|

گوشی هایی که ارزش خرید ندارن/ اگر گوشیت بین ایناس دیگه بازنشستس نداشته باشی سنگین تری

در این مقاله در خصوص گوشی هایی که ارزش خرید ندارن صحبت کردیم و چندتا از اونا رو بهتون معرفی کردیم تا به سراغ خریدشون نرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا دور و بر خودتون افرادی رو دیده باشید که در شبکه های اجتماعی یه جور دیگه هستن و توی دنیای واقعی یه جور دیگه و انگار اصلا دو تا آدم متفاوتن که خب این موضوع نشون میده که این افراد دو دنیای متفاوت دارن یکی دنیای واقعی و یکی دنیایی که با گوشی برای خودتشون ساختن که البته بیشترشون هم دنیای ساخته شده با گوشی رو دوست دارن چون واقعیت دنیا برخی از اوقات اونقدر جالب و جذاب نیست که هیچ تلخ و آزار دهنده هم هست که با این حساب خیلی ها ازش به دنیای گوشی پناه میبرن به همین دلیل این وسیله ی الکترونیکی کوچک تبدیل شده به یکی از دوستای درجه یک برای هر فردی.

ولی خب این دوست شما هم تا وقتی که حالش خوب باشه و کیفیت خوبی داشته باشه باهاتون همراهی میکنه و در غیر این صورت نمیتونید ازش انتظار این رو داشته باشید که هم ئپاتون باشه البته که در این بین شاید از این حرف اینطور برداشت کنید که تنها گوشی های گرون میتونن به کار بیان در حالی که مقصود ما این هست که مهم نیست که چه بودجه ای داشته باشید باید بهترین گوشی رو برای خودتون بخرید مثلا شاید ده تومن دارید پس باید بهترین گوشی تا 10 میلیون رو توی بازار از آن خودتون کنید چرا که شما لایق بهترین هستید ولی در این بین پیش میاد که برخی از اوقات یه سری از گوشی ها نخریدنشون از خریدنشون سنگین تره چرا که ی جورایی از رده خارج بشمار میان که در این مقاله چندتا از اونا رو تحت عنوان گوشی هایی که ارزش خرید ندارند بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

گوشی هایی که ارزش خرید ندارن

S20 FE سامسونگ از گوشی هایی که ارزش خرید ندارن

بریم سراغ اولین گوشی که در بین محصولاتی که ارزش خرید ندارن میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی s20 fe که اگر بخواهیم در موردش یه کلمه بگیم که اون رو توصیف میکنه میتونیم بگیم چرت! شاید براتون هم جالب باشه که این چرت هنوز توی بازار ایران فروش داره و یه اختلاف قیمت چند میلیونی با S21 FE داره و خب طبیعتا از اون ارزون تره ولی خب خودش ارزون نیستا دوستان تقریبا 18 میلیون پول بی زبونه قیمت این گوشیه ولی خب شما اون 18 میلون رو اصلا آتیش بزن بسوزن ولی به این گوشی نده اصلا کسی که در حال حاضر واقعا حاضره یه همچنین پولی رو بالای این گوشی بده واقعا پولش زیادی کرده و نمیدونه چطور خرجش کنه چون اصلا و ابدا ارزش نداره!

به جای اون برید یه گوشی پوکو F4 GT و یا هر چیز دیگه ای بخرید ولی این رو نخرید از بین سامسونگ ها هم با این قیمت میتونید a54 بگیرید و حالشو ببرید.

گوشی هایی که ارزش خرید ندارن

ردمی نوت 11 پرو شیائومی از گوشی هایی که ارزش خرید ندارن

خب گوشی دومی که میخواهیم در این مقاله بهتون معرفی کنیم ردمی نوت 11 پرو شیائومی که خب شاید در نظر خیلی ها هنوز ارزش خرید خودش رو از دست نداده ولی با یکم سختگیری میشه گفت که این اتفاق براش افتاده و ارزش خرید نداره. خب ما کاملا معترف هستیم که ردمی نوت 11 گوشیه محبوبی هست ولی الان ردمی نوت 12 پرو اومده که از اون گوشیه به روزتریه و صد البته گه پردازنده ی بهتری داره در حالی که ردمی نوت 11 بیشتر تمرکزش رو روی دوربینش گذاشته بود و خب یه دوربین 108 مگاپیسکلی بهتون ارائه میکرد ولی در صورتی که این موضوع رو فاکتور بگیریم میتونیم بگیم که پولتون رو نباید بالای این گوشی بدید و بهتره که اون رو خرج ردمی نوت12 پر کنید چون لوتی تره و به خاطر جدیدتر بودنش هم میتونه بیشتر براتون عمر کنه.

حتی در این بین میشه گفت که ردمی نوت 10 پر هم از ردمی نوت 11 پرو بهتره و این وسط سره عدد یازده کلاه رفته و شیائومی زیاد باهاش حال نمیکرده و زیاد براش وقت نذاشته به همین دلیلی پدر و بچش از خودش بهترن!

گوشی هایی که ارزش خرید ندارن

A03s و A04s سامسونگ از گوشی هایی که ارزش خرید ندارن

خب برسیم به دوتا دیگه از گوشی هایی که نباید به سراغشون برید یعنی a03s و a04s سامسونگ که ارزش خرید ندارن و به جای اوتا میتونید a14 بخرید که هم پردازنده ی قوی تری داره و هم از اونجایی که جدیدتره میتونه بیشتر براتون عمر کنه. در اصل پردازنده هایی که در این گوشی ها به کار رفته یه دونه هلیو p35 و یه دونه اگزینوس ۸۵۰ هست که هر دو رو میدیم و یه هلیو G80 جایگزینش میکنیم. البته که در زمینه ی باتری و صفحه نمایش هر سه گوشی تقریبا یکی هستن ولی صفحه نمایش a14 یه مقدار بهتره.

گوشی هایی که ارزش خرید ندارن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها