.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشه

تیشرت از لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشه

این روزا بیشتر مانتوها جلوباز هست و خب یکی از دغدغه هایی که برای خانوم ها وجود داره این هست که حالا از زیر مانتو چی بپوشن که خب گزینه های زیادی پیش روی شما خواهد بود ولی در این بین تیشرت هایی که رنگ خنثی دارن بهترین هستن برای استایل های کژوال و خیابانیه شما پس به همین علت باید رنگ های مختلفی از این تیشرت ها رو اون هم بدون طرح داشته باشید و با شلوار و یا دامن ستشون کنید و از زیبایی به وجود اومده در استایلتون لذت ببرید.

لباس هایی که هر خانومی باید داشته باشه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها